Info

Tele2 Thuis - Gratis Films (actie)

  • 2 April 2021
  • 3 reacties
  • 8819 x bekeken
Tele2 Thuis - Gratis Films (actie)
Reputatie 6
Badge +2

PASEN MET POPCORN

Zo, lekkere paasbrunch gehad? Daarna een flinke wandeling om die chocolade eitjes er weer af te krijgen natuurlijk. Dan is het nu tijd voor ontspanning. Het paasweekend is een goed moment om even lekker tot rust komen. 

Zout of zoet, dat is het enige waar je je komend weekend druk om hoeft te maken. Van 2 t/m 5 april kijk je deze vijf films gratis: Zwaar Verliefd, Big Trip, April, May en June, Au Bout des Doigts, Ernst, Bobbie en de Rest: Geklungel in de Jungle. 

Iedereen met een Tele2 Thuis abonnement met Tv pakket kan namelijk dit weekend 5 gratis films kijken. Haas(t) je snel naar de videotheek!


3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Niet echt my cup of thee..

Deze melding kreeg ik idd bij het aanzetten van mijn tv vandaag. Lijkt me leuk voor het weekend. Echter kan ik de films niet vinden. Ik neem aan dat bijvoorbeeld de Nederlandse films ‘April, May, June’ en ‘Zwaar Verliefd’ te vinden zijn in de categorie ‘Nederlands’? Of mis ik iets?

Gelukt. Bij On Demand niet naar Videotheek gaan en eindeloos bladeren, maar bij On Demand kiezen voor Zoeken en dan lukt het wel om ze te vinden.:grin:

Reageer