Skip to main content
beantwoord

Inloggen App

  • 25 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 326 x bekeken

telkens als ik de app afsluit en weer open staat er dat ik opnieuw mijn inloggegevens moet invullen en kan ik niet meer gewoon via mijn code/vingerafdruk inloggen.

Heel irritant, hoe los ik dit op?

Beste antwoord door Dellon2000

Hallo Geena, Je kan app wervijderen en opnieuw installeren. Daarna allen met code inlogen niet met finger

Gr Ahmet

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Dellon2000
  • Is lekker bezig
  • 5 reacties
  • Antwoord
  • 25 oktober 2019

Hallo Geena, Je kan app wervijderen en opnieuw installeren. Daarna allen met code inlogen niet met finger

Gr Ahmet


Malamute
  • Forumkenner pur sang
  • 180 reacties
  • 25 oktober 2019

Hallo Geena,

 

Paar keer gelezen dat je dit probleem kan oplossen door de app te verwijderen en weer opnieuw te installeren.

Je moet dan 1 keer weer alles invoeren en zou dan ook eenmaal weer een nieuwe code/vingerafdruk moeten instellen.

Daarna zou je weer met de code/vingerafdruk in moeten kunnen loggen.


Rox van Tele2
  • Oud Moderator
  • 212 reacties
  • 28 oktober 2019

Hi @Geena, de app verwijderen en opnieuw installleren helpt vaak. Ook is het handig om de nieuwe software update gelijk te downloaden. Ben erg benieuwd of het is gelukt!

Groetjes, 

Rox


Reageer