Heeft de bank dit krediet gevonden bij het BKR? Eigenlijk had je financieel adviseur dit in een veel eerdere fase al moeten doen.. maar goed, als je zelf een opgave bij het BKR opvraagt heb je misschien meer details waar het om gaat, aangezien niemand behalve je bank hiervan af weet? Heb je op zijn minst nog herinnering dat je en mobiel toestel met lening hebt aangeschaft bij Tele2? Tele2 zal immers niet zonder jou te kennen als klant een BKR registratie plaatsen.
Moest een screen naar hypotheek sturen van bkr,en kreeg de hypotheek offerte ,dat ie rond is als ik bewijs lever dat ik de toestelkrediet betaald heb,dus wilde dat doen in mijn account maar stond niks ,dus contact opgenomen met tele 2 kunnen geen krediet zien en met mijn gegevens van bkr contract nr enzo niks vinden ,dus neem aan een fout ,en maakt me niks uit als er toch krediet open staat dan betaal ik die maar gaat om het bewijs ,maar als er bij hun geen krediet bekend is kan ik hem ook niet betalen ,dus ontvang ook geen bewijs
Maar heb je wel een Tele2 toestellening ooit gehad? En zie je die toestellening ook via BKR.nl? Wanneer heeft dat abonnement gelopen? Een aantal jaar geleden is Tele2 namelijk overgestapt op een nieuw administratie systeem, vandaar dat de klantenservice het in hun huidige systeem niet zien?
Oh ja ,die stond er ook in bij bkr maar was beindigd stond erbij de oude
En hoe kunnen ze het nu wel vinden dan
Gelopen tot jan 2020 dacht ik ,was toen afbetaald
Deze loopt tot febr 2023 ,en gelijk na dat abbonement verlengd
Als de oude al zijn afbetaald en ook in het BKR als afbetaald staan, dan heb je dus alleen een nieuwe die tot feb 2023 loopt inclusief toestel bundel? In mijn.tele2.nl kun je dit abonnement en de toestel lening zien en ook het restant bedrag afbetalen.
Nee,dat is het probleem juist in account staat geen toestelkrediet,en bij telefonisch contact konden hun ook geen openstaand krediet vinden ,dus kan ik het ook niet betalen ,en ze ze kon niks vinden bij bkr ,terwijl bij mijn gegevens duidelijk een lopend toestelkrediet staat ,dus hoe moet ik nu afbetalen als er niks open staat en bkr ook de eindatum niet aangepast kan ,dus hoe kom ik aan bewijs ,dat kon ze mij niet geven zei ze ,is naar het specialisten team gestuutd maar ben bang dat dat veel te lang gaat duren ,en ik er steeds achteraan moet ,binnen 10 werkdag ,nou daar heb ik niks aan duurt veel te lang
Als iemand dit leest van tele 2,zou ik een mail kunnen krijgen ,van dat er niks openstaat,en dat er gewerkt word aan de fout bij bkr? Mischien is dit voor mijn bank voldoende,want er is echt haast bij,anders word ik dakloos en ben zwanger,en voor tele 2 een kleine moeite.ondertussen kan het dan rustig uitgezocht worden ,waar de fout zit.Heb geen achterstanden,en geen verdere bkr registraties
Hi @Rooz,
Ik lees zeker mee en wil dit samen met jou oplossen! Heb je voor mij ook een BKR-registratie nummer? Dan kan ik direct contact opnemen met de afdeling die hier over gaat, om uit te zoeken wat hier precies aan de hand is! Ook ik zie namelijk geen actieve BKR in mijn systeem staan op dit moment. Let me know, het mag ook middels een DM.
Hoi,
Weet niet goed hoe dit werkt en hoe werkt een dm haha dan stuur ik het nr
Heb je een privebericht gestuurd als dat gelukt ,is,hoef alleen een bevestiging per mail dat is denk ik voldoende voor mijn bank
Nu nog steeds niks opgelost!nog steeds bkr ,en heb veel bij moeten leggen om hypotheek rond te kunnen krijgen ,omdat ik geen toestelkrediet heb maar wel bkr ,echt schandalig!echt een grove fout ,pas nu die bkr aan iemand heeft die er toch ingezet !
Schadevergoeding zou op zijn plaats zijn is grove fout ,nu zeker hele leven die bkr door jullie ,dus zorg maar dat hij aangepast word !!!
Mensen neem nooit een contract bij tele 2 ,je gaat de mist in maken grove fouten!
5 jaar nadat de H(erstel) is geplaatst wordt elke BKR registratie sowieso automatisch verwijderd.
Weet niet of er een h bijstaat ,maar tele 2 kan nog steeds mijn bkr niet inzien dus ook niet aanpassen
De automatische verwijdering na 5 jaar gebeurt door het BKR zelf. Daar hoeft de kredietverlener geen actie voor te nemen. Je kunt zelf inzien of de Herstel geplaatst is door bij het BKR je gegevens in te zien.
Dat is het hem juist ,ze kunnen het niet herstellen ,kunnen het bkr er niet in ,bij tele 2 staat geen toestelkrediet ,anders was er niks aan de hand
Hi @Rooz,
Ik zie dat mijn collega hier gisteren achteraan is gegaan! We zijn dit aan het oplossen en kijken naar een oplossing voor jou. Dit moet dus helemaal goedkomen, zodra dit is opgelost gaan we natuurlijk kijken naar de mogelijkheid om de registratie weg te krijgen! Weet dat wij er alles aan doen om dit zo snel mogelijk opgelost te hebben.
Hi @Rooz,
Ik zie in onze systemen dat er inmiddels contact met jou is geweest en dat dit is opgelost, fijn! Mochten wij je nog ergens mee kunnen helpen, laat je het dan weten middels een nieuw topic? Dan gaan we voor je aan de slag!
Hi @Rooz,
Oh jeetje, na het lezen van de case ging ik hier een beetje van uit. Wil je mij een DM sturen met wat jij precies van mijn collega’s hebt gehoord en hoe het er nu voor staat? Dan ga ik kijken wat ik nog kan doen vanuit deze kant!
Hi @Rooz,
Ik kwam langs dit topic en heb even weer met je meegekeken! Ik zie dat jij op 10 augustus dan eindelijk een bevestiging van ons hebt gehad dat het krediet is afgemeld bij het BKR! Eindgoed, algoed dus. Mocht er nog iets zijn, kun je altijd een nieuw topic openen op de Community!
Groetjes,
Johrick van Tele2