Info

Levertijden iPhone 12 Pro

  • 15 October 2020
  • 431 reacties
  • 36641 x bekeken
Levertijden iPhone 12 Pro
Reputatie 6
Badge +2

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro! Je kan de iPhone 12 Pro hier bestellen op onze website, sla dus snel je slag. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-datums!

 

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen over de iPhone-modellen kun je terecht in ons [faq] over de iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max en de iPhone 12 mini topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

431 reacties

Reputatie 2

Heb net een mail ontvangen over de levering van mijn iPhone 12 pro Gold (128 GB), komt volgende week binnen en besteld op 21 oktober. Wellicht een indicatie voor degenen die vlak hierna hebben besteld! :relieved:

Ah geniet ervan en dank voor het laten weten. Ik heb ook op 21 okt besteld maar dan een blauwe en niks gehoord. volgens geruchten is er tekort tekort aan die blauwe vanwege ‘grote’ vraag....


Ah ja, dank je wel! Hopelijk komt de jouwe ook snel, we hebben onderhand wel lang genoeg gewacht. Ik duim voor je mee! :grinning:

Ik heb op 30 oktober de iPhone 12 pro bestelt in het grijs en nog steeds niks gehoord, zijn er al mensen die hem op de zelfde dag hebben bestelt en meer weten?

Heb de mijne 29 oktober besteld dus dat wordt helaas nog even wachten voor ons 🥺

Nog niks gehoord zeker? Ik zag een paar reacties terug dat ze toen 28 oktober aan het uitleveren waren. Hopelijk zijn wij ook snel aan de beurt.

Helaas nog steeds niks gehoord nee.. ik las ook mensen die 23 oktober besteld hadden ook niks te horen hebben gekregen! Echt jammer dit ik hoop dat deze maand onze maand wordt!!

Reputatie 2

Adios Tele2! Ik annuleer morgen de boel. Gisteren de Pro besteld bij Belsimpel, en ik kan hem morgen ophalen :D

T-Mobile loopt met de meeste toestellen iets voor dus hopelijk komen die van ons ook snel. Zou anders wel raar zijn als er een groot leveringsverschil tussen zou zitten

Reputatie 1

Adios Tele2! Ik annuleer morgen de boel. Gisteren de Pro besteld bij Belsimpel, en ik kan hem morgen ophalen :D

Is dit echt het geval Karen? 

Wat ontzettend raar dat Tele2 en andere providers er zo lang op moeten wachten.

Zelf ga ik hem niet meer annuleren, ik wacht al 7 weken dus ik denk dat ik zelf volgende week aan de beurt ben en mijn eigen toestel werkt nog naar behoren.

Reputatie 2

Adios Tele2! Ik annuleer morgen de boel. Gisteren de Pro besteld bij Belsimpel, en ik kan hem morgen ophalen :D

Is dit echt het geval Karen? 

Wat ontzettend raar dat Tele2 en andere providers er zo lang op moeten wachten.

Zelf ga ik hem niet meer annuleren, ik wacht al 7 weken dus ik denk dat ik zelf volgende week aan de beurt ben en mijn eigen toestel werkt nog naar behoren.

Yes het is echt zo. Ik had hem bij Tele2 op 23 oktober besteld, en wacht dus ook al ruim 6 week. Helaas worden er bij Tele2 toezeggingen gedaan aan de telefoon die later worden weg gewuift omdat de beste medewerker geen notitie achter heeft gelaten.

ik stap dus ook over naar een andere provider die wel 5G kan bieden, tegen dezelfde maandprijs. Scheelt voor de wachtenden hier in ieder geval weer een plekje in de rij.

ik vermoed dat Belsimpel gewoon beter besteld of inkoopt, want ze zijn daar vaak in de ochtend bij nieuwe levering wel beschikbaar..

Reputatie 1

Adios Tele2! Ik annuleer morgen de boel. Gisteren de Pro besteld bij Belsimpel, en ik kan hem morgen ophalen :D

Is dit echt het geval Karen? 

Wat ontzettend raar dat Tele2 en andere providers er zo lang op moeten wachten.

Zelf ga ik hem niet meer annuleren, ik wacht al 7 weken dus ik denk dat ik zelf volgende week aan de beurt ben en mijn eigen toestel werkt nog naar behoren.

Yes het is echt zo. Ik had hem bij Tele2 op 23 oktober besteld, en wacht dus ook al ruim 6 week. Helaas worden er bij Tele2 toezeggingen gedaan aan de telefoon die later worden weg gewuift omdat de beste medewerker geen notitie achter heeft gelaten.

ik stap dus ook over naar een andere provider die wel 5G kan bieden, tegen dezelfde maandprijs. Scheelt voor de wachtenden hier in ieder geval weer een plekje in de rij.

ik vermoed dat Belsimpel gewoon beter besteld of inkoopt, want ze zijn daar vaak in de ochtend bij nieuwe levering wel beschikbaar..

Het is echt ontzettend vaag, maar het zou best kunnen. 
Tevens wel jammer dat Tele2 op deze manier klanten verliest. 

