F.A.Q.

Waterschade Limburg

  • 21 July 2021
  • 0 reacties
  • 299 x bekeken
Waterschade Limburg
Reputatie 7
Badge +12

Ben jij Tele2 Thuis klant en woon je in een gebied getroffen door de watersnood in Limburg? Heb je vragen over je abonnement of de apparatuur, we beantwoorden ze graag. Wij zullen er alles aan doen om het zo gemakkelijk mogelijk voor je te maken!

 

Ik heb defecte apparatuur, wat kan ik doen?

Is het modem, de TV Box of het wifipunt defect, bel dan naar 020-7544444 en wij zorgen ervoor dat er zo snel mogelijk vervangende apparatuur wordt opgestuurd. Defecte apparatuur mag je naar een recyclepunt brengen.

 

Mijn aansluitpunt lijkt defect, kan dit gerepareerd worden?

Als de woning veilig is, er stroom aanwezig is en de meterkast vrij is voor de monteur om werkzaamheden te verrichten, kunnen wij ervoor zorgen dat het aansluitpunt hersteld wordt door de netwerkbeheerder. Bel naar 020-7544444 en wij zorgen ervoor dat dit zo snel mogelijk in orde wordt gemaakt.

 

Ik kan geen TV meer kijken, wat kan ik doen?

Heb je vast internet en interactieve TV van Tele2? Dan kun je in en om jouw huis Online TV kijken op je smartphone of tablet. Op deze pagina vind je alles over het gebruik van de Online TV app. 

 

Mijn TV Box is defect, ben ik mijn opnames nu kwijt?

De TV Box werkt met een harddrive, hierdoor ben je helaas alle opnames kwijt.

 

Mijn vaste telefoon werkt niet, kan ik via een alternatieve manier toch bellen en gebeld worden?

Wij kunnen eventueel een doorschakeling voor je instellen naar een alternatief nummer. Hiervoor kun je contact opnemen met Webcare via Facebook of Twitter of telefonisch via de klantenservice op 020-7544444. Zij kunnen hierbij helpen.

 

Ik heb hulp nodig bij het installeren van mijn nieuwe apparatuur, kan dat?

Natuurlijk! Je kunt hiervoor bellen naar 020-7544444. Wij zorgen er dan voor dat een monteur de installatie voor jou uitvoert.

 

Heb jij zowel een T-Mobile Thuis als een T-Mobile of Tele2 mobiel abonnement? Laat een bericht achter in dit topic, via social media of bel 0800 0092 en wij zorgen voor een passende oplossing.


0 reacties

Geen reactie

Reageer