News

Tele2 maakt bellen en sms'en van en naar Oekraïne gratis

  • 25 February 2022
  • 7 reacties
  • 646 x bekeken
Tele2 maakt bellen en sms'en van en naar Oekraïne gratis
Reputatie 5
Badge +6

Den Haag, 25 februari 2022 – T-Mobile maakt het bellen en sms'en vanuit Oekraïne naar Nederland en andersom van 24 februari tot in ieder geval eind maart gratis. Dit geldt ook voor bellen naar lokale nummers binnen Oekraïne als je roamt. Dit geldt voor alle T-Mobile merken, inclusief Ben, Simpel en Tele2, zowel zakelijk als particulier. Hiermee wil T-Mobile het voor mensen die geraakt worden door de huidige gebeurtenissen in Oekraïne, beter mogelijk maken met hun dierbaren in contact te blijven. 

Søren Abildgaard: “Juist in angstige en onzekere situaties is het contact met vrienden en familie van onschatbare waarde. Nu dit zo acuut onder druk staat, willen we mensen zo goed mogelijk de kans bieden verbonden te blijven met hun dierbaren.”

 

*Met uitzondering van Servicenummers.


7 reacties

Reputatie 7
Badge +12

TOP actie. Geen woorden maar daden

Beste, wat fijn dat de dienst er is om naar Oekraïne te bellen.

Maar voor mij is het niet kosteloos. Ik zie in mijn Tele2 dat de kosten in rekening worden gebracht.

 

Reputatie 7
Badge +12

Niet alle prijsplannen zijn hiervoor aangepast, maar voordat de factuur wordt gemaakt zullen deze buiten de bundel kosten worden verwijderd. 

Beste Eric,

 

Dankjewel voor je uitleg!

En de actie wordt ook nog eens verlengd, waarbij er ook nog prepaid simkaarten zullen worden uitgedeeld. Keurig hoor!

https://www.nu.nl/tech/6191068/kpn-t-mobile-en-vodafone-verlengen-gratis-bellen-van-en-naar-oekraine.html

Niet alle prijsplannen zijn hiervoor aangepast, maar voordat de factuur wordt gemaakt zullen deze buiten de bundel kosten worden verwijderd. 

Is dit nog steeds van toepassing? Had een kaart geregeld voor iemand die bij ons tijdelijk woont, maar buitenbundel kosten zijn super hoog en sommige gesprekken staan op 0 euro en andere wel....

Reputatie 7
Badge +12

Hier staat benoemd dat dit in ieder geval nog tot Juli is.

Reageer