Tele2 presents: de Dit Wil Ik WEKEN!

  • 5 July 2021
  • 0 reacties
  • 445 x bekeken
Tele2 presents: de Dit Wil Ik WEKEN!
Reputatie 7
Badge +12

Vandaag starten we met de Dit Wil Ik WEKEN: genadeloos goede deals op onze bundels en dat tijdelijk zonder aansluitkosten. Daarnaast shop je van 5 juli tot en met 29 augustus 2021 de Apple iPhone 12 BlauwSamsung Galaxy S21 GrijsOPPO Find X3 Lite Blauw tegen nóg scherpere prijzen. Benieuwd naar alle voordelen? In dit topic vertellen we je precies wat je kunt verwachten!

 

Geen aansluitkosten

Tijdens de Dit Wil Ik WEKEN betaal je geen aansluitkosten. Wanneer je een Sim Only abonnement afsluit zijn de aansluitkosten normaal gesproken €20,- per abonnement. Nu krijg je tijdelijk €20,- korting. Ga je toch voor een abonnement met toestel? In dat geval scheelt het je zelfs €30,-! Gemakkelijk verdiend, toch?

 

20GB bundels

Daarnaast hebben we ook een spetterende actie op onze 20GB bundel. 20GB plus 200 belminuten, daar kom je deze periode zeker mee door. Voor €15,- per maand blijf jij op deze manier connected met de mensen om je heen! Ga je toch liever voor de 20GB bundel in combinatie met Unlimited bellen? Voor €18,- kun jij dagen lang bellen met wie je maar wil. Dit scheelt je maandelijks €2,- en dit je gehele contractperiode!

 

Unlimited Weekend

Wees elk weekend onbeperkt online met onze Unlimited Data Elk Weekend bundel. Tijdelijk van €5,- naar slechts €3,- per maand! Hiermee bestaat jouw einde van de week voortaan uit Unlimited socials checken, streamen en gamen. Onbeperkt internet start elke vrijdag om 18:00 uur en eindigt automatisch op zondag om 23:59 uur. Wat houdt jou nog tegen? Release die inner streamer!

 

Ben je benieuwd welke deals we nog meer voor je hebben klaarliggen? Ga dan snel naar onze website. Mocht je vragen hebben, laat het ons weten in een reactie hieronder – we helpen je graag!


0 reacties

Geen reactie

Reageer