Test je kennis in de Tele2 Vakantiequiz!

  • 8 June 2022
  • 6 reacties
  • 327 x bekeken
Test je kennis in de Tele2 Vakantiequiz!
Reputatie 1

Het is alweer juni! Och, wat gaat de tijd toch snel. De zomer staat voor de deur en daarmee ook de zomervakantie! Als je al niet op vakantie bent geweest dan kijk je er vast reikhalzend naar uit!

 

Vakantievoorpret is een van de leukste dingen die er is, maar het plannen van een vakantie vergt ook altijd veel uitzoekwerk. Een zorgeloze vakantie valt en staat immers bij een goede voorbereiding. Je moet aan veel dingen denken: waar wil ik allemaal naartoe? Wat neem ik allemaal mee? Wat wil ik allemaal zien? Moet ik een reisverzekering afsluiten? Wat ben ik van plan uit te geven? Want ook niet onbelangrijk: wat kost het allemaal?

 

In vakantietijd merken we bij de klantenservice van Tele2 dan ook altijd een toename van het aantal vragen over het gebruik van de mobiele telefoon in het buitenland. Want ja, ook dát is belangrijk om vantevoren goed uit te zoeken voor je op reis gaat! Vragen als 'Betaal ik tegenwoordig nog extra voor roaming?' en 'Kan ik mijn Tele2-abonnement en -bundels in het buitenland nou eigenlijk gebruiken zoals in Nederland? En zoja, voor welke landen geldt dat dan?', 'Wat kost het mij als ik in Turkije gebeld word?' of 'Wat kost het mij als ik vanuit Turkije een SMS stuur naar Nederland?' én een heel belangrijke: 'Wat betekent Brexit voor mijn belkosten in en vanuit Londen?'.

 

Om op deze vragen in te spelen, hebben we iets leuks bedacht: de Tele2 Vakantiequiz! Hiermee test je al je kennis over het gebruik van je mobiel in het buitenland en kom je wellicht nog veel meer te weten over dit onderwerp en wat het voor jou betekent. Superhandig voor als je nog op vakantie gaat en sowieso voor iedere keer dat je de grens nog overgaat. De Tele2 Vakantiequiz zit als speciale ‘easter egg’ verstopt in onze chat op www.tele2.nl/klantenservice. Onze chatbot Tara daagt je graag uit om mee te spelen. Durf jij het aan? Typ het woord 'vakantiequiz’ in het veld met de tekst 'typ je vraag', start je gesprek en GO!

 

Veel speelplezier en bovenal een hele fijne vakantie gewenst!


6 reacties

Reputatie 6

Ik ben blijkbaar klaar om 2 juli lekker een weekje te gaan surfen in Portugal! 🏄

Zijn er nog meer vakantiegangers? Waar gaat de reis naartoe? 

Reputatie 6
Badge +7

Spot ik daar een nieuwe moderator? 😁

Reputatie 1

Spot ik daar een nieuwe moderator? 😁

Heel scherp, Floor! 👌 Ik werk bij het webcareteam en zal me inderdaad ook vaker hier op de Community laten zien!

Reputatie 6
Badge +7

En je bent niet de enige zie ik, ook welkom @Manouk van Tele2 !

Reputatie 3
Badge +1

Heb je héél goed gezien, @Floor109! Ook ik werk bij het webcareteam en zal mij ook vaker op de Community laten zien! 

Reputatie 7
Badge +12

Leuke quiz! Ik ben ook klaar om op vakantie te gaan (nu alleen nog boeken)! 🌴

Scherp @Floor109 je zal Manouk binnenkort inderdaad wat vaker zien, als ik dus lekker van m’n vakantie(s) aan het genieten ben. 😎

Reageer