Geacht heer mevrouw,
Ik heb mijn mobiel bijna 1 jaar en ik kan nog steeds niet in jullie app komen.het erkent het email adres niet en het mobieler ook niet.ik kan nooit zien wat ik nog over heb.Ik wil toch wel graag dat daar wat aan gedaan wordt er wordt elke keer van alles beloofd om het voor elkaar te maken maar er gebeurt helemaal niets.Als er nu niet wat veranderd ga ik weg bij jullie en betaal ik mijn rekeningen niet meer.Ik hoor het graag.
Vriendelijke groet, J.Augustijn
beantwoord
Inloggen MijnTele2
Beste antwoord door Kiko van Tele2
Hoi Jacqueline.
Je hebt een aantal mails gestuurd hoorde ik. Maar we hadden toch afgesproken dat ik mij weer zou melden als ik een update had. 🙂 En daar houd ik mij netjes aan.
Ik heb een update, maar hij is helaas niet heel goed. De technische jongens hebben jouw kwestie uitvoerig onderzocht met de leverancier en ze kunnen het probleem maar niet oplossen. Ze snappen niet waarom je er niet in kan komen. Ze gaan nog kijken hoe dit nou kan en of iemand met een oplossing kan komen.
Tot die tijd kun je helaas niet bij je gegevens. Ik zou wel je facturen kunnen mailen als je dat zou willen.
Het spijt me!
Groetjes Kiko
Bekijk origineel berichtJe hebt een aantal mails gestuurd hoorde ik. Maar we hadden toch afgesproken dat ik mij weer zou melden als ik een update had. 🙂 En daar houd ik mij netjes aan.
Ik heb een update, maar hij is helaas niet heel goed. De technische jongens hebben jouw kwestie uitvoerig onderzocht met de leverancier en ze kunnen het probleem maar niet oplossen. Ze snappen niet waarom je er niet in kan komen. Ze gaan nog kijken hoe dit nou kan en of iemand met een oplossing kan komen.
Tot die tijd kun je helaas niet bij je gegevens. Ik zou wel je facturen kunnen mailen als je dat zou willen.
Het spijt me!
Groetjes Kiko
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.