Info

Levertijden iPhone 12 Pro

  • 15 October 2020
  • 431 reacties
  • 36641 x bekeken
Levertijden iPhone 12 Pro
Reputatie 6
Badge +2

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro! Je kan de iPhone 12 Pro hier bestellen op onze website, sla dus snel je slag. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-datums!

 

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen over de iPhone-modellen kun je terecht in ons [faq] over de iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max en de iPhone 12 mini topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

431 reacties

Reputatie 1

@evaharbers

je vindt dit als je bij google ‘bestelstatus tele2’ intikt.

Dan kom ik daar niet ahahah ;)

https://www.tele2.nl/klanten-service/mobiel/bestelling/bestelstatus

postcode, huisnummer en email invullen

Hahah hij geeft aan ‘geen bestelling gevonden’

ik heb precies hetzelfde probleem van een bestelling die ik al 23 oktober had geplaatst. :( 

Datzelfde probleem had ik ook, heb je toevallig via de website besteld? 

Ik wil je niet laten schrikken maar toen ik na een aantal dagen na het plaatsen en zelfs betalen van mijn order niets had gehoord van Tele2 heb ik gebeld met de klantenservice.

Hier konden ze mij vertellen dat mijn order niet goed was "doorgekomen"…...
Ik heb toen met hun mijn 'oude’ order gecanceld en toen hebben hun hem opnieuw voor mij ingevoerd.

Sindsdien ontvang ik allerlei e-mailtjes over mijn bestelling en dergelijke. 

Ik hoop voor je dat dit niet het geval is, maar ik denk dat je beter even contact kunt opnemen met Tele2 over dit voorval.

Ik wens je daarentegen wel een fijne avond!

Super bedankt voor deze reactie!!! Ik denk dat ik waarschijnlijk in hetzelfde situatie terecht ga komen dus ik neem morgen contact met ze op!. Nogmaals bedankt en ik wens jou ook een fijne avond! :) 

Geen probleem hoor, het zou namelijk zonde en hartstikke vervelend zijn als je voor niets zit te wachten. 

Nogmaals hoop ik niet voor je dat het zo is, want waarschijnlijk duurt het wachten dan alleen maar langer…

Bedankt, succes morgen bij het contacteren! ;) 

@evaharbers

je vindt dit als je bij google ‘bestelstatus tele2’ intikt.

Dan kom ik daar niet ahahah ;)

https://www.tele2.nl/klanten-service/mobiel/bestelling/bestelstatus

postcode, huisnummer en email invullen

Hahah hij geeft aan ‘geen bestelling gevonden’

ik heb precies hetzelfde probleem van een bestelling die ik al 23 oktober had geplaatst. :( 

Datzelfde probleem had ik ook, heb je toevallig via de website besteld? 

Ik wil je niet laten schrikken maar toen ik na een aantal dagen na het plaatsen en zelfs betalen van mijn order niets had gehoord van Tele2 heb ik gebeld met de klantenservice.

Hier konden ze mij vertellen dat mijn order niet goed was "doorgekomen"…...
Ik heb toen met hun mijn 'oude’ order gecanceld en toen hebben hun hem opnieuw voor mij ingevoerd.

Sindsdien ontvang ik allerlei e-mailtjes over mijn bestelling en dergelijke. 

Ik hoop voor je dat dit niet het geval is, maar ik denk dat je beter even contact kunt opnemen met Tele2 over dit voorval.

Ik wens je daarentegen wel een fijne avond!

Ja, ik heb inderdaad via de site besteld!

Ik heb al wel contact opgenomen via de chat met Tele2, ze zeiden dat het goed in het systeem stond maar dat het afwachten is op levering.…

Verder krijg ik wel idd elke week mailtjes en/of sms-jes over mijn bestelling, dus dat is als het goed is wel goed doorgekomen!

Bedankt :)

Hoe kan het dat de levertijden bij Apple korter zijn? Als ik de iPhone 12 pro silver via Apple.nl besteld had, dan had ik hem al in huis gehad.. 

Reputatie 3

Hoe kan het dat de levertijden bij Apple korter zijn? Als ik de iPhone 12 pro silver via Apple.nl besteld had, dan had ik hem al in huis gehad.. 

