Hello Samsungfans!
Welkom in deze FAQ over de Samsung Galaxy Note20 en Note20 Ultra! Er is weer van alles bekend gemaakt en we snappen dat jullie graag alle info willen over de toestellen, het bestellen en wanneer je jouw prachtige Samsung in handen kunt houden! We hebben een lijst met veel gestelde vragen.
Pre-order nu de Samsung Galaxy Note20 en Samsung Galaxy Note20 Ultra in de webshop! Wanneer je bestelt via onze website, kan je kiezen uit een pre-order cadeau!
Let op! Alleen in de pre-order periode van 05-08-2020 tot en met 20-08-2020 ontvang je een Music Pack óf Game Pack.
Mocht je vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan in dit topic weten. We helpen je er graag bij verder
Actuele levertijden
Hier staan de actuele levertijden van jouw Samsung Galaxy Note20! Dit topic wordt geüpdatet wanneer er nieuws bekend is, zo ben je continu op de hoogte van de laatste levertijd van jouw Samsung Galaxy Note20.
Update 21-8-2020: Direct leverbaar!
Veelgestelde vragen
Waar en wanneer kan ik de Samsung Galaxy Note20 bestellen?
Vanaf 5 augustus 2020 17.00 kan je de Samsung Galaxy Note 20 en Note20 Ultra heel eenvoudig en snel pre-orderen! Bestellingen worden geleverd vanaf vrijdag 21 augustus 2020.
Er is een Pre-order actie, wat houdt het in?
Ontvang als Samsung Member een Xbox Game Pass bundel, Galaxy Buds+ of Galaxy Buds Live bij pre-order van de Galaxy Note20 of Galaxy Note20 Ultra
Deze promotie loopt van 5 augustus 2020 t/m 20 augustus 2020 (pre-orderdatum) en zolang de voorraad strekt. Alle voorwaarden voor deze actie lees je hier!
Ik heb mijn bestelling geplaatst, hoe gaat het nu verder?
Je krijgt eerst een bevestiging van jouw bestelling. Dit kan wat langer duren wanneer het druk is.
Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken.
Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel voor als na je bestelling.
Ik heb een Samsung Galaxy Note20 besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen!
Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.
Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.
Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw Samsung Galaxy Note20 . Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.
Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu?
Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. Moet je betalen, maar maak je geen keuze voor de betaalwijze? Dan zetten we deze na 2 uur automatisch op 'betalen bij ontvangst'. Je kunt het bedrag dan pinnen bij de koerier. Als je na 2 uur een keuze wilt maken voor de betaalwijze, krijg je de melding 'ongeldig betalingsverzoek'. Je kunt dan betalen aan de deur als jouw toestel wordt geleverd.
Ik heb een Samsung Galaxy Note20 besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat?
Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw Samsung Galaxy Note20 in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast.
Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren. Hoe doe ik dat?
Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel.
Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen?
Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan.
Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?
Onze regel is: bestel je de Samsung Galaxy Note20 eerder, dan krijg je de Samsung Galaxy Note20 ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.
Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?
Je bestelling wijzigen kan niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!
Mocht je nog andere vragen hebben, laat het hier in het topic weten!