Info

Levertijden iPhone 12 Pro

  • 15 October 2020
  • 431 reacties
  • 36641 x bekeken
Levertijden iPhone 12 Pro
Reputatie 6
Badge +2

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro! Je kan de iPhone 12 Pro hier bestellen op onze website, sla dus snel je slag. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-datums!

 

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen over de iPhone-modellen kun je terecht in ons [faq] over de iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max en de iPhone 12 mini topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

431 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Lijkt erop dat de leverachterstand door Apple opgelost wordt.

22-10 de iphone 12 pro blue besteld, nog geen mail ontvangen. Iemand enig idee hoelang deze grap nog gaat duren???

22-10 de iphone 12 pro blue besteld, nog geen mail ontvangen. Iemand enig idee hoelang deze grap nog gaat duren???

Ik bedoel de Iphone 12 pro blue 128 gb

Reputatie 2

22-10 de iphone 12 pro blue besteld, nog geen mail ontvangen. Iemand enig idee hoelang deze grap nog gaat duren???

Ik bedoel de Iphone 12 pro blue 128 gb

Ik hoop voor je morgen anders volgende week. Ik op 21-10 besteld en vandaag pas iets gehoord en ik zie dit ook bij andere

22-10 de iphone 12 pro blue besteld, nog geen mail ontvangen. Iemand enig idee hoelang deze grap nog gaat duren???

Ik bedoel de Iphone 12 pro blue 128 gb

Ik hoop voor je morgen anders volgende week. Ik op 21-10 besteld en vandaag pas iets gehoord en ik zie dit ook bij andere

Gebeurd dit altijd op donderdag dan?

Reputatie 7

22-10 de iphone 12 pro blue besteld, nog geen mail ontvangen. Iemand enig idee hoelang deze grap nog gaat duren???

Ik bedoel de Iphone 12 pro blue 128 gb

Die is ook bij de grote webshops niet leverbaar, populair toestel.

Reputatie 1

@eric 

 

 

Lijkt erop dat de leverachterstand door Apple opgelost wordt.
Niet dus. Zijn er maar enkele. 🤪 We zullen geduld moeten hebben...😞.

22-10 de iphone 12 pro blue besteld, nog geen mail ontvangen. Iemand enig idee hoelang deze grap nog gaat duren???

Ik bedoel de Iphone 12 pro blue 128 gb

Die is ook bij de grote webshops niet leverbaar, populair toestel.

Ik ben van mening als je een pre-order actie doet, dan mag je nooit 7 weken niet leverbaar zijn. In mijn geval stond er zelfs nog dat ik hem 26-10 zou ontvangen. Dus eigenlijk verkoop je iets wat je niet waar kan maken.

Ik heb op 21-10 de iPhone 12 pro silver 128 gb besteld, nog steeds niks gehoord. Iemand al wel?

Ter info:

Iphone 12 Pro 128GB Graphite - Besteld op 6 november 2020 - Zojuist mail ontvangen voor levering (15 december ingepland) - Let op: deze mail verschijnt in spam. 

Reputatie 1

@FenneBuijs Ik heb dezelfde op 24 oktober besteld. Nog niets gehoord. Behalve dat het later werd...

22-10 de iphone 12 pro blue besteld, nog geen mail ontvangen. Iemand enig idee hoelang deze grap nog gaat duren???

Ik bedoel de Iphone 12 pro blue 128 gb

Ik hoop voor je morgen anders volgende week. Ik op 21-10 besteld en vandaag pas iets gehoord en ik zie dit ook bij andere

Ik heb deze op 28-10 besteld. Vorige week donderdag naar klantenservice gebeld. Gaven aan dat ik deze week “waarschijnlijk” wel bericht zou grijgen van AMP. Helaas ook nog niks ontvangen:(

@Rutger001 , @FenneBuijs  Zelfde model op 20 oktober besteld, ook nog steeds niks gehoord.

24 oktober de pro silver 128 gb besteld. Tja, Dit is dus week 7! Er stond 6-8 weken. Dus, of deze week of volgende week.:joy:

Mijne heb ik 29 oktober besteld vandaag precies week 6. ik duim voor je en voor mezelf😂🤞🏼!

Reputatie 1

@Romeeromee ik denk het niet want ik heb dezelfde besteld op 22-10 net zoals @Tom96 en ik heb nog niks gehoord helaas....

Reputatie 2

22-10 de iphone 12 pro blue besteld, nog geen mail ontvangen. Iemand enig idee hoelang deze grap nog gaat duren???