Die krijgen sowieso als eerste voorraad .... 

Reputatie 2

Ik heb net bericht gekregen dat er een toestel voor mij klaar licht en hij word mandag bezorgd. Ik hat de iPhone  12 pro 128gb gold  

Reputatie 3

Ik heb net bericht gekregen dat er een toestel voor mij klaar licht en hij word mandag bezorgd. Ik hat de iPhone  12 pro 128gb gold  

Lekker ! 🎉🎉🎉

 

Reputatie 1

Ik heb net bericht gekregen dat er een toestel voor mij klaar licht en hij word mandag bezorgd. Ik hat de iPhone  12 pro 128gb gold  

Wanneer heb je het besteld? :)

Hoe kan het dat de levertijden bij Apple korter zijn? Als ik de iPhone 12 pro silver via Apple.nl besteld had, dan had ik hem al in huis gehad.. 

Die krijgen sowieso als eerste voorraad .... 

of slechte inkoop door Tele2… 

Reputatie 2

Ik heb net bericht gekregen dat er een toestel voor mij klaar licht en hij word mandag bezorgd. Ik hat de iPhone  12 pro 128gb gold  

Wanneer heb je het besteld? :)

16 oktober om 18:00 ongeveer mis eerder is later 

Reputatie 3

Hoe kan het dat de levertijden bij Apple korter zijn? Als ik de iPhone 12 pro silver via Apple.nl besteld had, dan had ik hem al in huis gehad.. 

Die krijgen sowieso als eerste voorraad .... 

of slechte inkoop door Tele2… 

Kan alleen wordt het ingekocht door T-Mobile ... Want van T-Mobile kreeg ik namelijk een sms dat mijn tel klaar was om te verzenden.🙂

Reputatie 4

De mijne wordt ook maandag bezorgd! Zo blij! Dus geen 5-6 weken, gelukkig maar 4,5 week😌

Reputatie 3

De mijne wordt ook maandag bezorgd! Zo blij! Dus geen 5-6 weken, gelukkig maar 4,5 week😌

Aaaaah Nice !!! Ik ben blij voor je ..evengoed veel te lang geduurd 🎉🎉🎉

Reputatie 4

De mijne wordt ook maandag bezorgd! Zo blij! Dus geen 5-6 weken, gelukkig maar 4,5 week😌

Aaaaah Nice !!! Ik ben blij voor je ..evengoed veel te lang geduurd 🎉🎉🎉

jaa wilde vandaag al bellen om compensatie te regelen, maar accepteer het nu wel

 

Reputatie 3

De mijne wordt ook maandag bezorgd! Zo blij! Dus geen 5-6 weken, gelukkig maar 4,5 week😌

Aaaaah Nice !!! Ik ben blij voor je ..evengoed veel te lang geduurd 🎉🎉🎉

jaa wilde vandaag al bellen om compensatie te regelen, maar accepteer het nu wel

 

T maakt alles weer goed hè 😄

Reputatie 2

De mijne wordt ook maandag bezorgd! Zo blij! Dus geen 5-6 weken, gelukkig maar 4,5 week😌

Wehehe blij voor je, laat weten als je die echt in handen hebt 😇😅

Reputatie 4

De mijne wordt ook maandag bezorgd! Zo blij! Dus geen 5-6 weken, gelukkig maar 4,5 week😌

Wehehe blij voor je, laat weten als je die echt in handen hebt 😇😅

Ja ik stuur wel een foto haha, stond letterlijk een beetje te dansen toen ik het mailtje kreeg

Reputatie 1

@evaharbers

je vindt dit als je bij google ‘bestelstatus tele2’ intikt.

Dan kom ik daar niet ahahah ;)

https://www.tele2.nl/klanten-service/mobiel/bestelling/bestelstatus

postcode, huisnummer en email invullen

Hahah hij geeft aan ‘geen bestelling gevonden’

ik heb precies hetzelfde probleem van een bestelling die ik al 23 oktober had geplaatst. :( 

Datzelfde probleem had ik ook, heb je toevallig via de website besteld? 

Ik wil je niet laten schrikken maar toen ik na een aantal dagen na het plaatsen en zelfs betalen van mijn order niets had gehoord van Tele2 heb ik gebeld met de klantenservice.

