Info

Levertijden iPhone 12 Pro

  • 15 October 2020
  • 431 reacties
  • 36641 x bekeken
Levertijden iPhone 12 Pro

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

431 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Lijkt erop dat de leverachterstand door Apple opgelost wordt.

Reputatie 7

Als het toestel nog niet op voorraad is dan gaat de verlenging ook later in.

22-10 de iphone 12 pro blue besteld, nog geen mail ontvangen. Iemand enig idee hoelang deze grap nog gaat duren???

Oh, dat is dan dubbel pech:  én 2 maanden levertijd op de telefoon én 2 maanden langer aan een te duur abonnement vast. Wat bovendien na het aflopen van de contracttijd zoiezo al duurder lijkt geworden te zijn omdat kortingen zijn vervallen 🙁

Reputatie 2

Hebben meerdere mensen deze startdatum bij het toestelkrediet en kan dit ook worden gezien als een indicatie van de levertijd? (In dat geval vind ik dat erg laat voor een bestelling in oktober ..)

22-10 de iphone 12 pro blue besteld, nog geen mail ontvangen. Iemand enig idee hoelang deze grap nog gaat duren???

Ik bedoel de Iphone 12 pro blue 128 gb

Is dit een verlenging van je huidige abonnement? Dan is dat de einddatum van je huidige abonnement.

Reputatie 2

22-10 de iphone 12 pro blue besteld, nog geen mail ontvangen. Iemand enig idee hoelang deze grap nog gaat duren???

Ik bedoel de Iphone 12 pro blue 128 gb

Ik hoop voor je morgen anders volgende week. Ik op 21-10 besteld en vandaag pas iets gehoord en ik zie dit ook bij andere

22-10 de iphone 12 pro blue besteld, nog geen mail ontvangen. Iemand enig idee hoelang deze grap nog gaat duren???

Ik bedoel de Iphone 12 pro blue 128 gb

Ik hoop voor je morgen anders volgende week. Ik op 21-10 besteld en vandaag pas iets gehoord en ik zie dit ook bij andere

Gebeurd dit altijd op donderdag dan?

Reputatie 7

22-10 de iphone 12 pro blue besteld, nog geen mail ontvangen. Iemand enig idee hoelang deze grap nog gaat duren???

Ik bedoel de Iphone 12 pro blue 128 gb

Die is ook bij de grote webshops niet leverbaar, populair toestel.

22-10 de iphone 12 pro blue besteld, nog geen mail ontvangen. Iemand enig idee hoelang deze grap nog gaat duren???

Ik bedoel de Iphone 12 pro blue 128 gb

Die is ook bij de grote webshops niet leverbaar, populair toestel.

Ik ben van mening als je een pre-order actie doet, dan mag je nooit 7 weken niet leverbaar zijn. In mijn geval stond er zelfs nog dat ik hem 26-10 zou ontvangen. Dus eigenlijk verkoop je iets wat je niet waar kan maken.

Reputatie 6
Badge +2

Hey @wouter.donia 

Supermooi toestel heb je besteld! Die is inderdaad heel populair, vooral die mooie blauwe die jij hebt uitgekozen. De verwachte levertijd is ongeveer 3-4 weken. Dus volgende week is een goede schatting!

Uiteraard doen we keihard ons best om je nieuwe iPhone zo snel mogelijk jouw kant op te laten komen! Omdat we een beperkte voorraad van Apple krijgen moet ik je om geduld vragen! Verder is het goed om te weten dat we de orders leveren op volgorde van binnenkomst. Hoe dan ook heb jij binnenkort die nieuwe iPhone in jouw handen, supernice! :smile:

Ik heb op 21-10 de iPhone 12 pro silver 128 gb besteld, nog steeds niks gehoord. Iemand al wel?

Ter info:

Iphone 12 Pro 128GB Graphite - Besteld op 6 november 2020 - Zojuist mail ontvangen voor levering (15 december ingepland) - Let op: deze mail verschijnt in spam. 

Reputatie 4

Zijn er meer mensen hier die op 16 oktober besteld hebben (bij voorkeur 12 pro goud 128gb) en die nog steeds aan het wachten zijn? ik hoor het graag, want ik wacht inmiddels nog steeds...

Ja ik heb ook de gold 128gb bestelt  op 16 oktober om een uurtje of 18:00 en heb ook nog steets  niks binnen we zijn nu ongeveer 3 weken verder. En wacht nog  steets op een mailtje 

hmm, ik begin echt geïrriteerd te raken dat deze gehele pre order gewoon bullshit is.

 

Ik heb op 21 okt de iphone 12 pro gold besteld en nog niks gehoord over de levertijd. Elke week moet IK bellen om te vragen hoe lang het nog gaat duren. Ik vind dit allemaal zo chaotisch en hoe ze zo’n slechte communicatie hebben met klanten en het ergste is, toen ik mijn telefoon was aan het bestellen telefonisch vroeg ik aan de mnr wanneer ik hem binnen zou krijgen en hij zei tegen mij zeker 23 okt en kijk nu hoe ver “23 okt” is gekomen. NOOIT MEER een toestel bestellen met tele2 en dit is vooraal door hun communicatie!!!

