Hoi @Amanda Nieuwstraten welkom bij de community.
Er bestaat geen standaard klachten formulier meer. Daarom kun je dat ook niet vinden.
Wat we wel doen is op dit forum met je meedenken. In jouw case leed ik dat je wilt verlengen naar een 15gb databundel. Dat kan niet omdat deze voor nieuwe of verlengende klanten niet wordt aangeboden. De smaken zijn 1, 2, 5, 10 en 20 gb.
Als je verlengt krijg je de nieuwe prijs en voorwaarden, dus nu door de 'dit wil ik weken' gratis 5g toegang bij alle bundels!
Hi @Amanda Nieuwstraten,
Welkom op de Tele2 Community! Zoals @eric aangeeft is het inderdaad niet meer mogelijk om te mailen met een klacht. Maar op de Community denken we natuurlijk graag met je mee! Is het inmiddels al opgelost? Of heb je toch nog een vraag? Let me know, dan kan ik je helpen!
Hallo Johrick,
Bedankt voor je reactie.
De klacht is nog niet opgelost. Ik word er een beetje moedeloos van.
Helaas krijg ik bij iedere verlenging die ik online probeer nog steeds de foutmelding dat mijn verlenging niet geaccepteerd word. Mijn laatste redding...ik heb een afwijzings formulier particuliere aanvraag gedownload en met een klachtenbrief opgestuurd naar de afdeling klantenacceptatie. Als dit niet lukt of ik krijg geen antwoord dan zal ik mijn abonnement en die van mijn dochter helaas moeten stop zetten.
Hi @Amanda Nieuwstraten,
Ik kan mij heel goed voorstellen dat je hier moedeloos van wordt! Ik weet zeker dat mijn collega's contact met je gaan opnemen na het opsturen van de brief. Hopelijk kom je er zo uit samen met mijn collega's, ik ga voor je duimen! Ik weet zeker dat het goed gaat komen en je nog een tijdje bij Tele2 blijft, samen met je dochter!
Goedenmiddag,
Ik heb nog steeds geen antwoord ontvangen vwb het verlengen van mijn abonnement. Ruim 2 weken geleden het afwijzingsformulier op de post gedaan maar ook daar geen reactie op.
Vanmiddag gebeld met de klantenservice. Helaas, niet te bereiken. Bijna een uur in de wacht gestaan en toen uiteindelijk maar opgehangen.
Na maanden van proberen begin ik de hoop nu echt op te geven. Is er iemand in staat om mijn probleem op te lossen ? Hoe moeilijk kan het zijn om een simpele verlenging door te voeren.
Hi @Amanda Nieuwstraten ,
Goed dat je nog eens reageert hier! Ik heb meteen met je meegekeken en zie dat de brief inmiddels is binnen gekomen en in behandeling ligt bij mijn collega's, zij zullen hier bij jou op terug komen en zo snel mogelijk helpen.
Hallo Johrick,
Dank voor je reactie. Wanneer kan ik ongeveer een antwoord verwachten ? Net nml mijn nieuwe nota gehad van Tele2 waar ik voor EUR15 aan data moest bijkopen door dit alles. De komende maanden wil ik dit niet weer hebben en heb die 15gb zsm nodig.
Mvg Amanda
Hi Amanda,
Ik durf niet te zeggen wanneer je een antwoord kunt verwachten. Ik zie wel dat mijn collega jouw brief inderdaad al even geleden heeft doorgestuurd naar de juiste afdeling, dus ik heb direct even nagevraagd of zij bevestiging heeft gekregen dat jouw brief wordt opgepakt.
Ik wacht nog op haar reactie, zodra ik meer weet, laat ik het je weten. Mocht je eind deze week nog geen reactie hebben, stuur me dan absoluut een reminder, dan pak ik de case er direct bij om te kijken of er een update is! Ik hoop dat je nog heel even geduld kan hebben.
Mocht je tussendoor vragen hebben, stel ze dan gerust. Je weet ons te vinden.
Groetjes,
Marciano
Hallo Marciano,
Nog steeds geen bericht ontvangen. Ruim 2 maanden verder na mijn 1e contact om mijn abonnement om te zetten. Ik snap dat jullie onderbezet zijn en het wat langer kan duren maar dit is toch niet meer te verklaren.
Ik wacht deze week nog even een reactie af en ga dan overstappen. Ik zie helaas geen andere oplossing. Hoe jammer ik het ook vind.
