Info

Levertijden iPhone 12 Pro

  • 15 October 2020
  • 431 reacties
  • 36641 x bekeken
Levertijden iPhone 12 Pro
Reputatie 6
Badge +2

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro! Je kan de iPhone 12 Pro hier bestellen op onze website, sla dus snel je slag. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-datums!

 

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen over de iPhone-modellen kun je terecht in ons [faq] over de iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max en de iPhone 12 mini topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen.

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

431 reacties

Reputatie 4

@Nathaliexml  wat staat er nu in jou bestel status dan ?

Wachten op voorraad 

Als ik zo lang moet wachten als jij dan cancel ik hem wel, daar heb ik geen zin in tbh. 

Ik zou beter wachten.. want anders duurt het nog langer, waarschijnlijk krijg jij hem sneller omdat je al na 9 min besteld hebt

Ik kijk wel f, misschien heb je gelijk, mijn bevestiging kreeg ik om 14.21 binnen contract e.d ...misschien deze week f afwachten om te kijken of m'n status ineens wel veranderd 😏

ja de pro is meer gewild dan de pro max

 

Reputatie 3

@Nathaliexml  wat staat er nu in jou bestel status dan ?

Wachten op voorraad 

Als ik zo lang moet wachten als jij dan cancel ik hem wel, daar heb ik geen zin in tbh. 

Ik zou beter wachten.. want anders duurt het nog langer, waarschijnlijk krijg jij hem sneller omdat je al na 9 min besteld hebt

Ik kijk wel f, misschien heb je gelijk, mijn bevestiging kreeg ik om 14.21 binnen contract e.d ...misschien deze week f afwachten om te kijken of m'n status ineens wel veranderd 😏

ja de pro is meer gewild dan de pro max

 

Ik ga duimen voor ons beide 😄

 

Reputatie 7

Tele2 weet pas op (of misschien 1 dag voor) het eind van de presale (en dus de werkelijke verkoopdag) wat er geleverd is en kan dus niet tijdens de presale aangeven hoe lang het gaat duren. Als je het toestel 4 weken na de presale ontvangt, dan kan je nog steeds één van de eerste zijn. Sommige toestellen zijn gewoon heel populair en erg weinig van beschikbaar. Dit is elk jaar exact hetzelfde. Dit jaar lag tijdens de start van de presale de bestelpagina van Apple in de USA er uit, dat geeft een beetje aan hoeveel vraag er is naar de toestellen. En Apple is toch echt wat gewend uit eerdere jaren. Er zijn ongetwijfeld klanten geweest die het allereerst waren en al geleverd hebben gekregen, maar die zie je hier meestal niet posten. Wachten is helemaal niet leuk, maar helaas is het niet anders.

Reputatie 4

Tele2 weet pas op (of misschien 1 dag voor) het eind van de presale (en dus de werkelijke verkoopdag) wat er geleverd is en kan dus niet tijdens de presale aangeven hoe lang het gaat duren. Als je het toestel 4 weken na de presale ontvangt, dan kan je nog steeds één van de eerste zijn. Sommige toestellen zijn gewoon heel populair en erg weinig van beschikbaar. Dit is elk jaar exact hetzelfde. Dit jaar lag tijdens de start van de presale de bestelpagina van Apple in de USA er uit, dat geeft een beetje aan hoeveel vraag er is naar de toestellen. En Apple is toch echt wat gewend uit eerdere jaren. Er zijn ongetwijfeld klanten geweest die het allereerst waren en al geleverd hebben gekregen, maar die zie je hier meestal niet posten. Wachten is helemaal niet leuk, maar helaas is het niet anders.

Neemt nog steeds niet weg dat wij daar niet zelf voor hoeven te moeten bellen. Als bedrijf met zoveel klanten zou je ons op de hoogte moeten stellen hiervan. Heel leuk dat Tele2 de snelste klantenservice heeft, maar het op de hoogte houden van klanten is veel belangrijker. Ik begrijp dat het vanuit Apple komt, maar vertel dan dat er vertraging is 

Reputatie 3

Tele2 weet pas op (of misschien 1 dag voor) het eind van de presale (en dus de werkelijke verkoopdag) wat er geleverd is en kan dus niet tijdens de presale aangeven hoe lang het gaat duren. Als je het toestel 4 weken na de presale ontvangt, dan kan je nog steeds één van de eerste zijn. Sommige toestellen zijn gewoon heel populair en erg weinig van beschikbaar. Dit is elk jaar exact hetzelfde. Dit jaar lag tijdens de start van de presale de bestelpagina van Apple in de USA er uit, dat geeft een beetje aan hoeveel vraag er is naar de toestellen. En Apple is toch echt wat gewend uit eerdere jaren. Er zijn ongetwijfeld klanten geweest die het allereerst waren en al geleverd hebben gekregen, maar die zie je hier meestal niet posten. Wachten is helemaal niet leuk, maar helaas is het niet anders.

