F.A.Q.

[FAQ & Levertijden] De Samsung Galaxy Note20 | Note20 Ultra

  • 5 August 2020
  • 18 reacties
  • 2213 x bekeken
[FAQ & Levertijden] De Samsung Galaxy Note20 | Note20 Ultra
Reputatie 6
Badge +2

Hello Samsungfans! 

Welkom in deze FAQ over de Samsung Galaxy Note20 en Note20 Ultra! Er is weer van alles bekend gemaakt en we snappen dat jullie graag alle info willen over de toestellen, het bestellen en wanneer je jouw prachtige Samsung in handen kunt houden! We hebben een lijst met veel gestelde vragen.

Pre-order nu de Samsung Galaxy Note20 en Samsung Galaxy Note20 Ultra in de webshop! Wanneer je bestelt via onze website, kan je kiezen uit een pre-order cadeau! 
Let op! Alleen in de pre-order periode van 05-08-2020 tot en met 20-08-2020 ontvang je een Music Pack óf Game Pack.

Mocht je vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan in dit topic weten. We helpen je er graag bij verder

Actuele levertijden

Hier staan de actuele levertijden van jouw Samsung Galaxy Note20! Dit topic wordt geüpdatet wanneer er nieuws bekend is, zo ben je continu op de hoogte van de laatste levertijd van jouw Samsung Galaxy Note20.
Update 21-8-2020: Direct leverbaar!

 

Veelgestelde vragen

Waar en wanneer kan ik de Samsung Galaxy Note20 bestellen?

Vanaf 5 augustus 2020 17.00 kan je de Samsung Galaxy Note 20 en Note20 Ultra heel eenvoudig en snel pre-orderen! Bestellingen worden geleverd vanaf vrijdag 21 augustus 2020.
 

 

 Er is een Pre-order actie, wat houdt het in?

Ontvang als Samsung Member een Xbox Game Pass bundel, Galaxy Buds+ of Galaxy Buds Live bij pre-order van de Galaxy Note20 of Galaxy Note20 Ultra 
Deze promotie loopt van 5 augustus 2020 t/m 20 augustus 2020 (pre-orderdatum) en zolang de voorraad strekt. Alle voorwaarden voor deze actie lees je hier!

 

 

Ik heb mijn bestelling geplaatst, hoe gaat het nu verder?

Je krijgt eerst een bevestiging van jouw bestelling. Dit kan wat langer duren wanneer het druk is.

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken.

Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel voor als na je bestelling.

 

Ik heb een Samsung Galaxy Note20 besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen!

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw
Samsung Galaxy Note20 . Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.

 

Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu?

Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. Moet je betalen, maar maak je geen keuze voor de betaalwijze? Dan zetten we deze na 2 uur automatisch op 'betalen bij ontvangst'. Je kunt het bedrag dan pinnen bij de koerier. Als je na 2 uur een keuze wilt maken voor de betaalwijze, krijg je de melding 'ongeldig betalingsverzoek'. Je kunt dan betalen aan de deur als jouw toestel wordt geleverd.

 

Ik heb een Samsung Galaxy Note20 besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat?

Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw Samsung Galaxy Note20 in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast.

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren. Hoe doe ik dat?

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. 

 

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen?

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de Samsung Galaxy Note20 eerder, dan krijg je de Samsung Galaxy Note20 ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.


Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het hier in het topic weten!

 


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

18 reacties

“Als je een bundel van 20GB of Unlimited hebt, kun je per maand 15GB aan data in de EU gebruiken. Heb je dit limiet bereikt, dan ga je bijbetalen (€ 0,0035 per MB).”

 

Van dit zinnetje uit ‘meer informatie’ bij bundels snap ik echt geen snars. Kan iemand me dit uitleggen? Je betaald vooruit voor data (20 GB of ‘unlimited’), maar je moet al bijbetalen als je minder gebruikt dan de bundel die je gekocht hebt (vanaf 15GB)? Begrijp ik dit nu goed? Dus als je bij een bundel van 20GB ook 20GB verbruikt betaal je dus 14 euro voor de bundel van 20GB plus nog eens 14 euro extra voor de laatste 5 van die 20, dus 28 euro per maand voor 20GB? En als je met je unlimited data bundel 100GB verbruikt betaal je dus eigenlijk 317.50 euro voor één maand data? Of geldt dit niet voor verbruik binnen Nederland (dat immers ook in de EU ligt)?

 

En op jullie afbeelding staat “256GB RAM” Moet ik nu echt geloven dat die telefoon 256GB werkgeheugen heeft? Volgens mij heeft hij 8GB RAM en 256GB opslag.

 

Dat kan beter! @Cas van Tele2 

Is er al iets meer bekend over de leverdatum?

Reputatie 6
Badge +2

“Als je een bundel van 20GB of Unlimited hebt, kun je per maand 15GB aan data in de EU gebruiken. Heb je dit limiet bereikt, dan ga je bijbetalen (€ 0,0035 per MB).”

 

Van dit zinnetje uit ‘meer informatie’ bij bundels snap ik echt geen snars. Kan iemand me dit uitleggen? Je betaald vooruit voor data (20 GB of ‘unlimited’), maar je moet al bijbetalen als je minder gebruikt dan de bundel die je gekocht hebt (vanaf 15GB)? Begrijp ik dit nu goed? Dus als je bij een bundel van 20GB ook 20GB verbruikt betaal je dus 14 euro voor de bundel van 20GB plus nog eens 14 euro extra voor de laatste 5 van die 20, dus 28 euro per maand voor 20GB? En als je met je unlimited data bundel 100GB verbruikt betaal je dus eigenlijk 317.50 euro voor één maand data? Of geldt dit niet voor verbruik binnen Nederland (dat immers ook in de EU ligt)?

 

En op jullie afbeelding staat “256GB RAM” Moet ik nu echt geloven dat die telefoon 256GB werkgeheugen heeft? Volgens mij heeft hij 8GB RAM en 256GB opslag.

 

Dat kan beter! @Cas van Tele2 

 

Hey @Shilka,
Goed dat je dit opmerkt! Ik leg het je graag uit. Je kan gebruik maken van jouw databundel binnen de EU. Je bundel is door de Fair Use Policy vastgesteld op 15GB per maand. Als je dit limiet hebt bereikt dan betaal je daar extra voor! Op onze website staat hierover het volgende: 

Voor internetten in de EU geldt een Fair Use Policy, zoals omschreven in onze voorwaarden. Met Fair Use Policy voorkomen we overbelasting van het netwerk, misbruik en overlast voor andere gebruikers. Voor het gebruik van internet in de EU geldt:

  • Unlimited Data: Je kunt maximaal 15GB per maand gebruiken. Wanneer je dit limiet bereikt kun je blijven internetten. Je betaalt dan € 0,0042 per MB
  • 20GB Data: Je kunt maximaal 15GB per maand gebruiken. Wanneer je dit limiet bereikt kun je blijven internetten. Je betaalt dan € 0,0042 per MB voor de resterende GB van je bundel. Wanneer je bundel op is, ga je automatisch offline. Kies dan voor een Extra internetbundel om te blijven internetten
  • 10GB Data of minder: Je kunt je volledige internetbundel gebruiken. Wanneer je bundel op is, ga je automatisch offline. Kies dan voor een Extra internetbundel om te blijven internetten.

Bedankt voor jouw tip wat betreft het geheugen van de Samsung Galaxy Note20. RAM hoort daar inderdaad niet bij, het is immers geen werkgeheugen. Heel scherp van jou, dit kan zeker beter. Dit gaan wij aanpassen! :muscle:

Mijn onduidelijkheid over het internetten binnen de EU betreft vooral; geldt dit dan ook voor internetten in Nederland zelf, want dat ligt ook in de EU?

Of geldt die 15 GB limiet en dan bijbetalen alleen maar voor internetten buiten Nederland, maar binnen de rest van de EU?