Mvg Amanda Nieuwstraten
Hi @Amanda Nieuwstraten,
Ik zie dat je brief inderdaad bij ons binnen is gekomen, zoals @Marciano van Tele2 heeft aangegeven. Op dit moment is het doorgestuurd naar de afdeling die hierover gaat. Zij zullen je hier een terugkoppeling over geven. Ik moet dus echt vragen om je geduld, het is in behandeling en je zal hier namelijk nog een terugkoppeling over krijgen!
Groetjes,
Manouk
Mag ik als mede klant jou een tip geven?
verleng net als enkele andere klant je abonnement met de bundels die beschikbaar zijn voor verleningen. Wat @eric ook aangeeft, de 15GB is niet beschikbaar voor verlening. Neem dan de 20GB.
Goedenavond,
Helaas is ons probleem nog steeds niet opgelost maar waarschijnlijk ben ik nu wel een stap verder wat het probleem is.
Omdat ons geduld op begint te raken met Tele2 wilde we overstappen naar een andere provider en wat blijkt...ons verzoek werd afgewezen ivm een openstaand toestel krediet.
Aha...dat is dus het probleem.
Dan is de volgende vraag hoe kan dat?
We hebben een 'sim only’ abonnement die maandelijks automatisch word afgeschreven. Mijn beide dochters hebben wel een toestel krediet. Kortom zou het kunnen zijn dat het 'sim only’ abonnement per ongeluk geregistreerd staat als 'toestel krediet’ in de administratie van Tele2?
A never ending story...
Hi Amanda,
Ik heb nog geen reactie gehad van mijn collega over je brief. Ik heb hier direct achteraan gemaild en ik hoop snel iets van haar te horen.
Goed dat je hierachter bent gekomen en bedankt voor deze extra (belangrijke) info. Staan deze op jouw naam? Deze andere abonnementen worden namelijk ook meegenomen in de bestelling van een nieuw abonnement en de afwijzing.
Stuur me even een privebericht met beide 06-nummers van je dochters. Dan duik ik er nog eens voor de zekerheid in!
Groetjes,
Marciano
Hallo Marciano,
Ik heb je inmiddels 2 prive berichtjes gestuurd maar helaas nog geen reactie mogen ontvangen.
Telefonisch kom ik er bij jullie niet meer doorgeen. Verbinding wordt van jullie kant verbroken.
Ook via contact@service.tele2.nl nog steeds geen oplossing voor dit probleem. Zijn inmiddels 3 maanden verder. Ik snap dat jullie, net als de rest van Nederland, onderbezet zitten maar dit duurt toch echt wel heel erg lang.
Groetjes, Amanda
Hi @Amanda Nieuwstraten,
Ik kan mij goed voorstellen dat het nu wel heel erg lang voor jou duurt. Op dit moment is Marciano op vakantie, ik heb ook geen inzichten in zijn priveberichten, daarom is dat nog niet opgepakt. Hopelijk hoor je snel iets terug van mijn collega’s via de mail!
Hallo Jorick,
is er verder niemand die dit tijdens zijn afwezigheid kan oppakken. Het enige wat ik aan hem
heb verstuurd zijn , zoals gevraagd, de mobiele nummers van mijn dochters. Verder niet.
Kan ik de nummers naar iemand doorzetten zodat ze verder kunnen uitzoeken waar het bij jullie
mis gaat ?
Groetjes, Amanda
Hi @Amanda Nieuwstraten,
Ik zie dat dit op dit moment geen ideale situatie is, alleen zie ik terug dat @Marciano van Tele2 hier inmiddels druk mee bezig geweest. Ik moet je dan echt vragen om je geduld, wanneer hij terug is zal hij je direct een bericht sturen met alle informatie die hij heeft verkregen uit het mailcontact!
Groetjes,
Manouk
Goedenmorgen,
Inmiddels weer 2 weken verder en nog steeds geen oplossing. Dit gaat nu al bijna 4 maanden zo.
Tientallen mailtjes, belletjes en chat gesprekken verder. Hoe is dit toch mogelijk !!
Vakanties , onderbezetting of wat dan ook. Ik snap een heleboel maar kom op. 4 maanden !! Dat is toch echt schandalig.
Kan iemand hier nu echt eens werk van gaan maken ?
Mvd Amanda
@Marciano van Tele2 Go for it
Hi Amanda (en @WhTurner),
Ik ben ermee bezig as we speak. Het is even wat uitzoekwerk, maar ik kom zo direct bij je terug met een update!