Als na 9 minuten alles er al uit is wat betreft de pro en pro max, dan vraag ik mezelf af hoeveel ze er überhaupt gekregen hebben. Bovendien geloof ik niet dat ze dit pas op dezelfde dag weten. Maar goed dat weet ik niet zeker natuurlijk.

Reputatie 3

Tele2 weet pas op (of misschien 1 dag voor) het eind van de presale (en dus de werkelijke verkoopdag) wat er geleverd is en kan dus niet tijdens de presale aangeven hoe lang het gaat duren. Als je het toestel 4 weken na de presale ontvangt, dan kan je nog steeds één van de eerste zijn. Sommige toestellen zijn gewoon heel populair en erg weinig van beschikbaar. Dit is elk jaar exact hetzelfde. Dit jaar lag tijdens de start van de presale de bestelpagina van Apple in de USA er uit, dat geeft een beetje aan hoeveel vraag er is naar de toestellen. En Apple is toch echt wat gewend uit eerdere jaren. Er zijn ongetwijfeld klanten geweest die het allereerst waren en al geleverd hebben gekregen, maar die zie je hier meestal niet posten. Wachten is helemaal niet leuk, maar helaas is het niet anders.

Neemt nog steeds niet weg dat wij daar niet zelf voor hoeven te moeten bellen. Als bedrijf met zoveel klanten zou je ons op de hoogte moeten stellen hiervan. Heel leuk dat Tele2 de snelste klantenservice heeft, maar het op de hoogte houden van klanten is veel belangrijker. Ik begrijp dat het vanuit Apple komt, maar vertel dan dat er vertraging is 

Dat vertellen ze pas NA je bestelling blijkt wel 😄 eerst mensen binnen harken en dan zeggen oh nee het duurt wat langer 😏

Reputatie 7

Tele2 gaat net als andere providers niet iedereen bellen om te vertellen dat het toestel afgelopen week niet is binnengekomen, dat weet je dan inmiddels zelf ook wel. Het voorbeeld van 9 minuten zou voor sommige modellen well eens waarheid kunnen zijn, nogmaals de website van Apple vloog er uit tijdens de presale dus er is meer besteld dan ooit. En nee, Tele2 heeft niet al dagen de voorraad liggen tijdens de presale. Uitlevering gaat heel gecontroleerd en geregisseerd door Apple. Net als nu is het tijdens de presale afwachten wat er wordt geleverd. Tele2 wil echt die contractverlengingen wel doorvoeren.

Reputatie 4

Tele2 gaat net als andere providers niet iedereen bellen om te vertellen dat het toestel afgelopen week niet is binnengekomen, dat weet je dan inmiddels zelf ook wel. Het voorbeeld van 9 minuten zou voor sommige modellen well eens waarheid kunnen zijn, nogmaals de website van Apple vloog er uit tijdens de presale dus er is meer besteld dan ooit. En nee, Tele2 heeft niet al dagen de voorraad liggen tijdens de presale. Uitlevering gaat heel gecontroleerd en geregisseerd door Apple. Net als nu is het tijdens de presale afwachten wat er wordt geleverd. Tele2 wil echt die contractverlengingen wel doorvoeren.

Nou een mailtje is niet zo moeilijk, zeker als het om honderden euro’s gaat. En de manier waarop je dit zegt, komt nogal raar over. Wij gaan uit van wat ons verteld wordt. Nogmaals, ik begrijp dat het komt door Apple en Tele2 zal niet veel binnenkrijgen. Maar een mailtje van tevoren met daarin dat het niet een week gaat duren maar tot 4 weken zou wel zo netjes zijn

Reputatie 7

Tijdens de presale stond er al dat er VANAF de sale datum uitgeleverd zou worden en dat is ook gebeurd. Of het 4 weken duurt, dat weet Tele2 tijdens de presale niet. Vanaf de eerste levering krijgt Tele2 pas een indruk van de hoeveelheden die worden uitgeleverd. Vanaf de sale datum stond (net als elk jaar) hier op de website wat de verwachte termijnen zijn. Op zich een goede suggestie om er een geautomatiseerde mail uit te laten gaan, maar de webshop mogelijkheden bij providers zijn meestal beperkt. En daarbij wetende meesten de weg naar dit forum prima te vinden. De primaire handel is abonnementen en achterstand met leveren is meestal één keer per jaar. Overigens zal Tele2 niet veel verdienen aan die toestellen (ook al is het voor klanten honderden euro’s), zij geven er zelfs een korting op, het verdienmodel is de abonnementen.