Ik bedoel de Iphone 12 pro blue 128 gb

Ik hoop voor je morgen anders volgende week. Ik op 21-10 besteld en vandaag pas iets gehoord en ik zie dit ook bij andere

Ik heb deze op 28-10 besteld. Vorige week donderdag naar klantenservice gebeld. Gaven aan dat ik deze week “waarschijnlijk” wel bericht zou grijgen van AMP. Helaas ook nog niks ontvangen:(

Hou je junk/spam folder in de gaten. Bij mij kwam het in de junk folder. Succes

Hoi,

Op 19 november heb ik de iphone 12 pro gold 128gb besteld. Ik zal jullie op de hoogte houden! Iemand die ook toen heeft besteld?

Vandaag mijn nieuwe telefoon binnen gehad! Dat was zeker geen 6-8 weken :) 

Reputatie 7

22-10 de iphone 12 pro blue besteld, nog geen mail ontvangen. Iemand enig idee hoelang deze grap nog gaat duren???

Ik bedoel de Iphone 12 pro blue 128 gb

Die is ook bij de grote webshops niet leverbaar, populair toestel.

Ik ben van mening als je een pre-order actie doet, dan mag je nooit 7 weken niet leverbaar zijn. In mijn geval stond er zelfs nog dat ik hem 26-10 zou ontvangen. Dus eigenlijk verkoop je iets wat je niet waar kan maken.

Tja, Apple geeft helaas nooit garanties op de levertijden, dus dan kan geen enkele leverancier pre orders accepteren. De levertijden zijn altijd de best mogelijke inschatting op dat moment.

Hoi allemaal! Ik houd al weken dit forum in de gaten, maar besloot net toch maar zelf te bellen met tele2 omdat de levering van mijn iPhone 12 pro 128 gb zilver vorige week weer is uitgesteld.

Ik heb mijn telefoon op 22 oktober besteld. In eerste instantie met 3-4 weken levertijd, dit werd toen 5-6 weken en vorige week dus 7-8 weken. Omdat volgende week de langverwachte week 8 is en ik de bui al voelde hangen, besloot ik even Tele2 te bellen. Ze wisten me net te vertellen dat de levertijd nu nog minimaal 4 (!!) weken is. Volgende week gaan we dus weer een berichtje krijgen. De enige oplossing die ze nu kunnen bieden is mijn order annuleren 😂. Ik ga morgen even op onderzoek uit waar ik hem sneller kan krijgen en dat inderdaad maar doen. 

Ik dacht ik deel het even met jullie zodat je weet dat je hem dit jaar waarschijnlijk niet meer gaat krijgen...  

Ik heb op 21-10 de iPhone 12 pro silver 128 gb besteld, nog steeds niks gehoord. Iemand al wel?

Ik heb zojuist gebeld! Op 22 oktober besteld en duurt nog minimaal 4 weken….. 

Reputatie 1

Ik heb op 21-10 de iPhone 12 pro silver 128 gb besteld, nog steeds niks gehoord. Iemand al wel?

Ik heb zojuist gebeld! Op 22 oktober besteld en duurt nog minimaal 4 weken….. 

Wacht wat?! 😱

Dan kan ik ook net zo lang wachten. Ik heb dezelfde telefoon op 24 oktober besteld.

Dat is absurd… Ik hoor al 4 weken niks meer. Er is iemand anders in dit forum geweest die de telefoon via Belsimpel heeft besteld en ‘m de volgende dag mocht gaan halen. Ben bijna aan het denken om hetzelfde te doen.

Reputatie 1

Als je hem vandaag besteld bij Apple heb je hem ook pas eind van dit of begin volgend jaar. Misschien sneller als bij Tele2. 
 

 

Ik heb gisteren gebeld naar Tele2 om te annuleren. Ik kreeg toen een aanbod om de iPhone 12 pro Max te nemen voor 30 euro meer (korting van 2,50 per maand op mijn 2 jarig abonnement). Maar alleen de kleuren blauw en grafiet waren meteen leverbaar, dus dat aanbod heb ik afgewezen. Ik zei dat ik via belsimpel wilde bestellen, omdat ik dan wel meteen mijn telefoon een dag later in huis zou hebben. De medewerker van Tele2 zei mij toen dat de annulering niet meteen verwerkt zou worden, dus dat ik niet zo gemakkelijk via belsimpel kon verlengen. Vandaag heb ik toch mijn abonnement geannuleerd bij tele2. Dit is wel meteen verwerkt. Ik heb nu via belsimpel.nl mijn tele2 abonnement verlengd en krijg de iPhone 12pro morgen. De medewerkster van tele2 die ik vandaag aan de telefoon had zei dat de iPhone 12pro zilver nu een levertijd heeft van twee weken. 

Reputatie 1

Soms denk ik dat ze het bij Tele2 niet meer weten. 

Reputatie 1

Soms denk ik dat ze het bij Tele2 niet meer weten. 

Aangezien ik gisteren gechat heb, vroeg of ze nog een tijdsindicatie hadden en het antwoord letterlijk was: “Geen idee, ligt aan Apple”, weet ik zeker dat Tele2 het zelf niet meer weten 😅