Skip to main content
beantwoord

Ik word niet gebeld door Tele 2

  • 7 september 2019
  • 4 reacties
  • 196 x bekeken

Samkees4
Ik zou gisteren of vandaag gebeld worden door Tele2 om mijn gegevens aan te passen zodat ik een nieuwe bestelling kan plaatsen. Dit is niet gebeurd en nu moet ik weer 3 dagen langer wachten op mijn telefoon.. Ik wacht al een week langer omdat Tele2 mijn gegevens niet goed door had gegeven. Kan ik iets doen om te zorgen dat ze me zsm bellen? Of kan ik zelf een nummer bellen om dit te regelen? Ze zeiden specifiek dat ik binnen 2 dagen gebeld werd.

Beste antwoord door Bernadet van Tele2

Omdat ik geen reactie heb ontvangen, sluit ik dit topic.
Heb je nog wel vragen, kun je een nieuw topic starten.

Nog een fijne dag
Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7113 reacties
  • 7 september 2019
Morgen is de klantenservice gesloten. Bel ze maandag zelf weer even op 020-7544444.

pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • 7 september 2019
Op zaterdag lijkt me sterk, want dan is Tele2 dicht. Maandag zelf even bellen is dan inderdaad (helaas) de beste optie.

Bernadet van Tele2
Hi,

heb je inmiddels contact opgenomen met de klantenservice?

Gr, Bernadet

Bernadet van Tele2
Omdat ik geen reactie heb ontvangen, sluit ik dit topic.
Heb je nog wel vragen, kun je een nieuw topic starten.

Nog een fijne dag