Info

Levertijden iPhone 12 Pro

  • 15 October 2020
  • 431 reacties
  • 36641 x bekeken
Levertijden iPhone 12 Pro
Reputatie 6
Badge +2

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro! Je kan de iPhone 12 Pro hier bestellen op onze website, sla dus snel je slag. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-datums!

 

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen over de iPhone-modellen kun je terecht in ons [faq] over de iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max en de iPhone 12 mini topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

431 reacties

Een aantal minuten geleden kreeg ik deze SMS binnen:

Beste klant, helaas is de eerder aan jou doorgegeven levertijd voor je iPhone toch niet haalbaar. Voor de actuele levertijd (onder voorbehoud) ga naar www.tele2.nl/iph We houden contact, Tele2

 

Ik heb de iPhone 12 Pro (zilver) besteld op 20 oktober en dit is de 6de wachtweek.. Nog langer wachten dus?

Reputatie 1

@tnecniv Pfff, balen zeg. Dan ben ik nog lang niet aan de beurt.

Hoi,

Op 19 november heb ik de iphone 12 pro gold 128gb besteld. Ik zal jullie op de hoogte houden! Iemand die ook toen heeft besteld?

Een aantal minuten geleden kreeg ik deze SMS binnen:

Beste klant, helaas is de eerder aan jou doorgegeven levertijd voor je iPhone toch niet haalbaar. Voor de actuele levertijd (onder voorbehoud) ga naar www.tele2.nl/iph We houden contact, Tele2

 

Ik heb de iPhone 12 Pro (zilver) besteld op 20 oktober en dit is de 6de wachtweek.. Nog langer wachten dus?

Zo actueel zijn de tijden in dit topic blijkbaar niet 😢

Reputatie 2

Een aantal minuten geleden kreeg ik deze SMS binnen:

Beste klant, helaas is de eerder aan jou doorgegeven levertijd voor je iPhone toch niet haalbaar. Voor de actuele levertijd (onder voorbehoud) ga naar www.tele2.nl/iph We houden contact, Tele2

 

Ik heb de iPhone 12 Pro (zilver) besteld op 20 oktober en dit is de 6de wachtweek.. Nog langer wachten dus?

Dat is wel heel vreemd.. toen ik vanavond met Tele2 belde, gaven ze aan dat alle toestellen van 21 en 22 oktober al waren uitgeleverd 🤔. Hoeveel GB heb je?

Een aantal minuten geleden kreeg ik deze SMS binnen:

Beste klant, helaas is de eerder aan jou doorgegeven levertijd voor je iPhone toch niet haalbaar. Voor de actuele levertijd (onder voorbehoud) ga naar www.tele2.nl/iph We houden contact, Tele2

 

Ik heb de iPhone 12 Pro (zilver) besteld op 20 oktober en dit is de 6de wachtweek.. Nog langer wachten dus?

Dat is wel heel vreemd.. toen ik vanavond met Tele2 belde, gaven ze aan dat alle toestellen van 21 en 22 oktober al waren uitgeleverd 🤔. Hoeveel GB heb je?

Ik heb de 128GB versie besteld. 

Ik heb vandaag om 15:00 mail gehad van AMP voor de levering van mijn iPhone 12 pro 128 grafiet.

Besteld op 28 oktober.  

Reputatie 1

@selin-1 Man, dat is mooi voor jou. Proficiat. Mijn pro silver 128 gb van 24 oktober is er nog steeds niet...:disappointed:

Reputatie 1

Als ik hem nu bij Apple zou bestellen, is hij 16-22 december in huis. Voor kerst nog. Ben benieuwd of Tele2 dat gaat lukken...:stuck_out_tongue_winking_eye:

Reputatie 1

 

Reputatie 2

Een aantal minuten geleden kreeg ik deze SMS binnen:

Beste klant, helaas is de eerder aan jou doorgegeven levertijd voor je iPhone toch niet haalbaar. Voor de actuele levertijd (onder voorbehoud) ga naar www.tele2.nl/iph We houden contact, Tele2

 

Ik heb de iPhone 12 Pro (zilver) besteld op 20 oktober en dit is de 6de wachtweek.. Nog langer wachten dus?

Dat is wel heel vreemd.. toen ik vanavond met Tele2 belde, gaven ze aan dat alle toestellen van 21 en 22 oktober al waren uitgeleverd 🤔. Hoeveel GB heb je?

Ik denk dat het een leugen was om je sneller van lijn te hebben. Ik heb op 21 besteld en nog steeds niks gehoord. Ik hoop op vandaag….

Net een mail van Cool blauw, dat de iPhone 12 pro Silver 128 GB weer is binnengekomen. Nou lekker. Zij wel...🤯

Hopelijk krijgt tele2 ook hun levering van Apple vandaag en kunnen ze ons ook blij maken. 

Ik begrijp niet waarom het zo lang duurt 😭😭 vandaad is mijn 5e wacht week 

Ik heb op 30 oktober de iPhone 12 pro bestelt in het grijs en nog steeds niks gehoord, zijn er al mensen die hem op de zelfde dag hebben bestelt en meer weten?

