Al jaren probeer ik in te loggen of een account te maken, nu weer een aantal pogingen gedaan. Activeren komt met een foutmelding in Chrome:
Access to XMLHttpRequest at 'https://sso.tele2.nl/is-oauth2/authorize?nonce=1566754256965&client_id=RiL4I6bVWyzlDN5ed8E56ezlnK4a&redirect_uri=https://mijntele2.tele2.nl/mijntele2/wso2DSLOpenIdLogin&response_type=code&scope=openid&state=Fn1lV8' (redirected from 'https://mijntele2.tele2.nl/mijntele2/uv/populateUniversalVariable.do') from origin 'https://mijntele2.tele2.nl' has been blocked by CORS policy: Request header field adrum is not allowed by Access-Control-Allow-Headers in preflight response.
Gebruikersnaam vergeten stuurt mijn gebruikersnaam naar mijn e-mail
Wachtwoord vergeten stuurt een nieuw tijdelijk wachtwoord naar mijn e-mail.
Maar op geen enkele manier kan ik registreren of inloggen op mijn tele2.
beantwoord
Inloggen of activeren mijn tele2 is nog nooit gelukt
Beste antwoord door Bernadet van Tele2
We hebben inmiddels contact gehad met prive berichten.
De reden dat je niet kunt inloggen is dat het emailadres dat jij gebruikt, niet bij ons geregistreerd is. Dit moet gewijzigd worden Dat mogen we alleen doen na de terugkoppeling op het sms bericht met een code.
Ik heb je de afdelopen dagen twee maal een sms met een code gestuurd. Helaas zijn de codes verlopen.
Misschien is het beter dat je even per chat of telefonisch contact opneemt met de klantenservice dan kan het direct geregeld worden.
Gr, Bernadet
Bekijk origineel berichtDe reden dat je niet kunt inloggen is dat het emailadres dat jij gebruikt, niet bij ons geregistreerd is. Dit moet gewijzigd worden Dat mogen we alleen doen na de terugkoppeling op het sms bericht met een code.
Ik heb je de afdelopen dagen twee maal een sms met een code gestuurd. Helaas zijn de codes verlopen.
Misschien is het beter dat je even per chat of telefonisch contact opneemt met de klantenservice dan kan het direct geregeld worden.
Gr, Bernadet
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.