13:15 We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ervaart met mobiel internet. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte.
13:45 Op dit moment is onze klantenservice minder bereikbaar. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Excuses voor het ongemak!
14:00 De oorzaak is bekend. We zijn hard aan het werk om het zo snel mogelijk op te lossen. Sorry voor het ongemak. Updates blijven we hier delen.
15:20 Voor het overgrote deel van onze klanten is het probleem opgelost en werkt het mobiele internet weer. Een klein deel kan nog hinder ondervinden.
19:00 We ontvangen signalen dat de problemen voor steeds meer klanten zijn opgelost. Weet dat we onverminderd door blijven werken om het ook voor het heel kleine deel aan klanten dat nog hinder ervaart, op te lossen.
22-2 9:30: Vannacht zijn er aanpassingen in het netwerk uitgevoerd. Hierdoor zijn de problemen met mobiele data, voor de kleine groep klanten die nog hinder ondervonden, nu ook opgelost. Ervaar je nog problemen, laat het ons dan weten in een nieuw topic. Hierbij sluit ik dit topic.