Heb de mijne 29 oktober besteld dus dat wordt helaas nog even wachten voor ons 🥺

Iphone 12 pro gold 128gb besteld op 30 oktober en ook nog steeds niks gehoord tot gister. De sms van t-mobile met het bericht: ‘Beste klant, helaas is de eerder aan jou doorgegeven levertijd voor je iPhone toch niet haalbaar. Voor de actuele levertijd (onder voorbehoud) ga naar www.tele2.nl/iph We houden contact, Tele2’. Erg vervelend om te horen dat het weer vertraagd is. Op de website is de levertijd ook aangepast van 4/5 weken naar 6/8 weken. 
Dat Tele2 moeite heeft met de levering van de toestellen kan ik begrijpen. Wat ik echter onbegrijpelijk vind is de manier waarop de berichtgeving plaatsvindt. Waarom krijgt niet iedereen een nummer zoals in de wachtrij (van bijv. de klantenservice als je aan de telefoon hangt). Er zijn hier een hoop klanten die kiezen om zich voor een meerjarig abonnement te binden aan het bedrijf, dan verwacht je ook wel iets meer duidelijkheid dan nu.

Reputatie 2

Heb net een mail ontvangen over de levering van mijn iPhone 12 pro Gold (128 GB), komt volgende week binnen en besteld op 21 oktober. Wellicht een indicatie voor degenen die vlak hierna hebben besteld! :relieved:

Reputatie 2

Heb net een mail ontvangen over de levering van mijn iPhone 12 pro Gold (128 GB), komt volgende week binnen en besteld op 21 oktober. Wellicht een indicatie voor degenen die vlak hierna hebben besteld! :relieved:

Ah geniet ervan en dank voor het laten weten. Ik heb ook op 21 okt besteld maar dan een blauwe en niks gehoord. volgens geruchten is er tekort tekort aan die blauwe vanwege ‘grote’ vraag....

Reputatie 1

@selin-1 Man, dat is mooi voor jou. Proficiat. Mijn pro silver 128 gb van 24 oktober is er nog steeds niet...:disappointed:

Ik hetzelfde toestel op dezelfde dag besteld. Zie net dat de levertijd veranderd is naar 6-8 weken, dus dat kan nog wel even duren.. 😓

Reputatie 1

@DeyCee Ja echt balen dit. Alleen een paar mailtjes gehad met sorry het duurt langer. Maar ook die krijg ik niet meer. 🤯

Reputatie 1

@DeyCee Ja echt balen dit. Alleen een paar mailtjes gehad met sorry het duurt langer. Maar ook die krijg ik niet meer. 🤯

Ik kwam er achter toen ik hier op de site keek… 😳

Ik heb op 30 oktober de iPhone 12 pro bestelt in het grijs en nog steeds niks gehoord, zijn er al mensen die hem op de zelfde dag hebben bestelt en meer weten?

Heb de mijne 29 oktober besteld dus dat wordt helaas nog even wachten voor ons 🥺

Nog niks gehoord zeker? Ik zag een paar reacties terug dat ze toen 28 oktober aan het uitleveren waren. Hopelijk zijn wij ook snel aan de beurt.

Reputatie 1

Net een sms van Tele 2. Levertijd 6-8 weken. Besteld tussen 20-31 oktober. Lekker hoor. 😩

Reputatie 2

Ik heb op 30 oktober de iPhone 12 pro bestelt in het grijs en nog steeds niks gehoord, zijn er al mensen die hem op de zelfde dag hebben bestelt en meer weten?

Heb de mijne 29 oktober besteld dus dat wordt helaas nog even wachten voor ons 🥺

Nog niks gehoord zeker? Ik zag een paar reacties terug dat ze toen 28 oktober aan het uitleveren waren. Hopelijk zijn wij ook snel aan de beurt.

Bedoel je de zilveren of zwarte? Ik heb namelijk de zilveren besteld op 23-10 en ook nog niks gehoord 

Reputatie 1

@Karen92 Volgens mij is de Silver pro 128 gb mega veel besteld. Misschien is dat de oorzaak van de levering problemen. Ik heb 24 oktober besteld en krijg alleen berichten dat hij steeds later komt. 
Ik wil alleen weten wanneer hij wel komt. Hopelijk nog voor de kerst…  Dit jaar

Reputatie 2

@Karen92 Volgens mij is de Silver pro 128 gb mega veel besteld. Misschien is dat de oorzaak van de levering problemen. Ik heb 24 oktober besteld en krijg alleen berichten dat hij steeds later komt. 
Ik wil alleen weten wanneer hij wel komt. Hopelijk nog voor de kerst…  Dit jaar

Ik hoop van harte met je mee.. ik weet wel dat ik mijn volgende IPhone niet meer ga bestellen vlak na de levering haha, dit wachten wil ik niet nog een keer 😂

Ik heb op 30 oktober de iPhone 12 pro bestelt in het grijs en nog steeds niks gehoord, zijn er al mensen die hem op de zelfde dag hebben bestelt en meer weten?

Heb de mijne 29 oktober besteld dus dat wordt helaas nog even wachten voor ons 🥺

Nog niks gehoord zeker? Ik zag een paar reacties terug dat ze toen 28 oktober aan het uitleveren waren. Hopelijk zijn wij ook snel aan de beurt.

Bedoel je de zilveren of zwarte? Ik heb namelijk de zilveren besteld op 23-10 en ook nog niks gehoord 

De zwarte. Dat zag ik bij Selin-1