beantwoord

Inloggen MijnTele2 lukt nog steeds niet

  • 20 February 2019
  • 10 reacties
  • 1366 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 4 reacties
Ongeveer een jaar geleden wilde ik mijn abonnement veranderen, toentertijd kon ik ook al niet inloggen maar is dat gelukt via privéberichten met een medewerker (dank daarvoor). Echter, ik vind het best vervelend dat ik er nu nog steeds niet in kan. Medewerker @Jurrien van Tele2 gaf toen aan mijn probleem neer te leggen bij de juiste afdeling (ik gok IT), maar hier heb ik nooit meer iets van gehoord.

Is er wellicht iemand die wel al weet hoe dit op te lossen is?
Het volgende heb ik al geprobeerd:
- Account opnieuw activeren
- Wachtwoord veranderen
- Verschillende browsers gebruiken (Chrome, Firefox, Edge)
- Incognitovenster gebruiken
- Desktop en mobiel gebruiken

Bij alles krijg ik nog steeds de melding: "Sorry. Er is iets misgegaan. Probeer het later nog een keer.".

Het topic van een jaar geleden incl. screenshots: https://forum.tele2.nl/mijntele2-312/inloggen-mijntele2-lukt-niet-65824
icon

Beste antwoord door Bernadet van Tele2 6 March 2019, 15:05

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Reputatie 3
Hi Yke, wat vervelend dat je nog steeds niet kunt inloggen op MijnTele2 en dat je geen terugkoppeling hebt gehad van de betreffende afdeling. Doordat je zo volledig bent met je info kan ik het opnieuw doorgeven aan de betreffende afdeling en wordt dit binnen 10 werkdagen opgepakt en afgehandeld.

Groet, Bernadet
Probeer je in te loggen in Mijn Tele2 voor Internet, Bellen en TV? Je moet dan inloggen met het door Tele2 gegeven e-mail adres, maar alleen het deel vóór "@tele2.nl" dus alleen de naam. Bij mij gaat dat momenteel goed, maar als ik er @tele2.nl achter zet, krijg ik een andere foutmelding, dus dat is het waarschijnlijk niet,
@Bernadet van Tele2, dankjewel!
@WhTurner, het gaat om een mobiel abonnement. Maar hopelijk pakken ze het dus weer op en kan ik er straks eindelijk in 🙂
Reputatie 3
Hey Yke, op dit moment is het verzoek nog niet afgehandeld. Laat je het me nog even weten zodra je weer kunt inloggen?
Hey Yke, op dit moment is het verzoek nog niet afgehandeld. Laat je het me nog even weten zodra je weer kunt inloggen?
Inloggen lukt nog steeds niet, het aanmaken van een nieuw wachtwoord ook niet. (weer de boodschap: "Sorry. Er is iets misgegaan. Probeer het later nog een keer."
Reputatie 3
Hi Yke, ik heb even gekeken hoe het er voor staat maar op dit moment is mijn verzoek nog steeds niet afgehandeld ☹ Ik wil je vragen nog heel even geduld te hebben.
Inmiddels zijn we weer een week verder, enig idee of er al enige vooruitgang is?
Ik krijg nog steeds de melding dat er iets mis is gegaan.
Hi Yke, ik heb even gekeken hoe het er voor staat maar op dit moment is mijn verzoek nog steeds niet afgehandeld ☹ Ik wil je vragen nog heel even geduld te hebben.

Op dit moment lukt het mij nog steeds niet om in te loggen en heb ik er verder ook niks meer over gehoord. Mijn factuur van afgelopen maand is ook hoger dan normaal en kan nu niet inzien waarom dat is. Met beschikking over MijnTele2 had ik op tijd mijn abonnement naar boven kunnen stellen.
Reputatie 3
Yke, ik heb je een prive bericht gestuurd.
Reputatie 3
Vanwege de inactiviteit zal ik dit topic sluiten. Heb je nog vragen dan kun je een nieuw topic openen. 

Fijne dag!