Hier konden ze mij vertellen dat mijn order niet goed was "doorgekomen"…...
Ik heb toen met hun mijn 'oude’ order gecanceld en toen hebben hun hem opnieuw voor mij ingevoerd.

Sindsdien ontvang ik allerlei e-mailtjes over mijn bestelling en dergelijke. 

Ik hoop voor je dat dit niet het geval is, maar ik denk dat je beter even contact kunt opnemen met Tele2 over dit voorval.

Ik wens je daarentegen wel een fijne avond!

Ja, ik heb inderdaad via de site besteld!

Ik heb al wel contact opgenomen via de chat met Tele2, ze zeiden dat het goed in het systeem stond maar dat het afwachten is op levering.…

Verder krijg ik wel idd elke week mailtjes en/of sms-jes over mijn bestelling, dus dat is als het goed is wel goed doorgekomen!

Bedankt :)

Ah, nou dat is fijn nieuws, dan weet je in ieder geval dat je (niet) voor niets zit te wachten momenteel. 

Jaa, als je wel gewoon mailtjes en dergelijke krijgt kun je ervan uit gaan dat het wel goed is/komt.

Ik hoop voor je dat het wachten niet al te lang is.
Fijne dag!

@evaharbers

je vindt dit als je bij google ‘bestelstatus tele2’ intikt.

Dan kom ik daar niet ahahah ;)

https://www.tele2.nl/klanten-service/mobiel/bestelling/bestelstatus

postcode, huisnummer en email invullen

Hahah hij geeft aan ‘geen bestelling gevonden’

ik heb precies hetzelfde probleem van een bestelling die ik al 23 oktober had geplaatst. :( 

Datzelfde probleem had ik ook, heb je toevallig via de website besteld? 

Ik wil je niet laten schrikken maar toen ik na een aantal dagen na het plaatsen en zelfs betalen van mijn order niets had gehoord van Tele2 heb ik gebeld met de klantenservice.

Hier konden ze mij vertellen dat mijn order niet goed was "doorgekomen"…...
Ik heb toen met hun mijn 'oude’ order gecanceld en toen hebben hun hem opnieuw voor mij ingevoerd.

Sindsdien ontvang ik allerlei e-mailtjes over mijn bestelling en dergelijke. 

Ik hoop voor je dat dit niet het geval is, maar ik denk dat je beter even contact kunt opnemen met Tele2 over dit voorval.

Ik wens je daarentegen wel een fijne avond!

Ja, ik heb inderdaad via de site besteld!

Ik heb al wel contact opgenomen via de chat met Tele2, ze zeiden dat het goed in het systeem stond maar dat het afwachten is op levering.…

Verder krijg ik wel idd elke week mailtjes en/of sms-jes over mijn bestelling, dus dat is als het goed is wel goed doorgekomen!

Bedankt :)

Ah, nou dat is fijn nieuws, dan weet je in ieder geval dat je (niet) voor niets zit te wachten momenteel. 

Jaa, als je wel gewoon mailtjes en dergelijke krijgt kun je ervan uit gaan dat het wel goed is/komt.

Ik hoop voor je dat het wachten niet al te lang is.
Fijne dag!

Dank je wel, ik hoop het ook!

Lees alleen ook in dit forum dat mensen die hem later dan ik besteld hebben, al een mailtje hebben gehad voor bezorging.

Dat is wel vreemd, hahaha

Reputatie 1

@evaharbers

je vindt dit als je bij google ‘bestelstatus tele2’ intikt.

Dan kom ik daar niet ahahah ;)

https://www.tele2.nl/klanten-service/mobiel/bestelling/bestelstatus

postcode, huisnummer en email invullen

Hahah hij geeft aan ‘geen bestelling gevonden’

ik heb precies hetzelfde probleem van een bestelling die ik al 23 oktober had geplaatst. :( 

Datzelfde probleem had ik ook, heb je toevallig via de website besteld? 

Ik wil je niet laten schrikken maar toen ik na een aantal dagen na het plaatsen en zelfs betalen van mijn order niets had gehoord van Tele2 heb ik gebeld met de klantenservice.

