Info

Levertijden iPhone 12 Pro

  • 15 October 2020
  • 431 reacties
  • 36641 x bekeken
Levertijden iPhone 12 Pro
Reputatie 6
Badge +2

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro! Je kan de iPhone 12 Pro hier bestellen op onze website, sla dus snel je slag. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-datums!

 

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen over de iPhone-modellen kun je terecht in ons [faq] over de iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max en de iPhone 12 mini topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

431 reacties

Wat een drama bij Tele2. 

 

Niemand kan vertellen hoe lang het nog gaat duren voordat de iPhone 12 pro Ocean blue geleverd gaat worden. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk 40 minuten aan de lijn en nog geen steek verder. 

 

Ik begrijp prima dat Tele2 er voor een groot gedeelte geen impact op heeft en afhankelijk is van Apple, maar dan kun je dat volgens mij gewoon communiceren en geen valse verwachtingen scheppen bij bestellingen. Zelf als je een klacht wil doorverbinden word je weer doorverwezen naar de site, kan telefonisch niet worden aangenomen. 


Zo blij dat ik zojuist alles volledig geannuleerd heb! Denk er goed over na voordat je klant wordt van Tele2…. 

 

 

Reputatie 1

Hoi hoi, zojuist bericht om afspraak te maken voor levering van de iPhone 12 pro Silver 128 GB. Yes. Eindelijk. Besteld op 24 oktober. Dus 8 weken. 
Zijn er meer die dit ontvangen hebben? 😃

Yes, ik ook. Haha meteen nadat ik besteld heb bij Mediamarkt 😅

Ik heb hetzelfde toestel op dezelfde dag besteld.

Reputatie 1

@DeyCee Das lachen toch. Ben benieuwd of er nog meer gelukkig zijn gemaakt vandaag. 😀

Afspraak levering, begin volgende week. 

Hoi hoi, zojuist bericht om afspraak te maken voor levering van de iPhone 12 pro Silver 128 GB. Yes. Eindelijk. Besteld op 24 oktober. Dus 8 weken. 
Zijn er meer die dit ontvangen hebben? 😃

jaaa! Ook ik heb net bericht gekregen, wordt als het goed is maandag geleverd. Ik had besteld op 21 oktober. Eindelijk!! 

Reputatie 1

@Huub88 Begrijp de frustratie. Had ik eerst ook. Maar dit is niet alleen bij Tele2. Ook bij Vodafone ontbreekt het aan communicatie. Verder zijn ze allemAal afhankelijk van Apple. Die blijven achter met leveringen. Het is overal hetzelfde. Succes in ieder geval. 

Hoi hoi, zojuist bericht om afspraak te maken voor levering van de iPhone 12 pro Silver 128 GB. Yes. Eindelijk. Besteld op 24 oktober. Dus 8 weken. 
Zijn er meer die dit ontvangen hebben? 😃

Ik heb nog geen bericht en ik heb hem eerder besteld! wtf tele2

 

desalniettemin heel veel plezier met je nieuwe telefoon, hopelijk was het het wachten waard! :grin:

Reputatie 1

@tnecniv Oei, dat is raar. Ook de pro Silver 128? Zo ja, dan klopt er iets niet of je krijgt nog bericht. 
Bedankt. Gaat goed komen. En jij succes met wachten. 

Ik heb na de bestelling op 8 november (iPhone 12 Pro Blue 256GB) alleen een SMS ontvangen van Tele2 op 19 november. Daarin stond dat de levertijden die toen op de website stonden (4-6 weken) toch niet haalbaar zijn. Nu zou dat dus 6-8 weken zijn.

Voor de rest geen enkele tussentijdse melding of iets dergelijke gehad van Tele2. Best jammer… Ik wacht nu dus bijna 6 weken (8-11-2020 > 16-12-2020). Hopelijk komen wij dit jaar ook nog aan de beurt!

Ik twijfel om het gewoon te annuleren en om eentje ergens anders te zoeken…

Ik lees ook dat mensen een aanbod kregen van een Pro Max in plaats van een Pro voor een aanbetaling van 50 euro? Hoe gaat dat in zijn werking?

Reputatie 1

@davy.dehaas98 Als ik jou was zou ik de klantenservice bellen en het verhaal uitleggen. Je kunt verwijzen naar het forum hier. Hier staat hetook zo beschreven. Je kunt het altijd proberen. Succes!

