Skip to main content

Successen mag je vieren. Zeker in tijden waar het minder positieve nieuws de overhand heeft is het belangrijk om hier nadrukkelijk bij stil te staan. Dit moment laten we dan ook zeker niet voorbij gaan. We hebben namelijk een prijs gewonnen!

ProviderCheck houdt ieder jaar een onderzoek om te zien welke provider de best bereikbare helpdesk heeft. In dit onderzoek testen zij de wachttijd voor de klantenservice van alle providers die zij aanbieden. Hoe lang duurt het voordat een klant iemand van de klantenservice aan de telefoon krijgt? Ze bellen daarvoor meerdere keren, met meerdere vragen. En het leuke is, wij zijn net als in 2018 de snelste! Check het hier: https://www.providercheck.nl/blog/bericht/762/helpdeskonderzoek-2020

Bij deze staan we stil bij het goede werk dat alle klantenservice medewerkers doen. So put your hands up en toon wat liefde voor alle toppers die dagelijks klaarzitten om zo snel mogelijk iedereen van support te voorzien.

Jullie zijn geweldig! :raised_hands::heart:

 

:raised_hands::heart:


Knap resultaat in de tijd dat vrijwel iedereen thuis moet werken en er mogelijk nog meer druk op de klantenservice terecht komt! Gefeliciteerd!


@ItsNaud Emoji spam! We willen handjes en hartjes zien. :grin:


@ItsNaud Emoji spam! We willen handjes en hartjes zien. :grin:

Tis ook nooit goed he! :joy: Maar bij deze :raised_hands::heart:


Daar mogen jullie trots op zijn. Het zal best eens bij een individuele klant wat langer duren, maar zo'n onafhankelijke test zegt zeker wat omdat alle providers nu vergeleken worden. :)


:raised_hands::raised_hands::raised_hands::raised_hands::raised_hands::raised_hands::raised_hands::raised_hands::raised_hands::raised_hands::raised_hands::raised_hands::raised_hands::raised_hands::raised_hands::raised_hands::heart:


Owyeaaahhh! 

:raised_hands_tone4::purple_heart:  :raised_hands_tone4::purple_heart: :raised_hands_tone4::purple_heart: :raised_hands_tone4::purple_heart: