Info

Levertijden iPhone 12 Pro

  • 15 October 2020
  • 431 reacties
  • 36641 x bekeken
Levertijden iPhone 12 Pro

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

431 reacties

Reputatie 1

@alwaysbecassandra Hoi, bedankt voor je bericht. Inderdaad een handige tip. Is al eens eerder gemeld hier en moet ook zeggen dat Tele2 mij dat ook aan de telefoon vertelde. Dus inderdaad goed opletten en af en toe je spam map checken.

Wel lekker snel geleverd, jou toestel. Veel plezier alvast.

Groeten. 

Ik heb de iPhone 12 pro Gold 128GB op vrijdag 16 oktober om 16:24 besteld. Ik heb ook nog steeds geen mailtje voor een bezorgafspraak ontvangen 😢

Reputatie 1

@Hos93 Heb je wel contact gehad met de klantenservice? Of alles wel goed is gegaan bij het bestellen? Je zou inderdaad ook nu aan de beurt moeten zijn. Maar het kan nog. Wel ff regelmatig je spambox checken :wink: .

Reputatie 1

@Rutger001 heb net gebeld ze gaan er schijnbaar nu prioriteit van maken want er is ergens iets mis gegaan zeiden ze....

Reputatie 7

Zoals ik zei, diverse sites lagen plat waaronder ook zelfs de bestel pagina van Apple. Dat zegt veel over de piek in bestellingen op het bestel moment. Als je een paar uur na de start van de presale hebt besteld dan zijn er heel wat bestellingen voor je geweest. gelukkig zien we dat er geleverd wordt. Inschatten is overigens best lastig door de verschillende modellen, waarbij de ene populairder is dan de andere.

Reputatie 1

@Hos93 Ik hoop dat het snel goedkomt. Nogmaals succes.