Reputatie 3

Dan zet erbij "wegens beperkte voorraad is de kans groot dat u uw toestel niet op die datum binnen krijgt". Maar niet het zo verkopen, dat je hem ook daadwerkelijk een week later ontvangt. Maar goed dat is mijn mening.  

Reputatie 7

Dan zet erbij "wegens beperkte voorraad is de kans groot dat u uw toestel niet op die datum binnen krijgt". Maar niet het zo verkopen, dat je hem ook daadwerkelijk een week later ontvangt. Maar goed dat is mijn mening.  

Nogmaals, er stond dat er vanaf die datum geleverd zou worden. En beperkte voorraad is relatief. De eerste bestellers hebben geleverd gekregen. Geen enkele webshop vermeldt voor de verkoopdatum dat de voorraad beperkt is. De hoeveelheid van de (op dat moment nog te ontvangen) voorraad is niet bekend.

Reputatie 2

Ben ik de enigen die deze week niet dit mailtje heeft ontvangen 

 

Reputatie 3

Ben ik de enigen die deze week niet dit mailtje heeft ontvangen 

 

Dan hadden ze er denk ik 1 op voorraad 😄

Ben ik de enigen die deze week niet dit mailtje heeft ontvangen 

 

Dan hadden ze er denk ik 1 op voorraad 😄

Deze mail heb ik nooit ontvangen?

Reputatie 2

Ben ik de enigen die deze week niet dit mailtje heeft ontvangen 

 

Dan hadden ze er denk ik 1 op voorraad 😄

Deze mail heb ik nooit ontvangen?

Dat is raar ik kreeg hem om de 7 dagen 

Reputatie 3

Ben ik de enigen die deze week niet dit mailtje heeft ontvangen 

 

Dan hadden ze er denk ik 1 op voorraad 😄

Deze mail heb ik nooit ontvangen?

Ik kreeg hem een dag later ....

Reputatie 2

Ben ik de enigen die deze week niet dit mailtje heeft ontvangen 

 

Dan hadden ze er denk ik 1 op voorraad 😄

Laten we er op hopen 

Reputatie 3

Ben ik de enigen die deze week niet dit mailtje heeft ontvangen 

 

Dan hadden ze er denk ik 1 op voorraad 😄

Laten we er op hopen 

Ik hoop t ook voor je 👌

Reputatie 4

Ben ik de enigen die deze week niet dit mailtje heeft ontvangen 

 

Heel dit mailtje heb ik niet gekregen, precies dezelfde besteld op 16 oktober. Tele2 zegt wel leuk “vanaf” maar dat is achteraf en het is misleidend. En nu krabbelen ze terug met verdraaiende reacties en standaard antwoorden. 
ik wacht nog wel een week, ben inmiddels toch al 3,5 week aan het wachten. Enthousiasme wordt hierdoor wel steeds minder

Reputatie 2

Ben ik de enigen die deze week niet dit mailtje heeft ontvangen 

 

Heel dit mailtje heb ik niet gekregen, precies dezelfde besteld op 16 oktober. Tele2 zegt wel leuk “vanaf” maar dat is achteraf en het is misleidend. En nu krabbelen ze terug met verdraaiende reacties en standaard antwoorden. 
ik wacht nog wel een week, ben inmiddels toch al 3,5 week aan het wachten. Enthousiasme wordt hierdoor wel steeds 

raar ik kreeg ze elke week 

Eindelijk een mail voor een afspraak gekregen. Morgen wordt hij geleverd als goed is.

Reputatie 4

Eindelijk een mail voor een afspraak gekregen. Morgen wordt hij geleverd als goed is.

wanneer en welke heb jij besteld?

 

14:16 op 16 oktober.
Iphone 12 pro blue 128gb.

Reputatie 4

14:16 op 16 oktober.
Iphone 12 pro blue 128gb.

Oh God als jij zo snel besteld hebt maar m alsnog 3,5 week later pas hebt, kan ik met m’n bestelling om 17:00 nog wel 3 weken wachten..

Reputatie 2

14:16 op 16 oktober.
Iphone 12 pro blue 128gb.

Blij voor je 😁 Je geeft me moed dat ik mijne binnenkort krijg, besteld op 20 oktb. Owee als het twee weken later wordt tele2🤨😒