Tele2 kan beter transparant gaan zijn en aangeven dat de Iphone Pro 128 GB Blauw pas in januari binnen gaat komen. Momenteel op de site van Apple ook te zien dat er dan pas weer in Nederland geleverd gaat worden. Ik zie Apple ook niet eerder leveren providers, daar waar Apple de afgelopen weken wél voorraad had en Tele2 niet. Het duurt dus nog 4 weken voordat hij komt. 

 

 

Ok.. iPhone 12 Pro ocean blue besteld op 8 nov (levertijd 3 weken).

levertijd wordt uitgesteld tot wel 8 weken. Opgegeven legitimatie document is nu helaas verlopen en als mijn telefoon dus ooit geleverd wordt, kan ik hem niet in ontvangst nemen om dat het bijbehorende legitimatie document er niet meer is.(geldig is)

klantenservice gebeld en deze annuleren mijn bestelling(zeggen ze). Hiervan ontvang ik geen bevestiging maar kan ondertussen wel online een nieuwe bestelling plaatsen om mijn abbo te verlengen. Ook hier geen bevestiging van… toch maar weer de klantenservice bellen. Wat blijkt…. tele 2 kan mijn vorige bestelling niet annuleren aangezien ik over mijn bedenktijd heen ben… leverancier(bezorg service)kan hem niet annuleren omdat hij nog steeds niet binnen is.

advies: wachten tot dat mijn oude bestelling binnen is bij bezorg service(ongeveer rond half januari) dan pas kan ik de bestelling annuleren. Dan een nieuwe verlenging plaatsen( waar dan ook weer levertijd op zit.) 

 

dus…. conclusie.. half februari krijg ik mijn nieuwe telefoon dan misschien eindelijk binnen.????

 

alstublief Tele2 dit moet toch ook echt op een andere manier op te lossen zijn!!!!!

Hi allen,

De afgelopen weken heb ik dit forum regelmatig in de gaten gehouden in de hoop positieve updates over mijn bestelling te kunnen vinden. Ik heb op 2 November een Iphone 12 Pro 128GB in Pacific Blue besteld, en had hier geen updates vanuit tele2 over ontvangen.

Vandaag heb ik de stoute schoenen aangetrokken en met Tele2 gebeld. De vriendelijke heer aan de telefoon kon mij geen updates geven, maar was het eens dat het volstrekt belachelijk is dat we zolang wachten. Het resultaat van dit gesprek is als volgend:

De Iphone 12 Pro 128 GB pacific Blue bestelling is geannuleerd. Ik heb een nieuwe bestelling geplaatst voor de Iphone 12 Pro Max Pacific Blue (wel op voorraad) en een tegemoetkoming van 70 Euro afgesproken (het verschil in eenmalige kosten met mijn abonnement tussen de Pro en Pro max is 120 euro, ik betaalde nu dus 50 euro eenmalig extra). Twee uur later kreeg ik een mail om de aflevering af te spreken, het lijkt er dus op dat ik deze week dus toch ineens mijn nieuwe telefoon krijg. Het is dan wel niet de 12 Pro, maar voor 50 euro extra krijg ik deze week de Pro Max in de zelfde kleur als ik oorspronkelijk wilde.

Als je dus open staat om de Pro Max te bestellen is deze in enkele modellen wel direct leverbaar, en kan tele2 een vergoeding regelen waardoor je in kosten niet veel meer betaald maar wel direct je telefoon krijgt.

Succes allemaal!

lees dan mijn onderstaand verhaal maar eens.. annuleren niet mogelijk

Ok.. iPhone 12 Pro ocean blue besteld op 8 nov (levertijd 3 weken).

levertijd wordt uitgesteld tot wel 8 weken. Opgegeven legitimatie document is nu helaas verlopen en als mijn telefoon dus ooit geleverd wordt, kan ik hem niet in ontvangst nemen om dat het bijbehorende legitimatie document er niet meer is.(geldig is)

klantenservice gebeld en deze annuleren mijn bestelling(zeggen ze). Hiervan ontvang ik geen bevestiging maar kan ondertussen wel online een nieuwe bestelling plaatsen om mijn abbo te verlengen. Ook hier geen bevestiging van… toch maar weer de klantenservice bellen. Wat blijkt…. tele 2 kan mijn vorige bestelling niet annuleren aangezien ik over mijn bedenktijd heen ben… leverancier(bezorg service)kan hem niet annuleren omdat hij nog steeds niet binnen is.

advies: wachten tot dat mijn oude bestelling binnen is bij bezorg service(ongeveer rond half januari) dan pas kan ik de bestelling annuleren. Dan een nieuwe verlenging plaatsen( waar dan ook weer levertijd op zit.) 

