beantwoord

1 nummer toevoegen aan 3 bestaande (mobiel familie abonnement)

  • 15 June 2023
  • 3 reacties
  • 58 x bekeken

Als ik op mijn tele 2 inlog krijg ik mijn huidige 3 abonnementen te zien:

  • Marco de Jong (hoofdgebruiker)
  • Jan de Jong
  • Nancy de Jong

Nu ben ik al jaren bezig om het abonnement van mijn dochter hier ook tussen te krijgen.

Zij was wat later met gebruik van een mobiel.  Als ik op abonnement toevoegen druk en haar nummer invul krijg ik de melding dat deze al gekoppeld is. In de app lukt het ook niet.

Ik krijg dan de melding dat dit nummer niet actief is.

 

Na diverse malen bellen met de klantenservice zijn we er ook niet uitgekomen.

Ik moet nu gaan verlengen, maar ik wil dit graag wel eerst opgelost hebben na al die tijd.

Kan iemand mij helpen?

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 16 June 2023, 10:19

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hi Marco, allereerst van harte welkom op de Community en super tof om te zien dat jullie met het hele gezin onderdeel zijn van de Tele2 familie! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie nu wel het abonnement van Nancy gekoppeld staan aan jouw MijnTele2-account. Klopt het dat het nu helemaal gelukt is? Zo ja, zou je ons kunnen vertellen hoe je dit voor elkaar hebt gekregen? Zo helpen we andere bezoekers die (in de toekomst) mogelijk dezelfde vraag hebben. 

Mocht het nog niet helemaal werken, laat het me dan weten. Dan duik ik er voor jullie in! Alvast een vraag voor het geval ik nog iets voor je kan doen; gaat het om het nummer van je dochter met 82 op het eind? Laat het me maar weten, ik sta voor jullie klaar! 

Goedemorgen Marciano,

Nee het is nog niet gelukt. Mijn dochter moet nog aan onderstaande 3 worden toegevoegd.

Nummer van haar eindigt op 16.

  • Marco de Jong (hoofdgebruiker)
  • Jan de Jong
  • Nancy de Jong
Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen Marco, ah excuus, ik dacht dat Nancy nog toegevoegd moest worden. Stuur je mij even het volledige 06-nummer van je dochter die toegevoegd moet worden? Dan duik ik er direct voor je in! 

Reageer