Problemen met mobiel internet 21-2-2022

  • 21 February 2022
  • 11 reacties
  • 3268 x bekeken

13:15 We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ervaart met mobiel internet. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte.

 

13:45 Op dit moment is onze klantenservice minder bereikbaar. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Excuses voor het ongemak!

 

14:00 De oorzaak is bekend. We zijn hard aan het werk om het zo snel mogelijk op te lossen. Sorry voor het ongemak. Updates blijven we hier delen.   

 

15:20 Voor het overgrote deel van onze klanten is het probleem opgelost en werkt het mobiele internet weer. Een klein deel kan nog hinder ondervinden.

 

19:00 We ontvangen signalen dat de problemen voor steeds meer klanten zijn opgelost. Weet dat we onverminderd door blijven werken om het ook voor het heel kleine deel aan klanten dat nog hinder ervaart, op te lossen.

 

22-2 9:30: Vannacht zijn er aanpassingen in het netwerk uitgevoerd. Hierdoor zijn de problemen met mobiele data, voor de kleine groep klanten die nog hinder ondervonden, nu ook opgelost. Ervaar je nog problemen, laat het ons dan weten in een nieuw topic. Hierbij sluit ik dit topic.


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Ik ben in Frankrijk en heb geen 4G

Klopt, ook geen 3G/4G in Rotterdam. 
wel apart dat deze pagina wel werkt. 

13:45 Op dit moment is onze klantenservice minder bereikbaar. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Excuses voor het ongemak!

Ook problemen in Drenthe,

Sommige websites en apps werken, sommigen niet. Lijkt DNS gerelateerd.

oplossing voor mij was verbinden met een eigen VPN, vermoed dat handmatig je DNS aanpassen ook werkt. Veranderd deze dan naar 8.8.8.8

 

 

14:00 De oorzaak is bekend. We zijn hard aan het werk om het zo snel mogelijk op te lossen. Sorry voor het ongemak. Updates blijven we hier delen.   

Ik ben in zuid Limburg, Maastricht en heb ook geen internet helaas. Net op het moment dat ik routeplanner nodig heb, is er een storing. Enorm vervelend. 

Hier nog steeds huilen met de pet op. Grens Zeeland / Noord Brabant.

Vooral heel handig dat Tele2 tijdens zo’n storing alleen een forum heeft (waar je je dan moet registreren, mail binnen moet zien te harken, linkje moet klikken … Tijdens die storing) … 

Klantenservice is slecht bereikbaar en die chatbot is helemaal zinloos. 

Ben nog niet lang klant, maar had meer verwacht dan wat ik nu zie … :rolling_eyes:

15:20 Voor het overgrote deel van onze klanten is het probleem opgelost en werkt het mobiele internet weer. Een klein deel kan nog hinder ondervinden.

Ja het werkt weer. Bedankt!
 

Reputatie 1

Noord Limburg geen problemen 

Reputatie 1

19:00 We ontvangen signalen dat de problemen voor steeds meer klanten zijn opgelost. Weet dat we onverminderd door blijven werken om het ook voor het heel kleine deel aan klanten dat nog hinder ervaart, op te lossen.