Info

Levertijden iPhone 12 Pro

  • 15 October 2020
  • 431 reacties
  • 36641 x bekeken
Levertijden iPhone 12 Pro

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

431 reacties

Ik heb op 14 januari besteld (12 Pro “oceaan blauw”) en krijg toevallig vandaag bericht dat hij op de 17e afgeleverd kan worden. Dat lijkt dus sneller dan de 5-6 weken die er nu voor staat.

Reputatie 7
Badge +12

De Pro versies zijn gewoon te weinig beschikbaar. Apple heeft een wereldwijde launch en bepaald welke afnemer hoeveel toestellen krijgt. Het maakt het logistiek nog ingewikkelder omdat er veel kleuren en geheugen groottes zijn. De presale zorgt dus dat je voorin de rij staat, maar hoe snel de wachtlijst wordt geleverd kan dus wel even duren.

Reputatie 7

@pipodeclown Lol ik neem je reactie zo sarcastisch… En waarschijnlijk is het indd bij andere winkels ook niet makkelijk om aan toestellen te komen maar het kan wel zijn dat ze een betere communicatie met klanten hebben, zo helder mogelijk.. en dat is precies wat Tele2 niet heeft!

Ik zag van een andere klant dat die wel status mails ontvangt, geen idee waarom anderen die ook niet krijgen. Aan de andere kant voegt het niet veel toe als je hoort dat het toestel er nog niet is, want als die er wel is dan ontvang je een mail voor een bezorgafspraak.

Wat moet ‘besteldatum’ voorstellen? Dit stond voor (Zilver 128gb) wat ik heb besteld op 27-01 en nu opeens 28-01 ? moet ik nu nog langer wachten? (heb vorige week besteld  3 feb) bij levertijd stond er 3 weken.. Is er een kans dat in de praktijk toestel eerder bezorgd kan worden? of is 3 weken dan ook echt 3 weken? (In mijn geval dan 24-02?!)

 

Bij voorbaat dank voor jullie reactie.

Ik heb zelf 8 januari de gouden variant met 128 gb besteld. Er werd toen aangegeven dat het 6 tot 8 weken kon duren. Ik heb eergisteren bericht gehad voor een bezorg afspraak, en dinsdag (16 februari) wordt ie bezorgd. Is mij nog enorm meegevallen dus.

De Pro versies zijn gewoon te weinig beschikbaar. Apple heeft een wereldwijde launch en bepaald welke afnemer hoeveel toestellen krijgt. Het maakt het logistiek nog ingewikkelder omdat er veel kleuren en geheugen groottes zijn. De presale zorgt dus dat je voorin de rij staat, maar hoe snel de wachtlijst wordt geleverd kan dus wel even duren.

Kan kloppen ja! Alleen heb ik het idee dat vrijwel niemand nog iets heeft ontvangen? Of wel heel erg weinig? Voorgaande jaren ging dat niet zo volgens mij... 

Reputatie 7
Badge +12

Top! Alvast veel plezier hiermee gewenst!

Reputatie 7
Badge +12

De pro's zijn echt een probleem. Kijk maar naar een gemiddelde webshop. De standaard Apple 12 zijn direct te leveren, de pro's zijn uitverkocht of 8 weken levertijd.

Je zou je bestelling ook kunnen annuleren en een standaard 12 nemen.

Reputatie 1

Vandaag SMS gekregen voor bezorgafspraak. Gaat om de iPhone 12 pro | Graphite | 128 GB. Heb besteld op maandag 19 oktober rond 18:00.

 

Mijn vriend heeft precies dezelfde iPhone besteld, maar was al klant bij Tele2. Hij heeft geen bezorgafspraak, terwijl hij een kwartier eerder besteld heeft. Fijn voor mij uiteraard, maar raar dat de wachtrij niet waterdicht is.

Vandaag bericht ontvangen van AMP (1,5 week na besteldatum) om een bezorgafspraak te maken. (Woensdag 17 feb) wordt het bezorgd. En er stond een levertijd van 3 weken ervoor (zilver 128gb) dus is mij ook gelukkig meegevallen. 

Vandaag SMS gekregen voor bezorgafspraak. Gaat om de iPhone 12 pro | Graphite | 128 GB. Heb besteld op maandag 19 oktober rond 18:00.

 

Mijn vriend heeft precies dezelfde iPhone besteld, maar was al klant bij Tele2. Hij heeft geen bezorgafspraak, terwijl hij een kwartier eerder besteld heeft. Fijn voor mij uiteraard, maar raar dat de wachtrij niet waterdicht is.

@Cas van Tele2  kan dit uitgelegd worden? 

Reputatie 3

Zijn er meer mensen hier die op 16 oktober besteld hebben (bij voorkeur 12 pro goud 128gb) en die nog steeds aan het wachten zijn? ik hoor het graag, want ik wacht inmiddels nog steeds...

Ja, ik ook de 128GB Gold, op 17 oktober om 06:08 besteld. 

Maar nog niet binnen?