Triest en ongelofelijk!
 

Ik heb 17 okt de gold besteld en heb hem ook nog niet…. Ik verwacht dat wij nog wel even moeten wachten

22-10 de iphone 12 pro blue besteld, nog geen mail ontvangen. Iemand enig idee hoelang deze grap nog gaat duren???

Ik bedoel de Iphone 12 pro blue 128 gb

Ik hoop voor je morgen anders volgende week. Ik op 21-10 besteld en vandaag pas iets gehoord en ik zie dit ook bij andere

Ik heb deze op 28-10 besteld. Vorige week donderdag naar klantenservice gebeld. Gaven aan dat ik deze week “waarschijnlijk” wel bericht zou grijgen van AMP. Helaas ook nog niks ontvangen:(

Ik heb op 21 okt de iphone 12 pro gold besteld en nog niks gehoord over de levertijd. Elke week moet IK bellen om te vragen hoe lang het nog gaat duren. Ik vind dit allemaal zo chaotisch en hoe ze zo’n slechte communicatie hebben met klanten en het ergste is, toen ik mijn telefoon was aan het bestellen telefonisch vroeg ik aan de mnr wanneer ik hem binnen zou krijgen en hij zei tegen mij zeker 23 okt en kijk nu hoe ver “23 okt” is gekomen. NOOIT MEER een toestel bestellen met tele2 en dit is vooraal door hun communicatie!!!

Triest en ongelofelijk!
 

Ik heb 17 okt de gold besteld en heb hem ook nog niet…. Ik verwacht dat wij nog wel even moeten wachten

Verwacht ik ook :(

Ik heb de gold op 16 oktober besteld, heb ook nog niks gehoord...

Wat moet ‘besteldatum’ voorstellen? Dit stond voor (Zilver 128gb) wat ik heb besteld op 27-01 en nu opeens 28-01 ? moet ik nu nog langer wachten? (heb vorige week besteld  3 feb) bij levertijd stond er 3 weken.. Is er een kans dat in de praktijk toestel eerder bezorgd kan worden? of is 3 weken dan ook echt 3 weken? (In mijn geval dan 24-02?!)

 

Bij voorbaat dank voor jullie reactie.

Reputatie 7

Ik heb op 21 okt de iphone 12 pro gold besteld en nog niks gehoord over de levertijd. Elke week moet IK bellen om te vragen hoe lang het nog gaat duren. Ik vind dit allemaal zo chaotisch en hoe ze zo’n slechte communicatie hebben met klanten en het ergste is, toen ik mijn telefoon was aan het bestellen telefonisch vroeg ik aan de mnr wanneer ik hem binnen zou krijgen en hij zei tegen mij zeker 23 okt en kijk nu hoe ver “23 okt” is gekomen. NOOIT MEER een toestel bestellen met tele2 en dit is vooraal door hun communicatie!!!

Triest en ongelofelijk!
 

Check even de levertijden in andere webwinkels, dan zie je hoe makkelijk winkels aan toestellen kunnen komen.

Reputatie 1

@Romeeromee ik denk het niet want ik heb dezelfde besteld op 22-10 net zoals @Tom96 en ik heb nog niks gehoord helaas....

Reputatie 7
Badge +12

De 3 weken indicatie gelden voor jou nadat je besteld hebt. De Iphone 12 heeft allerlei productieproblemen. Er zijn dus tekorten en daarom lopen voor bepaalde populaire versies qua kleur/geheugen de levertijden op.

Reputatie 4

Zijn er meer mensen hier die op 16 oktober besteld hebben (bij voorkeur 12 pro goud 128gb) en die nog steeds aan het wachten zijn? ik hoor het graag, want ik wacht inmiddels nog steeds...

Ja, ik ook de 128GB Gold, op 17 oktober om 06:08 besteld. 

Maar nog niet binnen?

@pipodeclown Lol ik neem je reactie zo sarcastisch… En waarschijnlijk is het indd bij andere winkels ook niet makkelijk om aan toestellen te komen maar het kan wel zijn dat ze een betere communicatie met klanten hebben, zo helder mogelijk.. en dat is precies wat Tele2 niet heeft!

Reputatie 2

22-10 de iphone 12 pro blue besteld, nog geen mail ontvangen. Iemand enig idee hoelang deze grap nog gaat duren???

Ik bedoel de Iphone 12 pro blue 128 gb

Ik hoop voor je morgen anders volgende week. Ik op 21-10 besteld en vandaag pas iets gehoord en ik zie dit ook bij andere

Ik heb deze op 28-10 besteld. Vorige week donderdag naar klantenservice gebeld. Gaven aan dat ik deze week “waarschijnlijk” wel bericht zou grijgen van AMP. Helaas ook nog niks ontvangen:(

Hou je junk/spam folder in de gaten. Bij mij kwam het in de junk folder. Succes