beantwoord

Mijn abonnement is nog gekoppeld aan mijn oude acount

  • 19 June 2023
  • 4 reacties
  • 116 x bekeken

  • Durft te posten
  • 1 reactie

Ik kan mijn verbruik niet inzien omdat mijn account blijkbaar nog steeds is gekoppeld aan mijn oude abonnement die al lang beëindigd is. Nu heb ik 4x gebeld met Tele2, telkens wordt er gezegd dat ze alles ontkoppelen zodat ik weer een nieuw account kan aanmaken. Dit is nog steeds niet gebeurd ondanks het bellen, en kan nu dus nog altijd geen account aanmaken.. Heel vervelend dit. Kan aub iemand van Tele2 hier op reageren? Ik wil dit nu echt opgelost hebben. Dank!

icon

Beste antwoord door Gba 20 June 2023, 18:07

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Gba, allereerst van harte welkom op de Community! Je wil natuurlijk gewoon gebruik kunnen maken van je MijnTele2-account en ik help je hier direct bij. Ik zie geen oude accounts meer aan je nummer gekoppeld staan. Ik zie wel een 'leeg’ MijnTele2-account. Dit betekent dat je wel een account hebt, maar dat er nog geen abonnement aan is gekoppeld. Je kunt in de app of via deze pagina inloggen met je huidige e-mailadres. Ben je je wachtwoord vergeten? Klik dan op 'Inloggegevens opvragen’. 

Als je bent ingelogd krijg je de volgende pop-up: 'Voeg je Tele2 abonnement(en) toe. Nu je MijnTele2 is aangemaakt, kun je je Tele2 abonnement(en) toevoegen.' Klik dan op 'Mijn abonnement toevoegen’, volg de stappen en dan heb je binnen no time je abonnement aan je account gekoppeld.

Laat je het me weten of het is gelukt? Ik zie je reactie graag tegemoet. Anders sta ik uiteraard klaar om je te helpen! 😄

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Gba, volgens mij is het gelukt! Klopt dat?

Hey @Gba, allereerst van harte welkom op de Community! Je wil natuurlijk gewoon gebruik kunnen maken van je MijnTele2-account en ik help je hier direct bij. Ik zie geen oude accounts meer aan je nummer gekoppeld staan. Ik zie wel een 'leeg’ MijnTele2-account. Dit betekent dat je wel een account hebt, maar dat er nog geen abonnement aan is gekoppeld. Je kunt in de app of via deze pagina inloggen met je huidige e-mailadres. Ben je je wachtwoord vergeten? Klik dan op 'Inloggegevens opvragen’. 

Als je bent ingelogd krijg je de volgende pop-up: 'Voeg je Tele2 abonnement(en) toe. Nu je MijnTele2 is aangemaakt, kun je je Tele2 abonnement(en) toevoegen.' Klik dan op 'Mijn abonnement toevoegen’, volg de stappen en dan heb je binnen no time je abonnement aan je account gekoppeld.

Laat je het me weten of het is gelukt? Ik zie je reactie graag tegemoet. Anders sta ik uiteraard klaar om je te helpen! 😄

 

Hoi Marciano, dank voor de tip! Het is nu eindelijk gelukt ja. Heel fijn!

Reputatie 7
Badge +12

Hi, superfijn om te horen en bedankt voor de terugkoppeling! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar!

Reageer