beantwoord
Factuur mobiel abonnement
Waarom staat op mijn factuur internet gebruik kosten als ik GEEN internet heb op mijn mobieltje???
Beste antwoord door Jurrien van Tele2
Beste j.j.siegersma,
De Samsung J3 is een telefoon die geschikt is om internet te gebruiken, ondanks dat daar geen bundel voor in je abonnement zit. Wanneer de instellingen gewijzigd worden zal er ook een verbinding tot stand komen.
Het wijzigen van de instelling kan bijvoorbeeld komen door een update van de software, hiernaar zal de telefoon zich zo optimaal mogelijk instellen. Dit houdt in dat ook de internettoegang wordt aangezet.
Dit is een risico van een abonnement zonder internetbundel gebruiken in een toestel die wel geschikt is voor internet.
Groeten Jurrien
Bekijk origineel berichtDe Samsung J3 is een telefoon die geschikt is om internet te gebruiken, ondanks dat daar geen bundel voor in je abonnement zit. Wanneer de instellingen gewijzigd worden zal er ook een verbinding tot stand komen.
Het wijzigen van de instelling kan bijvoorbeeld komen door een update van de software, hiernaar zal de telefoon zich zo optimaal mogelijk instellen. Dit houdt in dat ook de internettoegang wordt aangezet.
Dit is een risico van een abonnement zonder internetbundel gebruiken in een toestel die wel geschikt is voor internet.
Groeten Jurrien
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.