Info

Levertijden iPhone 12 Pro

  • 15 October 2020
  • 431 reacties
  • 36641 x bekeken
Levertijden iPhone 12 Pro
Reputatie 6
Badge +2

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro! Je kan de iPhone 12 Pro hier bestellen op onze website, sla dus snel je slag. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-datums!

 

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen over de iPhone-modellen kun je terecht in ons [faq] over de iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max en de iPhone 12 mini topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

431 reacties

Reputatie 2

Ik heb op 28/10 een iphone 12 pro 128 gb besteld. Het is ongelofelijk dat ik na 6 weken nog niets heb ontvangen. Is er nu eindelijk wat meer duidelijkheid?!

Het vervelendste is dan nog.. dat een kameraad van me die hem later heeft besteld bij Tele2 dan jou. Hem al in huis heeft. Die had hem op de 29e besteld van oktober. 

Precies hetzelfde model, zelf heb ik dit model ook besteld op de 4e van november.
Ook ik heb verder nog niets gehoord.

Het is erg raar dat ik dan hier mensen op het forum zie die data’s hebben die nog voor die van mijn kameraad zijn, met hetzelfde toestel en nog niets hebben ontvangen.

@Cas van Tele2  heb je uitleg hiervoor? Ik heb mijne besteld op 21 okt en nog steeds niks gehoord en zie dat andere al hun toestel hebben ontvangen?

Reputatie 7

Ik heb op 28/10 een iphone 12 pro 128 gb besteld. Het is ongelofelijk dat ik na 6 weken nog niets heb ontvangen. Is er nu eindelijk wat meer duidelijkheid?!

Welke kleur heb je besteld?

Oceaanblauw.

Die blauwe is heel populair en overal waar ik kijk uitverkocht, mobiel.nl, Belsimpel, CoolBlue...en helaas ook bij Tele2. Apple levert er dus te weinig ten opzichte van de gigantische vraag naar dit toestel.

Reputatie 1

Ik heb op 28/10 een iphone 12 pro 128 gb besteld. Het is ongelofelijk dat ik na 6 weken nog niets heb ontvangen. Is er nu eindelijk wat meer duidelijkheid?!

Welke kleur heb je besteld?

Oceaanblauw.

Die blauwe is heel populair en overal waar ik kijk uitverkocht, mobiel.nl, Belsimpel, CoolBlue...en helaas ook bij Tele2. Apple levert er dus te weinig ten opzichte van de gigantische vraag naar dit toestel.

Kijk, ik begrijp je volledig Pipo en zelf heb ik het geduld ook wel.

Ik weet dat ik een toestel heb besteld waar ontzettend veel mensen naar uit kijken en dat het hoogstwaarschijnlijk een ramp is met het leveren ect. 

Dat vind ik persoonlijk niet erg, ik heb tenslotte zelf een toestel besteld met alle gevolgen van dien, om het zo maar te zeggen.

Maar wat ik dan wel vreemd en vervelend vindt om te zien, is dat mensen die eerder besteld hebben toestellen later krijgen dan mensen die later een bestelling hebben geplaatst.

Dit onderwerp komt meerdere malen voor in deze thread dat dit gebeurt, klanten die al bij Tele2 zaten en bij klanten die net nieuw waren. Daarentegen heeft een vriend van me ook een iPhone besteld bij Tele2 op de 29e van oktober, hij was in dit geval al een klant van Tele2 en heeft hem al binnen. (Ruim anderhalve week geleden geleverd.)

Nu is er door Tele2 meerdere malen aangegeven dat ze op volgorde werken, dus mag je er dan vanuit gaan dat mensen die bijvoorbeeld de 20e van oktober hebben besteld, bekende klant of niet, hun toestel eerder ontvangen dan iemand die de 29e heeft besteld. (In deze casus gaat het over hetzelfde toestel de iPhone 12 pro Oceanblue 128Gb, zoals hierboven staat vermeld met mijn eerdere reactie.)

Door dit soort praktijken en een medium zoals dit waar dat dus wordt beschreven en vertelt door klanten, geeft dit een heel raar beeld en voor veel mensen een vieze smaak in de mond.

Dus ik kan mij ontzettend goed voorstellen hoe de mensen zich voelen en hierdoor een erg vervelende smaak in de mond krijgen over en rondom Tele2.

