Mail aanmaak Tele2 omgeving

  • 10 June 2023
  • 5 reacties
  • 342 x bekeken

Ik heb vanacht meerdere mailtjes ontvangen van info@service.tele2.nl met verschillende codes om mijn aangemaakte account te bevestigen. 

Beste klant,
Fijn dat je een MijnTele2-account aanmaakt!

Je gebruikersnaam is: e.f......@...mail.nl
Uw bevestigingscode is: 7579

Heb je niets opgevraagd en komt deze e-mail als een verrassing? Neem dan contact op met Tele2 Klantenservice.

We houden contact.
Tele2

 

Ik heb geen abo op zowel vast als mobiel

Ik heb geen account aangemaakt. Is dit spam of probeert iemand anders met mijn emailadres een account aan te maken. 

 

Marciano van Tele2 10 maanden geleden

Hi @ErikFl. van harte welkom op de Community! In dit geval was het geen spam/phishing. Deze mail werd inderdaad door ons gestuurd, maar mag als niet verzonden beschouwd worden. Onze IT-afdeling heeft dit probleem inmiddels opgelost. Mijn excuses voor het ongemak. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. We staan voor je klaar. Anders wens ik je nog een hele fijne dag! 😄

Bekijk origineel bericht

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Is gewoon spam c.q. phising.

Gewoon naar je spam mailbox laten verwijzen.

Reputatie 7
Badge +12

Hi @ErikFl. van harte welkom op de Community! In dit geval was het geen spam/phishing. Deze mail werd inderdaad door ons gestuurd, maar mag als niet verzonden beschouwd worden. Onze IT-afdeling heeft dit probleem inmiddels opgelost. Mijn excuses voor het ongemak. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. We staan voor je klaar. Anders wens ik je nog een hele fijne dag! 😄

Hartelijk dank, gelukkig dat het geen phishing of spam is. Hartelijk dank voor het antwoord.

Ik heb de mail zojuist ook ontvangen terwijl ik geen Tele2 klant ben of ooit geweest. Hoe kan dit?

Reputatie 7
Badge +12

Was 'een fout'. Je kunt deze mail als niet verzonden beschouwen. 

Reageer