Goed nieuws voor jou want dit is echt nice! Bij Tele2 krijg je de vrijheid om zelf te bepalen wat je nodig hebt. En daarom bieden we vanaf 22 maart nieuwe bundels aan die precies bij je wensen passen!
Om ons aanbod in abonnementen scherp te houden en te zorgen dat we de klantbehoefte goed weerspiegelen hebben we ons huidige aanbod per 22 maart aangepast. We willen er op deze manier ook voor zorgen dat ons aanbod nóg eenvoudiger wordt! Wie bieden natuurlijk Unlimited data aan voor een genadeloos lage prijs van €25,- per maand en vanaf nu ook andere bundels voor een scherpe prijs.
In deze tabel zie je welke abonnementen we vanaf nu aanbieden:
Kijk voor alle ins- en outs van de nieuwe abonnementen op deze pagina.
Let op: vanaf nu bieden we bij Tele2 ook Klantvoordeel aan! Super goed nieuws voor jou. Dit houdt namelijk in dat je Tele2 Mobiel kan combineren met T-Mobile Thuis. Dat zijn de betere berichten toch! Bekijk onze website en dit topic voor meer informatie.
Kan ik mijn bundels ook in de EU gebruiken?
Absoluut! De belminuten en sms’jes zijn ook te gebruiken voor bellen/sms’en ín de EU.
Kan ik de nieuwe bundels nog steeds maandelijks wijzigen?
Ja, de regels voor het wijzigen van je abonnement blijven gewoon hetzelfde. Je kan één keer per maand een (data- of bel)bundel verhogen of verlagen.
Heeft het wijzigen van mijn bundel invloed op mijn toestelkrediet?
Het wijzigen van je bundel heeft hier geen invloed op, je behoudt het toestelkrediet waarvoor je kiest bij het afsluiten van je abonnement.
Ik heb een korting op mijn abonnement. Houd ik die korting als ik mijn abonnement wijzig?
Uiteraard maken we het graag aantrekkelijk om je abonnement te wijzigen. Log in op jouw persoonlijke Mijn Tele2 account om jouw mogelijkheden te bekijken.
Als ik MB’s/minuten over heb, neem ik deze dan mee naar de nieuwe maand?
Minuten, sms’jes en MB’s zijn 1 maand geldig.
Wat gebeurt er als mijn 200 belminuten op zijn?
In MijnTele2 kun je bijhouden hoeveel je al gebruikt hebt van je belbundel. Als je Bel/SMS bundel op is, betaal je het buiten de bundel-tarief. Dit tarief is € 0,25 per minuut of sms.
Ik heb een abonnement en ik kan nog niet verlengen. Kan ik mijn huidige abonnement wijzigen naar de nieuwe bundel?
Ja, dat kan. Met maandelijks opzegbare Sim Only kun je elke maand een grotere of kleinere bundel nemen. Heb je een vast contract en zit je nog binnen de contractperiode? Dan kan je enkel kiezen voor de bundels die op dat moment beschikbaar waren. Ook kun je geen lagere bundel nemen dan de bundel die je koos bij het afsluiten van je abonnement.
Profiteer ik van extra voordelen als ik een Tele2 mobiel abonnement met een T-Mobile mobiel abonnement combineer?
Om van gratis extra GB’s te profiteren kan je meerdere mobiele Tele2 abonnementen combineren. Daarnaast kan je ook van extra klantvoordelen profiteren als je je mobiele Tele2 en/of T-Mobile mobiel abonnement met T-Mobile Thuis combineert.
Profiteer ik met Tele2 Unlimited ook van extra voordelen?
Ja zeker! Combineer jouw Tele2 Unlimited Abonnement met T-Mobile Thuis en je ontvangt €5,- extra korting op je T-Mobile Thuis abonnement, mooi meegenomen toch? Daarnaast kan jij er voor zorgen dat deelnemers met een niet-Unlimited data abonnement kunnen profiteren van gratis GB’s door met hen een klantvoordeel groep te vormen op jouw adres.
Nu jullie samen zijn gegaan met T-mobile: kan ik ook van Tele2 overstappen naar een T-Mobile abonnement?
Natuurlijk mag je altijd een abonnement afsluiten bij T-Mobile. Het Nummerbehoud regelen wij dan kosteloos voor je. Het is alleen niet mogelijk om kosteloos over te stappen als je contracttermijn nog niet verlopen is.