Momenteel heb ik zelf geen spoed voor een nieuw toestel omdat mijn oude het bijvoorbeeld niet meer doet, daarnaast heb ik er nooit zoveel moeite mee gehad om lang op dingen te moeten wachten (Niet zeggende dat mensen hier ongeduldig zijn, absoluut niet.) Maar het gaat hier om een fors bedrag, dus ik snap dat mensen zich zorgen gaan maken of geïrriteerd raken. 

Reputatie 7

Het enige dat ik kan bedenken is dat de vervoerder specifieke routes plant, waardoor ze zo efficiënt mogelijk kunnen zijn en per saldo (op maand basis) de meeste toestellen kunnen bezorgen. Wellicht dat zij dan sommige adressen een paar dagen laten wachten om niet (heel inefficiënt) ver te rijden voor 1 toestel. Individueel is dat natuurlijk vervelend, maar in totaal kan er dan voor de feestdagen nog het hoogste aantal worden bezorgd.

Bovenstaande is een vermoeden, ik heb geen enkele informatie om dit te onderbouwen.

Reputatie 1

Ik heb op 28/10 een iphone 12 pro 128 gb besteld. Het is ongelofelijk dat ik na 6 weken nog niets heb ontvangen. Is er nu eindelijk wat meer duidelijkheid?!

Welke kleur heb je besteld?

Oceaanblauw.

Die blauwe is heel populair en overal waar ik kijk uitverkocht, mobiel.nl, Belsimpel, CoolBlue...en helaas ook bij Tele2. Apple levert er dus te weinig ten opzichte van de gigantische vraag naar dit toestel.

Kijk, ik begrijp je volledig Pipo en zelf heb ik het geduld ook wel.

Ik weet dat ik een toestel heb besteld waar ontzettend veel mensen naar uit kijken en dat het hoogstwaarschijnlijk een ramp is met het leveren ect. 

Dat vind ik persoonlijk niet erg, ik heb tenslotte zelf een toestel besteld met alle gevolgen van dien, om het zo maar te zeggen.

Maar wat ik dan wel vreemd en vervelend vindt om te zien, is dat mensen die eerder besteld hebben toestellen later krijgen dan mensen die later een bestelling hebben geplaatst.

Dit onderwerp komt meerdere malen voor in deze thread dat dit gebeurt, klanten die al bij Tele2 zaten en bij klanten die net nieuw waren. Daarentegen heeft een vriend van me ook een iPhone besteld bij Tele2 op de 29e van oktober, hij was in dit geval al een klant van Tele2 en heeft hem al binnen. (Ruim anderhalve week geleden geleverd.)

Nu is er door Tele2 meerdere malen aangegeven dat ze op volgorde werken, dus mag je er dan vanuit gaan dat mensen die bijvoorbeeld de 20e van oktober hebben besteld, bekende klant of niet, hun toestel eerder ontvangen dan iemand die de 29e heeft besteld. (In deze casus gaat het over hetzelfde toestel de iPhone 12 pro Oceanblue 128Gb, zoals hierboven staat vermeld met mijn eerdere reactie.)

Door dit soort praktijken en een medium zoals dit waar dat dus wordt beschreven en vertelt door klanten, geeft dit een heel raar beeld en voor veel mensen een vieze smaak in de mond.

Dus ik kan mij ontzettend goed voorstellen hoe de mensen zich voelen en hierdoor een erg vervelende smaak in de mond krijgen over en rondom Tele2.

Momenteel heb ik zelf geen spoed voor een nieuw toestel omdat mijn oude het bijvoorbeeld niet meer doet, daarnaast heb ik er nooit zoveel moeite mee gehad om lang op dingen te moeten wachten (Niet zeggende dat mensen hier ongeduldig zijn, absoluut niet.) Maar het gaat hier om een fors bedrag, dus ik snap dat mensen zich zorgen gaan maken of geïrriteerd raken. 

Ja want ik heb op 22 oktober hetzelfde toestel besteld en nog niks gehoord en ik ben al jaren klant van Tele2. 

