beantwoord

MijnTele2 koppelen

  • 14 May 2023
  • 7 reacties
  • 113 x bekeken

Ik wil de tele2 app gebruiken. Ik kan inloggen in de app maar mijn nummer is blijkbaar gekoppeld aan een ander account. Ik heb echter geen idee meer onder welk account ik dit heb gedaan. Ik heb dit nummer al jaren. Ik zou graag weer gebruik willen maken van de tele2 app dus mijn nummer moet ontkoppeld worden maar het lukt me maar niet dit voor elkaar te krijgen

 

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 15 May 2023, 09:50

Bekijk origineel bericht

7 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey Ilse, goed dat je de Tele2 app wil gebruiken, altijd handig! Wat apart dat je deze melding krijgt. Ik zie maar 1 account staan en deze heb je inderdaad al een tijdje. Geen zorgen, ik heb het account zojuist verwijderd. Je kunt zo direct gemakkelijk een nieuw account aanmaken via deze pagina en vervolgens je abonnement koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 💪🏻 

Dag @Marciano van Tele2. Ik heb hetzelfde probleem; bij het toevoegen van mijn abonnement krijg ik de melding ‘Het is niet mogelijk dit abonnement te koppelen omdat het al gekoppeld is aan een andere gebruiker.’

Voor zo ver ik weet was dit hetzelfde e-mailadres. Ik heb wel gisteren mijn telefoon moeten resetten, misschien dat daardoor iets mis is gegaan. Kun jij me verder helpen?

Reputatie 7
Badge +12

Hey @BullBou, wat apart! Twee weken geleden was het toch gelukt met je nieuwe account? Ik heb direct eens gekeken en ik kom wel gewoon in je account. Gebruik je wel het juiste e-mailadres? Het e-mailadres dat je hier op de Community gebruikt verschilt met die van je MijnTele2-account. Mocht het met het andere e-mailadres nog niet lukken, stuur me dan even een privébericht met je geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN en het e-mailadres dat aan je MijnTele2-account gekoppeld staat. Dan duik ik er opnieuw voor je in! 

Hello,

have the same problem here .. I can sign in with my email, but when I try to add my phone number, it says: "this subscription is already linked to another account.. first unlink the subscription" and I don't know how to do that.

Reputatie 7
Badge +12

Hey @SaraElkayal good to see that you found this topic. I checked it for you and there was indeed an older account linked to your mobile number. I removed this account, so you will be able to make a new one via this page. Once you have your new account, you can add your subscriptions to it. Will you let me know if it works for you? I'd love to hear from you! 😊 

Hey @SaraElkayal good to see that you found this topic. I checked it for you and there was indeed an older account linked to your mobile number. I removed this account, so you will be able to make a new one via this page. Once you have your new account, you can add your subscriptions to it. Will you let me know if it works for you? I'd love to hear from you! 😊 

Thank you! It worked 🎉

Reputatie 7
Badge +12

Thanks for letting me know, @SaraElkayal! Good to hear that it works now. Have a great weekend! 😎

Reageer