beantwoord

Mobiel nummer al gekoppeld aan een ander account

  • 8 May 2023
  • 5 reacties
  • 159 x bekeken

Ik wil de tele2 app gebruiken. Ik kan inloggen in de app maar mijn nummer is blijkbaar gekoppeld aan een ander account. Ik heb echter geen idee meer onder welk account ik dit heb gedaan. Ik heb dit nummer al jaren. Ik zou graag weer gebruik willen maken van de tele2 app dus mijn nummer moet ontkoppeld worden maar het lukt me maar niet dit voor elkaar te krijgen..

icon

Beste antwoord door AdjeB75 9 May 2023, 16:17

Bekijk origineel bericht

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hi Adje, welkom op de Community! Goed om te horen dat je MijnTele2 app wil gebruiken, altijd handig. Wat apart, ik zie maar 1 account staan en deze is gekoppeld aan het 06-nummer en e-mailadres dat je hier in je Community profiel staan en deze is in 2021 aangemaakt. Gaat het in dit geval wel om het 06-nummer dat in je profiel staat? Zo ja, laat het me dan weten. Dan ontkoppel ik je MijnTele2-account en dan kun je straks gemakkelijk een nieuw account aanmaken. 😊

Groetjes,

Marciano

Hoi Marciano,

 

Ik heb maar 1 nummer en daar zou dit email adres bij hiren. 

Ik heb via de chat help al wel mijn emailadres aan kunnen laten passen. Schijnbasr was er nog een hotmailadres gekoppeld  echter ik blijf steeds dezelfde melding krijgen als ik in de app mij  abbonement wil koppelen. 

Ik zou dus graag mijn nummerontkoppeld willen hebben zodat ik het opnieuw kan proberen. 

 

Het nummer en emailadres zoals gebruikt in dit account is het juiste.

 

Bvd

Reputatie 7
Badge +12

Hi Adje, bedankt voor de terugkoppeling! Ik heb het account losgekoppeld en verwijderd. Je kunt zo direct een nieuw MijnTele2-account aanmaken via deze pagina. Laat je het me weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

Hi Adje, bedankt voor de terugkoppeling! Ik heb het account losgekoppeld en verwijderd. Je kunt zo direct een nieuw MijnTele2-account aanmaken via deze pagina. Laat je het me weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

 

Hi Marciano,

Het is gelukt, dank voor je assistentie 

Met vriendelijke groet,

Adje

Reputatie 7
Badge +12

Superfijn om te horen en uiteraard met alle plezier gedaan. Bedankt voor de terugkoppeling en nog een hele fijne dag, Adje! 😊

Reageer