beantwoord

Abbonement gekoppeld aan een ander MijnTele2 account

  • 12 June 2023
  • 5 reacties
  • 132 x bekeken

Beste,

 

Sinds juli heb ik een nieuw abonnement op mijn eigen naam, voorheen betaald door mijn vader. 
echter wil ik inloggen op de app met mijn telefoonnummer en krijg ik de melding dat dit niet gaat omdat dit abonnement al is gekoppeld aan een ander account, ontkoppel eerst het abonnement uit het andere account. Helaas lukt mij dit niet.

 

ik hoop dat iemand mij hier bij kan helpen!

bij voorbaat dank,

 

groet,

Amina

 

icon

Beste antwoord door Aminamekk 14 June 2023, 17:35

Bekijk origineel bericht

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey Amina, tof om te lezen dat je je abonnement nu op je eigen naam hebt staan. Ik help je hier direct met alle liefde mee verder! Dit gebeurd eigenlijk altijd na een contractovername - het MijnTele2-account staat gekoppeld aan je nummer van het vorige contract. Geen zorgen, ik heb dit oude account direct voor je verwijderd, dus je kunt zo via deze pagina een nieuw MijnTele2-account aanmaken om vervolgens je abonnement toe te voegen. Laat je het me weten of het is gelukt? Ik zie je reactie graag tegemoet! 😊

Hi Marciano,

 

Helaas lukt het nog steeds niet, zojuist op de link geklikt en dan krijg ik de melding: er bestaat al een account met dit email adres.

 

dit klopt omdat mijn vorige account wel op de naam van mijn vader stond maar wel mijn mail adres.

Groet,

Amina

 

Reputatie 7
Badge +12

Hi Amina, dit klopt inderdaad, mijn excuses voor de verwarring. Ik had gisteren het oude abonnement losgekoppeld, maar je MijnTele2-account bestaat nog wel. Alleen is het op dit moment een 'leeg’ account waar geen abonnement aan gekoppeld is. Je kunt nu simpelweg inloggen op MijnTele2 met dit e-mailadres om je abonnement toe te voegen. Mocht je je wachtwoord niet meer weten, dan kun je deze via deze pagina je inloggegevens opvragen. 

Ik verneem graag van je of het is gelukt! 

Hi Amina, dit klopt inderdaad, mijn excuses voor de verwarring. Ik had gisteren het oude abonnement losgekoppeld, maar je MijnTele2-account bestaat nog wel. Alleen is het op dit moment een 'leeg’ account waar geen abonnement aan gekoppeld is. Je kunt nu simpelweg inloggen op MijnTele2 met dit e-mailadres om je abonnement toe te voegen. Mocht je je wachtwoord niet meer weten, dan kun je deze via deze pagina je inloggegevens opvragen. 

Ik verneem graag van je of het is gelukt! 

 

Hi Marciano,

 

Het is gelukt, heel erg bedankt voor de hulp! :) 
 

groetjes,

Amina 

Reputatie 7
Badge +12

Super fijn om te horen dat het is gelukt, Amina! Uiteraard graag gedaan. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar. Voor nu een hele fijne dag gewenst! 😊

Reageer