Nothing introduceert de gloednieuwe Phone (2)!
De Nothing Phone (2) komt met geweldige specificaties, features en een compleet redesign. Deze wil je niet missen! In dit topic lees je alles wat je moet weten over de gloednieuwe Phone (2).
Nothing Phone (2)
The birth of an icon
De Nothing Phone (1) had al een award-winning design. Nu is er de Nothing Phone (2) met een nóg beter ontwerp! De Phone (2) komt namelijk met een gloednieuw Glyph Interface. De 900 ledlampjes aan de achterkant van het toestel lichten op in unieke patronen, zodat jij precies kunt zien wie jou belt, welke notificatie je ontvangt en meer. Naast dit toffe design komt de Phone (2) met Nothing OS 2.0. Hiermee geniet je o.a. van een unieke user interface en het Nothing widget systeem.
De Nothing Phone (2) is vanaf vrijdag 21 juli 2023 te bestellen in onze webshop en dit toestel is direct leverbaar!
Dit mag je van jouw Nothing Phone (2) verwachten
- Glyph Interface – verfijnd ontwerp met timer en notificatiesysteem
- Nothing OS 2.0 – uniek design met Nothing widget systeem
- Camera achter - 50MP
- Camera voor – 32MP
- Snapdragon 8+ Gen 1 – 12GB RAM + 256/512 GB ROM
Specificaties | Nothing Phone (2)
- Display – 6.7’’ flexible OLED display (LTPO)
- Camera achter – Dubbele 50MP camera
- Camera voor – 32MP camera
- Processor – Snapdragon 8+ Gen 1
- Batterij – 4700 mAh
- Intern- en werkgeheugen – 12 GB RAM + 256/512 GB ROM
- OS – Nothing OS 2.0
- USB – USB-C
- SIM – Dual Sim
- Gezichtsherkenning
- In-display vingerafdrukscanner
Benieuwd naar alle specificaties? Bekijk ze allemaal op deze pagina!
Kleuren en modellen
De Nothing Phone (2) is beschikbaar in 2 varianten en in 2 kleuren:
- 12GB RAM, 256GB
- 12GB RAM, 512GB
Kleuren
- Dark Grey (Donkergrijs)
- White (Wit)
Nothing Phone (2) - Donkergrijs
FAQ
Hoe kan ik mijn Nothing Phone (2) bestellen?
Bestelling en levering
Bezorging via AMP
Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnafspraak.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als na je bestelling. Plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis.
Bezorging via PostNL
Je ontvangt een e-mail met daarin de bezorgdatum. Via de PostNL app kun je eventueel een andere datum kiezen.
Ik heb een Phone (2) besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen!
Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van onze bezorgpartner AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.
Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.
Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw toestel. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail. Met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.
Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu?
Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. Moet je betalen, maar maak je geen keuze voor de betaalwijze? Dan zetten we deze na 2 uur automatisch op 'betalen bij ontvangst'. Je kunt het bedrag dan pinnen bij de koerier. Als je na 2 uur een keuze wilt maken voor de betaalwijze, krijg je de melding 'Ongeldig betalingsverzoek'. Je kunt dan betalen aan de deur als jouw toestel wordt geleverd.
Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren.
Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.
Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen?
Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. Wat uiteraard wel kan, is je order annuleren en een nieuwe plaatsen. Zo krijg je precies het toestel dat je wilt! Let wel: omdat het om een nieuwe bestelling gaat, kom je achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.
Heb je vragen over de Nothing Phone (2)? Stel ze hieronder of start gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar!
Relevante kennisartikelen