Hier konden ze mij vertellen dat mijn order niet goed was "doorgekomen"…...
Ik heb toen met hun mijn 'oude’ order gecanceld en toen hebben hun hem opnieuw voor mij ingevoerd.

Sindsdien ontvang ik allerlei e-mailtjes over mijn bestelling en dergelijke. 

Ik hoop voor je dat dit niet het geval is, maar ik denk dat je beter even contact kunt opnemen met Tele2 over dit voorval.

Ik wens je daarentegen wel een fijne avond!

Ja, ik heb inderdaad via de site besteld!

Ik heb al wel contact opgenomen via de chat met Tele2, ze zeiden dat het goed in het systeem stond maar dat het afwachten is op levering.…

Verder krijg ik wel idd elke week mailtjes en/of sms-jes over mijn bestelling, dus dat is als het goed is wel goed doorgekomen!

Bedankt :)

Ah, nou dat is fijn nieuws, dan weet je in ieder geval dat je (niet) voor niets zit te wachten momenteel. 

Jaa, als je wel gewoon mailtjes en dergelijke krijgt kun je ervan uit gaan dat het wel goed is/komt.

Ik hoop voor je dat het wachten niet al te lang is.
Fijne dag!

Dank je wel, ik hoop het ook!

Lees alleen ook in dit forum dat mensen die hem later dan ik besteld hebben, al een mailtje hebben gehad voor bezorging.

Dat is wel vreemd, hahaha

Jaa dat lees ik hier en daar ook…

Ik heb hem in ieder geval ook later besteld dan de meesten hier hebben gedaan, aangezien ik het in eerste instantie niet nodig vond, maar nu is mijn eigen telefoon helaas kapot gegaan :( 

Dus toen maar besloten om een abonnement + telefoon te nemen.

Maar ik heb nog geen bericht, er staat bij mij nog wachten op voorraad. 
Mocht ik wel eerder dan jou een berichtje krijgen, zal ik het even laten weten.

Maar het zou erg stug zijn als dat het geval zou zijn...

Reputatie 2

De mijne wordt ook maandag bezorgd! Zo blij! Dus geen 5-6 weken, gelukkig maar 4,5 week😌

Wehehe blij voor je, laat weten als je die echt in handen hebt 😇😅

Ja ik stuur wel een foto haha, stond letterlijk een beetje te dansen toen ik het mailtje kreeg

Mooi zo, maakt een foto van je nieuwe toestel met je nieuwe iphone 😜 “morgen ga ik bellen en compensatie vragen”😎

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro! Je kan de iPhone 12 Pro hier bestellen op onze website, sla dus snel je slag. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-datums!

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen over de iPhone-modellen kun je terecht in ons [faq] over de iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max en de iPhone 12 mini topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Ik heb mijn iphone 12 pro 256 gb besteld op 17 oktober. Hierboven staat 3-4 weken levertijd. Helaas nog steeds geen update of bezorgafspraak ontvangen. Wanneer kan ik hem verwachten?

Iphone 12 pro gold 128gb besteld nog niets… 17 oktober besteld

Reputatie 2

Iphone 12 pro gold 128gb besteld nog niets… 17 oktober besteld

Wow dan hoe hebben sommigen die op 18 besteld al een afspraak gehad met levering?

Iphone 12 pro gold 128gb besteld nog niets… 17 oktober besteld

Wow dan hoe hebben sommigen die op 18 besteld al een afspraak gehad met levering?

Enige wat ik zou denken is dat het een andere kleur is? Anders is het zeker een nieuwe klant wantja vaste klanten heb je al en hoef je geen moeite voor te doen? (Ik zit hier al meer dan 3 jaar)

Reputatie 2

Iphone 12 pro gold 128gb besteld nog niets… 17 oktober besteld

Wow dan hoe hebben sommigen die op 18 besteld al een afspraak gehad met levering?

Enige wat ik zou denken is dat het een andere kleur is? Anders is het zeker een nieuwe klant wantja vaste klanten heb je al en hoef je geen moeite voor te doen? (Ik zit hier al meer dan 3 jaar)

Ja dat is mogelijk. Ik hoop dat je hem volgend week krijg. Ik de mijne ook anders ga ik lelijke dingens hier zeggen.