12-11-20 heb ik mijn iPhone 12Pro Graphite 128GB besteld. Helaas kon ik deze niet eerder bestellen vanwege verlenging account. 
Zelf heb ik nog 0 mails ontvangen van Tele2. Erg slecht. Aan de telefoon kunnen ze alleen het antwoord ‘wachten’ geven. Erg frustrerend. Bestelstatus staat nog steeds op: wachten op voorraad. 


Heeft iemand op dit forum dezelfde telefoon besteld in ongeveer hetzelfde tijdsbestek en die hem al wel binnen heeft of meer weet? Graag hoor ik van jullie!

Reputatie 7
Badge +12

De exacte levering is afhankelijk van de levering van Apple. Die laten zich niet hard voorspellen. Daarom is er in dit topic een leverindicatie genoemd die voor dit soort toestellen tussen de 4 en 6 weken liggen. Je krijgt vanzelf een mail van de koerier als jouw toestel kan worden uitgeleverd. Tot die tijd is het afwachten.

@eric morgen is het 4 weken geleden. Verwachting is dus week 51-52. Correct?

Reputatie 7
Badge +12

Ik ben niet van Tele2. Moderators herken je aan hun naam plus 'van Tele2'.

🎉 Op 3/11 iphone 12 pro graphite 128 GB besteld. Vandaag precies 5 weken gewacht en ik heb net een afspraak gemaakt met het AMP voor zaterdag.

 

Hopelijk krijgen jullie hem ook snel

Reputatie 1

24 oktober de pro silver 128 gb besteld. Tja, Dit is dus week 7! Er stond 6-8 weken. Dus, of deze week of volgende week.:joy:

Reputatie 1

En sorry @eric 4-6 weken zijn al voorbij. :wink:

Reputatie 7
Badge +12

Zo heeft elk model weer zijn eigen levertijd. De graphite versie van @kristen01 is nu beschikbaar!

Ik volg al een tijdje dit forum.. op 21 oktober heb ik een iPhone 12 pro 128 gb blue besteld.

afgelopen maandag bericht gehad dat hij morgen (donderdag) binnenkomt

🎉 Op 3/11 iphone 12 pro graphite 128 GB besteld. Vandaag precies 5 weken gewacht en ik heb net een afspraak gemaakt met het AMP voor zaterdag.

 

Hopelijk krijgen jullie hem ook snel

Dank dat geeft mij in ieder geval een indicatie! 
veel plezier ermee! 

ik zojuist ook een afspraak gemaakt 21-10 besteld pro blauw 128GB precies 7 weken gewacht dus.

Ik heb op 5/11 de IPhone 12 pro grafite 128GB besteld en zojuist een mail gehad voor bezorging!

Reputatie 7
Badge +12

AH….   De appeltjes komen nu los !

Bij belsimpel is de iPhone 12 pro silver 128 gb wel meteen leverbaar.. Als ik mijn toestel nu annuleer en opnieuw bestel heb ik hem waarschijnlijk sneller.. 

Roos, kijk even op mijn bestelstatus op tele2 en anders in je spam map. Mijn amp mail kwam vanmorgen namelijk in mijn spam map terecht.

Roos, kijk even op mijn bestelstatus op tele2 en anders in je spam map. Mijn amp mail kwam vanmorgen namelijk in mijn spam map terecht.

Thanks voor de tip, maar helaas nog steeds geen nieuws.. 

 

Vandaag in mijn spambox een e-mail gekregen om een afspraak te maken. Iphone 12pro 128gb Goud besteld op 30 oktober. Als het goed is komt de bezorger maandag langs. Dus 7 weken na de bestelling krijg ik hem binnen. Hopelijk hebben de anderen hem ook snel en lost Tele2 dit probleem voor de volgende keer wel op.

Reputatie 2

Iphone 12 pro blue op 21-10 besteld zojuist pas email gehad voor bezorg afspraak. Kon het niet langer Tele2? 🤭

Iphone 12 pro blue op 21-10 besteld zojuist pas email gehad voor bezorg afspraak. Kon het niet langer Tele2? 🤭

Ongelofelijk!! 

Door dit forum bij mijn ongewenste mails gekeken en ja hoor.. Ik heb vanmorgen een mailtje kregen van AMP om een afspraak te maken voor bezorging van mijn iphone 12 pro goud 128GB besteld op 1 november! Ook mijn mail kwam bij mijn ongewenste mails, dus kijk hier in! Hij komt maandag binnen.