Hi Amanda,
Allereerst snap ik je volkomen en ik ben het er zeker mee eens dat dit al te lang duurt. Ik heb er met collega's naar gekeken en het blijkt 'gewoon’ een hele ingewikkelde case. Ik hoop dat je weet dat we er echt alles aan doen om dit voor je uit te zoeken.
Bedankt voor je privéberichten met de twee nummers van je dochters. Ik heb deze erbij gepakt en ik zie inderdaad dat alle drie de abonnementen op dezelfde bankrekening staan. Wellicht dat dit ermee te maken heeft, maar ik ben er nog mee bezig om dit uit te zoeken en na te vragen.
Ik zie dat er een nieuwe case is gestart om je verder te helpen. Gisteren heb je als het goed is een mail ontvangen waarin mijn collega vraagt om een paar extra gegevens. Heb je hier inmiddels al op gereageerd?
Het gaat om de mail waarin ze het volgende vragen:
- Naam:
- Adres: (nieuw of waar registratie op plaats heeft gevonden in het verleden):
- Woonplaats:
- Geboortedatum:
- Lening-id (5 letter plus 10 cijfers, is vaak op de oudere factuur te vinden, als je een uitdraai van BKR hebt dan staat het daar op):
- Tele2 klantnummer (oud klantnummer begint met 103):
- E-mailadres waar wij bevestiging heen kunnen sturen:
Laat het me even weten als je hierop hebt gereageerd, dan kan ik die case ook in de gaten houden, zodra m'n collega dit weer oppakt. Nogmaals mijn excuses dat het zo lang duurt, maar we komen in ieder geval langzaam vooruit!
Hallo Marciano,
Dank voor je reactie. Ik heb de mail terug gestuurd met de antwoorden.
Het vreemde is alleen dat in de mail staat dat er nog een telefoonkrediet open staat.
Er staat helemaal niets open. Ik heb gewoon een heel simpel SIM only abonnement dat iedere
maand al jarenlang automatisch keurig wordt afgeschreven.
Ook vragen jullie om een lening ID. Ik heb helemaal geen lening en heb ook geen idee waar ik dit zou moeten vinden. Heb wat oude facturen erbij gepakt maar daar staat nergens een lening ID nummer op.
Verder vragen jullie om mijn persoonlijke gegevens zoals naam, adres, email, klantnummer.
Die zijn gewoon bekend bij jullie en staan iedere maand op de factuur die jullie sturen.
Maar goed, ook deze nogmaals doorgegeven.
Groetjes, Amanda
Goedemorgen Amanda,
Ik zag het inderdaad. Ik kon zelf ook helemaal geen toestelkrediet vinden. Ik denk dat mijn collega’s zich aan de procedure houden en alles moeten vragen. Wat goed is hoor, zo slaan ze niks over! Ik zie je mailtje terug inderdaad. Ik houd de case ook voor je in de gaten, ik hoop dat ze hiermee verder kunnen, anders hoor je uiteraard van ze.
Ik hoop dat ze het probleem snel vinden en oplossen! Houd je mij ook op de hoogte?
Hallo Marciano,
Net weet een mailtje gekregen van jullie. Over mijn telefoonkrediet ( die ik dus niet heb ) en dat ze mijn lening op mijn toestel willen checken ( die ik dus ook niet heb ).
Of ik mijn lening ID uit het overzicht van het BKR kan sturen ????
Terwijl ik ze net een paar dagen geleden een mail heb gestuurd dat ik geen lening heb, geen telefoonkrediet en dus ook geen registratie bij het BKR.
Jij gaf zelf ook al aan dat je geen toestelkrediet kon vinden.
Is er binnen Tele2 wel enige samenspraak over alle correspondentie van de afgelopen 4 maanden per mail en via deze chat ? Ik snap gewoon niet zo goed waarom ik steeds nieuwe mails krijg met steeds weer achterhaalde vragen.
Groetjes, Amanda
Hi Amanda,
Ik zie het inderdaad. Ik heb eerlijk gezegd geen idee of mijn collega's van deze andere afdeling andere contactmomenten in kunnen zien, ik ga er vanuit dat ze ons gesprek hier op de Community niet bekijken.
Ik snap je volkomen, maar heb je wel bij BKR je gegevens/lening ID opgevraagd? Ik snap het als je dit hebt overgeslagen, maar voor nu raad ik je wel aan dit even te doen. Voor de zekerheid. Wellicht komt er iets uit wat het onderzoek kan ophelderen. Laat je het me weten?