Ik heb eergisteren de Pro max besteld en betaald om 14.09. Gisteren krijg ik een mail met dat deze vertraagd is. Ik hoop echt dat dit een standaard mail is. Beter zou het zijn dat als je hem wil pre-orderen en er is al bekend dat je hem niet een week later gaat krijgen, je dan een melding krijgt oid tijdens het bestelproces. Ik pre-order om hem als een van de eerste te hebben....niet om hem bv 4 weken later te ontvangen. Mag toch aannemen dat op het moment de pre-order live gaat ze exact weten hoeveel iPhones er geleverd zijn aan Tele2. En ze dus ook weten tot wanneer het pre-orderen nut heeft om hem een week later geleverd te krijgen.

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @Fenice
Dit moet ik uitzoeken. We werken met het ‘first come first serve’ principe. Ik kom meteen bij je terug zodra ik meer weet! :thumbsup:

Ik heb 4 februari de iphone 12 pro gold 128 gb besteld. Is er toevallig een datum bekend wanneer er weer nieuwe toestellen geleverd worden?

Reputatie 1

Hoi @Fenice
Dit moet ik uitzoeken. We werken met het ‘first come first serve’ principe. Ik kom meteen bij je terug zodra ik meer weet! :thumbsup:

Hier ben ik ook heel benieuwd naar. Mijn vriend is nog steeds teleurgesteld en weet nu niet wanneer hij zijn telefoon kan verwachten.

Hoi @Fenice
Dit moet ik uitzoeken. We werken met het ‘first come first serve’ principe. Ik kom meteen bij je terug zodra ik meer weet! :thumbsup:

Hoi Cas, ik ben degene waarover het gaat. Ik heb een kwartier eerder besteld dan mijn vriend, maar verlengd en geen nieuwe klant en heb nog steeds geen bericht gekregen terwijl mijn vriend al een bezorgafspraak heeft. Lijkt niet echt op ‘first come first serve’ dit. Ik ben erg benieuwd naar het antwoord. 

Reputatie 3

@Nathaliexml  wat staat er nu in jou bestel status dan ?

Reputatie 7

22-10 de iphone 12 pro blue besteld, nog geen mail ontvangen. Iemand enig idee hoelang deze grap nog gaat duren???

Ik bedoel de Iphone 12 pro blue 128 gb

Die is ook bij de grote webshops niet leverbaar, populair toestel.

Ik ben van mening als je een pre-order actie doet, dan mag je nooit 7 weken niet leverbaar zijn. In mijn geval stond er zelfs nog dat ik hem 26-10 zou ontvangen. Dus eigenlijk verkoop je iets wat je niet waar kan maken.

Tja, Apple geeft helaas nooit garanties op de levertijden, dus dan kan geen enkele leverancier pre orders accepteren. De levertijden zijn altijd de best mogelijke inschatting op dat moment.

Reputatie 4

@Nathaliexml  wat staat er nu in jou bestel status dan ?

Wachten op voorraad 

Reputatie 3

@Nathaliexml  wat staat er nu in jou bestel status dan ?

Wachten op voorraad 

Als ik zo lang moet wachten als jij dan cancel ik hem wel, daar heb ik geen zin in tbh. 

Reputatie 7
Badge +12

Het proces werkt net iets anders, maar geeft hetzelfde resultaat. Je annuleert je lopende verlenging bij de klantenservice. Als dit verwerkt is kun je een nieuwe verlenging aanvragen en dan het toestel in 1 keer betalen. Nadeel is wel dat je nieuwe aanvraag je weer achteraan de wachtlijst zet.

Ik heb op 21-10 de iPhone 12 pro silver 128 gb besteld, nog steeds niks gehoord. Iemand al wel?

Ik heb zojuist gebeld! Op 22 oktober besteld en duurt nog minimaal 4 weken….. 

Reputatie 4

@Nathaliexml  wat staat er nu in jou bestel status dan ?

Wachten op voorraad 

Als ik zo lang moet wachten als jij dan cancel ik hem wel, daar heb ik geen zin in tbh. 

Ik zou beter wachten.. want anders duurt het nog langer, waarschijnlijk krijg jij hem sneller omdat je al na 9 min besteld hebt

Reputatie 1

Ik heb op 21-10 de iPhone 12 pro silver 128 gb besteld, nog steeds niks gehoord. Iemand al wel?

Ik heb zojuist gebeld! Op 22 oktober besteld en duurt nog minimaal 4 weken….. 

Wacht wat?! 😱

Dan kan ik ook net zo lang wachten. Ik heb dezelfde telefoon op 24 oktober besteld.

Dat is absurd… Ik hoor al 4 weken niks meer. Er is iemand anders in dit forum geweest die de telefoon via Belsimpel heeft besteld en ‘m de volgende dag mocht gaan halen. Ben bijna aan het denken om hetzelfde te doen.

Reputatie 3

@Nathaliexml  wat staat er nu in jou bestel status dan ?

Wachten op voorraad 

Als ik zo lang moet wachten als jij dan cancel ik hem wel, daar heb ik geen zin in tbh. 

Ik zou beter wachten.. want anders duurt het nog langer, waarschijnlijk krijg jij hem sneller omdat je al na 9 min besteld hebt

Ik kijk wel f, misschien heb je gelijk, mijn bevestiging kreeg ik om 14.21 binnen contract e.d ...misschien deze week f afwachten om te kijken of m'n status ineens wel veranderd 😏

Reputatie 1

Hoi @Fenice
Dit moet ik uitzoeken. We werken met het ‘first come first serve’ principe. Ik kom meteen bij je terug zodra ik meer weet! :thumbsup:

@Cas van Tele2 Is er al nieuws?