Info

Levertijden iPhone 12 Pro

  • 15 October 2020
  • 431 reacties
  • 36641 x bekeken
Levertijden iPhone 12 Pro

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

431 reacties

Reputatie 1

Het is een wereldwijd probleem helaas. We hebben gewoon pech. 

Reputatie 2

Het is een wereldwijd probleem helaas. We hebben gewoon pech. 

U hebt inderdaad gelijk. Maar aan het begin zag ik dat de toestellen vanaf 23 oktober opgeleverd worden. Ik wist niet dat ik zo lang moet kunnen wachten. 

Reputatie 1

Iemand misschien vandaag een berichtje gehad van Tele2 over een levering????

Iemand misschien vandaag een berichtje gehad van Tele2 over een levering????

Nee helaas niet, ik heb 28-10 besteld.

Reputatie 2

Ik heb net een mail en sms van AMP ontvangen om een bezorgafspraak te maken! Aanstaande maandag komen ze hem bezorgen.

Het gaat om de iPhone 12 pro Gold 128 gb. Ik heb deze op 16 oktober om 16:24 besteld.

👏👏👏

Reputatie 1

Hmmm, niet erg hoopgevend dit. Misschien morgen iemand.

Ben ik de enigen die deze week niet dit mailtje heeft ontvangen 

 

Dan hadden ze er denk ik 1 op voorraad 😄

Deze mail heb ik nooit ontvangen?

Reputatie 2

Iphone 12 pro gold 128gb besteld nog niets… 17 oktober besteld

Wow dan hoe hebben sommigen die op 18 besteld al een afspraak gehad met levering?

Enige wat ik zou denken is dat het een andere kleur is? Anders is het zeker een nieuwe klant wantja vaste klanten heb je al en hoef je geen moeite voor te doen? (Ik zit hier al meer dan 3 jaar)

@Fenice heb je al bezorg afspraak gehad? Zie dat bepaalde mensen die later dan je hebt besteld al afspraak hebben.

Reputatie 2

Ben ik de enigen die deze week niet dit mailtje heeft ontvangen 

 

Dan hadden ze er denk ik 1 op voorraad 😄

Deze mail heb ik nooit ontvangen?

Dat is raar ik kreeg hem om de 7 dagen 

Reputatie 3

Ben ik de enigen die deze week niet dit mailtje heeft ontvangen 

 

Dan hadden ze er denk ik 1 op voorraad 😄

Deze mail heb ik nooit ontvangen?

Ik kreeg hem een dag later ....

Reputatie 2

Iphone 12 pro gold 128gb besteld nog niets… 17 oktober besteld

Wow dan hoe hebben sommigen die op 18 besteld al een afspraak gehad met levering?

Enige wat ik zou denken is dat het een andere kleur is? Anders is het zeker een nieuwe klant wantja vaste klanten heb je al en hoef je geen moeite voor te doen? (Ik zit hier al meer dan 3 jaar)

@Fenice heb je al bezorg afspraak gehad? Zie dat bepaalde mensen die later dan je hebt besteld al afspraak hebben.

Net bericht gehad ja! Alleen kon pas dinsdag geleverd worden… maarja beter laat dan nooit.

Leuk! Gefeliciteerd 🥳 geniet ervan

22-10 besteld (Iphone 12 pro 128 gb blue) en nog steeds niks gehoord. Slecht dat een bedrijf als Tele 2 niet gewoon een indicatie van de levertijden kan afgeven. De transparantie en geloofwaardigheid is inmiddels ver te zoeken evenals de updates over de levertijden en communicatie.

 

Eerst was het 3-4 weken, toen 5-6 en nu 7-8 maar niks daarvan is waar gebleken. Ik heb het idee dat ik het niet meer ga krijgen dit jaar. 

Reputatie 2

Ben ik de enigen die deze week niet dit mailtje heeft ontvangen 

 

Dan hadden ze er denk ik 1 op voorraad 😄

Laten we er op hopen 

Iphone 12 pro gold 128gb besteld nog niets… 17 oktober besteld

Wow dan hoe hebben sommigen die op 18 besteld al een afspraak gehad met levering?

Enige wat ik zou denken is dat het een andere kleur is? Anders is het zeker een nieuwe klant wantja vaste klanten heb je al en hoef je geen moeite voor te doen? (Ik zit hier al meer dan 3 jaar)

@Fenice heb je al bezorg afspraak gehad? Zie dat bepaalde mensen die later dan je hebt besteld al afspraak hebben.