Over het 5G gebeuren, hoop ik toch echt dat Tele2, zoals Vodafone en andere providers 5G gewoon in de bundels schuift en niet aan het eind van het jaar een ‘nieuw’ abonnement uitbrengt waarbij je extra moet betalen of dergelijke voor 5G. Dat zou ontzettend krom zijn aangezien andere providers het wel doen. 

Maar ze hoeven het natuurlijk niet te doen…

In ieder geval wil ik je alvast veel plezier toewensen met je nieuwe toestel, ik ben jaloers op je ;) 
Ik kan niet haast niet wachten op me eigen toestel… maar dat moet ik nog maar even voor lief nemen.

Weet iemand in welke week Tele2 met de levering van de Pro ocean blue 256 gb is?

Hoe kan het dat ik mijn telefoon 22 okt besteld heb met levertijd 2-3 werkdagen ik na 6,5 weken nog niks heb. En dat bijv Belsimpel met Tele2 netwerk hem binnen 2-4 dagen geleverd hebt? Wat een slechte service. En ook totaal geen tegemoetkoming o.i.d. Adios Tele2

 

Reputatie 1

@Karen92 Blijft vreemd toch dat Belsimpel het zo snel voor elkaar heeft. Laat je ff weten of het gelukt is? En dat je hem ook echt  binnen 2-4 dagen binnen hebt? Succes in ieder geval. En alvast veel plezier met je nieuwe 12 pro :grinning: .

Reputatie 2

@Karen92 Blijft vreemd toch dat Belsimpel het zo snel voor elkaar heeft. Laat je ff weten of het gelukt is? En dat je hem ook echt  binnen 2-4 dagen binnen hebt? Succes in ieder geval. En alvast veel plezier met je nieuwe 12 pro :grinning: .

Het is gelukt hoor! Kon hem zaterdag ophalen in de winkel in Groningen. En wat een toptoestel is het 😍

Reputatie 1

Ongelofelijk...:fearful: . Nou Tele2, waar blijven jullie???

@Karen92 Proficiat!

Ongelofelijk...:fearful: . Nou Tele2, waar blijven jullie???

@Karen92 Proficiat!

Echt he! Zie wel dat mijn besteldatum eindelijk in het overzicht staat. Hopelijk duurt het niet meer lang

Bedoelen ze met bestel datum vanaf wanneer tele2 heeft besteld of de klant? HELP

Reputatie 1

@carolienvdsande Hoi, het gaat om de datum van jou bestelling. Daarvan moet je uitgaan. Ik heb bijvoorbeeld op 24 oktober besteld. Dit is voor mij de 7e week dat ik al wacht. Succes. 

@carolienvdsande Hoi, het gaat om de datum van jou bestelling. Daarvan moet je uitgaan. Ik heb bijvoorbeeld op 24 oktober besteld. Dit is voor mij de 7e week dat ik al wacht. Succes. 

Oke, dankjewel voor je hulp!

Op 9-11 graphite besteld, maar nog steeds niks vernomen van tele2… iemand die toevallig op dezelfde datum heeft besteld en al meer weet? 

Op 9-11 graphite besteld, maar nog steeds niks vernomen van tele2… iemand die toevallig op dezelfde datum heeft besteld en al meer weet? 

Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar ik heb dezelfde op 3/11 besteld en ook nog niks gehoord

Ik heb op 28/10 een iphone 12 pro 128 gb besteld. Het is ongelofelijk dat ik na 6 weken nog niets heb ontvangen. Is er nu eindelijk wat meer duidelijkheid?!

Ik heb op 28/10 een iphone 12 pro 128 gb besteld. Het is ongelofelijk dat ik na 6 weken nog niets heb ontvangen. Is er nu eindelijk wat meer duidelijkheid?!

Welke kleur heb je besteld?

Ik heb op 28/10 een iphone 12 pro 128 gb besteld. Het is ongelofelijk dat ik na 6 weken nog niets heb ontvangen. Is er nu eindelijk wat meer duidelijkheid?!

Welke kleur heb je besteld?

Oceaanblauw.

Ik heb op 28/10 een iphone 12 pro 128 gb besteld. Het is ongelofelijk dat ik na 6 weken nog niets heb ontvangen. Is er nu eindelijk wat meer duidelijkheid?!

Ik heb 20/10 ook een 128 gb besteld in het zilver, ook nog steeds niks gehoord..

ik 21-10 blauwe 128gb ook niks gehoord nog.

ik 21-10 blauwe 128gb ook niks gehoord nog.

Lekker dan.. 

Reputatie 1

Ik heb op 28/10 een iphone 12 pro 128 gb besteld. Het is ongelofelijk dat ik na 6 weken nog niets heb ontvangen. Is er nu eindelijk wat meer duidelijkheid?!

Het vervelendste is dan nog.. dat een kameraad van me die hem later heeft besteld bij Tele2 dan jou. Hem al in huis heeft. Die had hem op de 29e besteld van oktober. 

Precies hetzelfde model, zelf heb ik dit model ook besteld op de 4e van november.
Ook ik heb verder nog niets gehoord.

Het is erg raar dat ik dan hier mensen op het forum zie die data’s hebben die nog voor die van mijn kameraad zijn, met hetzelfde toestel en nog niets hebben ontvangen.