 

dus…. conclusie.. half februari krijg ik mijn nieuwe telefoon dan misschien eindelijk binnen.????

 

alstublief Tele2 dit moet toch ook echt op een andere manier op te lossen zijn!!!!!

 

 

Op 9-11 graphite besteld, maar nog steeds niks vernomen van tele2… iemand die toevallig op dezelfde datum heeft besteld en al meer weet? 

Heb jij ondertussen al bericht? 
 

bedankt alvast.

Op 9-11 graphite besteld, maar nog steeds niks vernomen van tele2… iemand die toevallig op dezelfde datum heeft besteld en al meer weet? 

Heb jij ondertussen al bericht? 
 

bedankt alvast.

Helaas nog steeds geen bericht ontvangen… wel heb ik contact gehad met Tele2. De medewerker vertelde mij, dat ik hem deze week of volgende week kan verwachten. Helaas heb ik hier weinig vertrouwen in.

Op 9-11 graphite besteld, maar nog steeds niks vernomen van tele2… iemand die toevallig op dezelfde datum heeft besteld en al meer weet? 

Heb jij ondertussen al bericht? 
 

bedankt alvast.

Helaas nog steeds geen bericht ontvangen… wel heb ik contact gehad met Tele2. De medewerker vertelde mij, dat ik hem deze week of volgende week kan verwachten. Helaas heb ik hier weinig vertrouwen in.

Aiii dat is niet zo mooi.. had vandaag wel bericht verwacht. Zelf besteld op 12-11

Nu precies 8 weken geleden besteld op 22 okt de iphone 12 pro blue 128 GB. Nog niks gehoord hierover. Ik denk dat ik hem ga annuleren en voor MAX ga.

Nu precies 8 weken geleden besteld op 22 okt de iphone 12 pro blue 128 GB. Nog niks gehoord hierover. Ik denk dat ik hem ga annuleren en voor MAX ga.

Succes met annuleren! Was ik ook van plan maar gaat niet meer… heel verhaal staat iets eerder in dit topic

Vandaag dan toch eindelijk bericht gehad! iPhone 12 pro 128gb zilver, besteld op 20 oktober, wordt volgende week woensdag bezorgd na 8 weken wachten. 

Nu precies 8 weken geleden besteld op 22 okt de iphone 12 pro blue 128 GB. Nog niks gehoord hierover. Ik denk dat ik hem ga annuleren en voor MAX ga.

Succes met annuleren! Was ik ook van plan maar gaat niet meer… heel verhaal staat iets eerder in dit topic

Ik heb hem geannuleerd en de iPhone 12 pro Max blue besteld en raad eens volgende week woensdag afspraak gemaakt met AMP. Ik heb het geannuleerd via de annuleringsdesk (Wel gebeld). En opnieuw besteld via internet voor de Max. Succes Lummes!

Hoe, wat, huh??? Wat is het nummer van de annuleringsdesk?

Hoe, wat, huh??? Wat is het nummer van de annuleringsdesk?

Ik heb nummer 020 754 44 44 gebeld en aangegeven of zij mij willen doorverbinden en sterk met een duidelijk stem aangegeven dat ik het wil annuleren en dit werd netjes gedaan !

Reputatie 1

Stond net in de wacht om mn bestelling te annuleren en de pro max te bestellen tot ik sms van AMP kreeg. 24 okt besteld iphone 12 pro blue 128 gb volgende week komt ie. 

Stond net in de wacht om mn bestelling te annuleren en de pro max te bestellen tot ik sms van AMP kreeg. 24 okt besteld iphone 12 pro blue 128 gb volgende week komt ie. 

Bij mij ook! na 8 weken wachten. 23 okt. besteld. mocht wel een keer eindelijk.

Reputatie 1

Nou, begint er dan toch op te lijken, dat er wat uitgeleverd wordt! Eindelijk. Succes allen die nog moeten wachten. En veel plezier iedereen met zijn nieuwe iPhone 12 Pro etc.

Hallo allemaal! Ik ben een stille volger geweest maar ik heb 17 november een iPhone 12 Pro Silver 256 GB besteld en vandaag, precies 4 weken later, een e-mail gekregen van AMP (deze stond in mijn spam box, dus check deze!) en hij wordt 28 december bezorgd. Wellicht een handige update voor de mensen die hetzelfde toestel rond dezelfde tijd hebben besteld.