Net bericht gehad ja! Alleen kon pas dinsdag geleverd worden… maarja beter laat dan nooit.

Leuk! Gefeliciteerd 🥳 geniet ervan

Lief van je! Dankjewel! Hopelijk was het het wachten waard! 

Heeft iemand recent nog de iPhone 12 Pro Graphite 128GB binnen gekregen of een mail van de levering? Zelf heb ik hem 12nov besteld. 
 

bedankt alvast!

Even serieus, ik heb 2 dagen geleden de iphone 12 pro geannuleerd ik vond het raar want ik kreeg geen mail. Ik belde Probeerde ik net de iphone 12 pro te annuleren (ik wacht al 8 weken) wordt er zo aan mijn oor opgehangen. Deze mensen weten niet hoe ze hun werk moeten doen! Ik hoorde ook duidelijk dat die jongen niet wist wat ie deed. Ik word moe van deze mensen.

 

nu net weer aan m’n oor opgehangen..

Reputatie 1

Hoi hoi, zojuist bericht om afspraak te maken voor levering van de iPhone 12 pro Silver 128 GB. Yes. Eindelijk. Besteld op 24 oktober. Dus 8 weken. 
Zijn er meer die dit ontvangen hebben? 😃

Wat een drama bij Tele2. 

 

Niemand kan vertellen hoe lang het nog gaat duren voordat de iPhone 12 pro Ocean blue geleverd gaat worden. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk 40 minuten aan de lijn en nog geen steek verder. 

 

Ik begrijp prima dat Tele2 er voor een groot gedeelte geen impact op heeft en afhankelijk is van Apple, maar dan kun je dat volgens mij gewoon communiceren en geen valse verwachtingen scheppen bij bestellingen. Zelf als je een klacht wil doorverbinden word je weer doorverwezen naar de site, kan telefonisch niet worden aangenomen. 


Zo blij dat ik zojuist alles volledig geannuleerd heb! Denk er goed over na voordat je klant wordt van Tele2…. 

 

 

16 oktober Iphone 12 pro 128gb zilver pre-order/verlenging geplaatst en tot heden geen bericht gehoord. Ook als ik kijk naar mijn bestelstatus Kijk zie ik ‘geen bestelling gevonden’, alhoewel Tele2 aangeeft de order goed te hebben ontvangen. Wie kampt nog meer met dit gezeik 

Reputatie 1

@DeyCee Das lachen toch. Ben benieuwd of er nog meer gelukkig zijn gemaakt vandaag. 😀

Afspraak levering, begin volgende week. 

Reputatie 7
Badge +12

Check maandag even met de telefonische klantenservice. Die kunnen in de systemen kijken naar jouw bestelling.

Reputatie 1

@Huub88 Begrijp de frustratie. Had ik eerst ook. Maar dit is niet alleen bij Tele2. Ook bij Vodafone ontbreekt het aan communicatie. Verder zijn ze allemAal afhankelijk van Apple. Die blijven achter met leveringen. Het is overal hetzelfde. Succes in ieder geval. 

Hoi hoi, zojuist bericht om afspraak te maken voor levering van de iPhone 12 pro Silver 128 GB. Yes. Eindelijk. Besteld op 24 oktober. Dus 8 weken. 
Zijn er meer die dit ontvangen hebben? 😃

Ik heb nog geen bericht en ik heb hem eerder besteld! wtf tele2

 

desalniettemin heel veel plezier met je nieuwe telefoon, hopelijk was het het wachten waard! :grin:

Reputatie 1

@tnecniv Oei, dat is raar. Ook de pro Silver 128? Zo ja, dan klopt er iets niet of je krijgt nog bericht. 
Bedankt. Gaat goed komen. En jij succes met wachten. 

Reputatie 4

Ben ik de enigen die deze week niet dit mailtje heeft ontvangen 

 

Heel dit mailtje heb ik niet gekregen, precies dezelfde besteld op 16 oktober. Tele2 zegt wel leuk “vanaf” maar dat is achteraf en het is misleidend. En nu krabbelen ze terug met verdraaiende reacties en standaard antwoorden. 
ik wacht nog wel een week, ben inmiddels toch al 3,5 week aan het wachten. Enthousiasme wordt hierdoor wel steeds minder