 

Want dat onderscheid laat je totaal liggen als je het alleen maar hebt over “internetten binnen de EU”. Daar ligt mijn onduidelijkheid. Ook je reactie schept daar geen verdere duidelijkheid in. @Cas van Tele2 

Het toverwoord is "roamen" als je roamed heb je max 15Gb in de EU, in Nederland je hele bundel want dan roam je niet.

Nederland is idd een lid van de EU, maar zoals gezegd roam je in Nederland niet.

Dat woord komt dan ook niet voor in mijn quote of de uitleg inderdaad. Misschien het toverwoord dan toch maar even in de beschrijvingen toevoegen of op andere manier duidelijk maken? Op de bewuste verkoop pagina van deze telefoons en de toelichtingen van die pagina wordt alleen gesproken van “data in de EU gebruiken”, en helemaal niet van “roamen”.

 

Reputatie 6
Badge +2

Is er al iets meer bekend over de leverdatum?

Hey @martijnte,
Welkom op de Community! Goed dat je in dit topic bent beland. Hier ben je aan het juiste adres! Vandaag heb ik informatie gekregen over de leverdatum. Ik kan het nu nog niet delen maar morgen is het moment supreme. Houd de community in de gaten! :sunglasses:

@Cypher Bedankt voor je uitleg, het woord roaming ontbrak. Het gaat inderdaad om ‘roaming’.
@Shilka Deze feedback ga ik doorgeven aan de juiste afdeling. Bedankt voor jouw oplettendheid!

Is er al iets meer bekend over de leverdatum?

Hey @martijnte,
Welkom op de Community! Goed dat je in dit topic bent beland. Hier ben je aan het juiste adres! Vandaag heb ik informatie gekregen over de leverdatum. Ik kan het nu nog niet delen maar morgen is het moment supreme. Houd de community in de gaten! :sunglasses:

@Cypher Bedankt voor je uitleg, het woord roaming ontbrak. Het gaat inderdaad om ‘roaming’.
@Shilka Deze feedback ga ik doorgeven aan de juiste afdeling. Bedankt voor jouw oplettendheid!

Dankje voor je bericht, heb hem gisteren besteld en word morgen geleverd (Ultra zwart) Dus levertijd is niet heel lang. (tot nu toe) 

Geweldig @Cas van Tele2 Correcte informatie is belangrijk, zeker bij verkoop van producten. Zou toch zonde zijn als iemand deze deal voorbij laat gaan omdat ze denken dat ze in Nederland bij moeten betalen terwijl dat niet zo is ;)

 

Ik zie dat je de afbeelding ook al aangepast hebt, helemaal TOP!

Toestel inderdaad bijna 2 weken binnen dus direct de buds aangevraagd. Maar deze is afgewezen op het feit dat ik geen goede factuur heb. Heb de factuur gebruikt die ik bij levering gekregen heb aangezien ik verder niks gehad heb. Dus gebeld met de klantenservice en die zouden mij een factuur opsturen. Nou tot nu toe nog niks ontvangen, dus mijn vraag kunnen jullie die mij zo snel mogelijk toezenden?

Reputatie 6
Badge +2

Hey @martijnte
Wat top dat je de Note20 binnen hebt, echt een tof toestel! Jij hebt natuurlijk recht op die Samsung Galaxy Buds, ik ga je hier meteen mee helpen.

Wat moet je doen om aanspraak te maken op de pre-sale actie?

  1. De orderbevestiging (mail) uitprinten (pdf). Als deze is uitgeprint zie je op de uitgeprinte versie ook de verzenddatum (bijvoorbeeld 7-8-2020) staan.
  2. Het bijgevoegde contract uitprinten (pdf). Hierop staat het toestel Samsung Galaxy Note20.
  3. De pakbon inscannen (pdf) van het geleverde toestel. Hierop staat het IMEI-nummer
  4. Een foto maken van de doos van het toestel. Hierop staat het IMEI-nummer van het toestel.

Alle documenten kan je aanleveren aan Samsung via de actie pagina om zo aanspraak te maken op de actie. 

Ik hoor graag van je of het gelukt is! :smile:

Hey @martijnte
Wat top dat je de Note20 binnen hebt, echt een tof toestel! Jij hebt natuurlijk recht op die Samsung Galaxy Buds, ik ga je hier meteen mee helpen.

Wat moet je doen om aanspraak te maken op de pre-sale actie?

  1. De orderbevestiging (mail) uitprinten (pdf). Als deze is uitgeprint zie je op de uitgeprinte versie ook de verzenddatum (bijvoorbeeld 7-8-2020) staan.
  2. Het bijgevoegde contract uitprinten (pdf). Hierop staat het toestel Samsung Galaxy Note20.
  3. De pakbon inscannen (pdf) van het geleverde toestel. Hierop staat het IMEI-nummer
  4. Een foto maken van de doos van het toestel. Hierop staat het IMEI-nummer van het toestel.

Alle documenten kan je aanleveren aan Samsung via de actie pagina om zo aanspraak te maken op de actie. 

Ik hoor graag van je of het gelukt is! :smile:

Niet gelukt want heb nooit een orderbevestiging gekregen. Ook niet in ongewenste post terecht gekomen. Dus zouden jullie die overnieuw kunnen sturen?

 

Reputatie 6
Badge +2

Hey @martijnte,

Bedankt voor jouw reactie! Kan je mij een privébericht sturen met de datum van jouw bestelling en welk toestel jij hebt gekocht? Dan ga ik dit meteen voor je uitzoeken.
Jij hebt natuurlijk recht op die Galaxy Buds. Ik hoor graag van je. Ik sta voor je klaar! :muscle:

Hey @martijnte,

Bedankt voor jouw reactie! Kan je mij een privébericht sturen met de datum van jouw bestelling en welk toestel jij hebt gekocht? Dan ga ik dit meteen voor je uitzoeken.
Jij hebt natuurlijk recht op die Galaxy Buds. Ik hoor graag van je. Ik sta voor je klaar! :muscle:

Hoi,

 

Is sinds gisteren opgelost 🙂 en ook al goedkeuring van Samsung. 

Bedankt voor je reactie :-) 

Reputatie 6
Badge +2

Hey @martijnte,
Dat is goed nieuws! Bedankt voor je snelle reactie. Kan je ons misschien uitleggen wat de oplossing was? Wat heb je hiervoor gedaan? Alvast bedankt! :muscle:

Hey @martijnte,
Dat is goed nieuws! Bedankt voor je snelle reactie. Kan je ons misschien uitleggen wat de oplossing was? Wat heb je hiervoor gedaan? Alvast bedankt! :muscle:

Je hebt wel de factuur nodig, deze vorige week dus aangevraagd en gaven aan dit binnen 2 werkdagen te versturen. Helaas duurder dit iets langer, maar goed toch gekregen en deze doorgestuurd naar samsung en die was dus goed. Dus voor iedereen bel even de klantenservice en vraag de originele factuur (garantiebewijs) en daar kun je het mee aanvragen. Op de bon die je bij levering erbij krijgt staat namelijk geen land op waar tele2 gevestigd zit. (zitten toch alleen in Nederland :thinking: ) Maar goed dat is dus de oplossing en voor Tele2 volgende keer direct een goede bon erbij doen :wink:

Reputatie 6
Badge +2

Hoi Martijn,
Bedankt voor jouw heldere uitleg! Hier help je andere klanten ook enorm mee. Bedankt hiervoor! Heb je inmiddels de Samsung Galaxy Buds al ontvangen thuis?
Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of kunnen we je ergens bij helpen, geef een seintje. De Community staat altijd voor je klaar! :innocent:

Hoi Martijn,
Bedankt voor jouw heldere uitleg! Hier help je andere klanten ook enorm mee. Bedankt hiervoor! Heb je inmiddels de Samsung Galaxy Buds al ontvangen thuis?
Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of kunnen we je ergens bij helpen, geef een seintje. De Community staat altijd voor je klaar! :innocent:

Nee staan wel sinds afgelopen donderdag aangemeld bij Postnl, maar dat word nu constant een dag opgeschoven dat het verzonden word. :joy: Maar goed het kon ook 5 weken duren dus het gaat nog heel snel.