Info

Levertijden iPhone 12 Pro

  • 15 October 2020
  • 431 reacties
  • 36641 x bekeken
Levertijden iPhone 12 Pro

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

431 reacties

Ik heb na de bestelling op 8 november (iPhone 12 Pro Blue 256GB) alleen een SMS ontvangen van Tele2 op 19 november. Daarin stond dat de levertijden die toen op de website stonden (4-6 weken) toch niet haalbaar zijn. Nu zou dat dus 6-8 weken zijn.

Voor de rest geen enkele tussentijdse melding of iets dergelijke gehad van Tele2. Best jammer… Ik wacht nu dus bijna 6 weken (8-11-2020 > 16-12-2020). Hopelijk komen wij dit jaar ook nog aan de beurt!

Ik twijfel om het gewoon te annuleren en om eentje ergens anders te zoeken…

Ik lees ook dat mensen een aanbod kregen van een Pro Max in plaats van een Pro voor een aanbetaling van 50 euro? Hoe gaat dat in zijn werking?

Reputatie 2

Ben ik de enigen die deze week niet dit mailtje heeft ontvangen 

 

Heel dit mailtje heb ik niet gekregen, precies dezelfde besteld op 16 oktober. Tele2 zegt wel leuk “vanaf” maar dat is achteraf en het is misleidend. En nu krabbelen ze terug met verdraaiende reacties en standaard antwoorden. 
ik wacht nog wel een week, ben inmiddels toch al 3,5 week aan het wachten. Enthousiasme wordt hierdoor wel steeds 

raar ik kreeg ze elke week 

Check maandag even met de telefonische klantenservice. Die kunnen in de systemen kijken naar jouw bestelling.

Deze actie heb ik dus eerder genomen, zij zeggen dus dat de bestelling er goed in staat en ik simpelweg moet ‘wachten’ :’)

Reputatie 1

@davy.dehaas98 Als ik jou was zou ik de klantenservice bellen en het verhaal uitleggen. Je kunt verwijzen naar het forum hier. Hier staat hetook zo beschreven. Je kunt het altijd proberen. Succes!

Reputatie 7

Check maandag even met de telefonische klantenservice. Die kunnen in de systemen kijken naar jouw bestelling.

Deze actie heb ik dus eerder genomen, zij zeggen dus dat de bestelling er goed in staat en ik simpelweg moet ‘wachten’ :’)

Ook bij de grote webshops is die niet leverbaar, dus Apple levert niet of te weinig.

Tele2 kan beter transparant gaan zijn en aangeven dat de Iphone Pro 128 GB Blauw pas in januari binnen gaat komen. Momenteel op de site van Apple ook te zien dat er dan pas weer in Nederland geleverd gaat worden. Ik zie Apple ook niet eerder leveren providers, daar waar Apple de afgelopen weken wél voorraad had en Tele2 niet. Het duurt dus nog 4 weken voordat hij komt. 

 

 

Ok.. iPhone 12 Pro ocean blue besteld op 8 nov (levertijd 3 weken).

levertijd wordt uitgesteld tot wel 8 weken. Opgegeven legitimatie document is nu helaas verlopen en als mijn telefoon dus ooit geleverd wordt, kan ik hem niet in ontvangst nemen om dat het bijbehorende legitimatie document er niet meer is.(geldig is)

klantenservice gebeld en deze annuleren mijn bestelling(zeggen ze). Hiervan ontvang ik geen bevestiging maar kan ondertussen wel online een nieuwe bestelling plaatsen om mijn abbo te verlengen. Ook hier geen bevestiging van… toch maar weer de klantenservice bellen. Wat blijkt…. tele 2 kan mijn vorige bestelling niet annuleren aangezien ik over mijn bedenktijd heen ben… leverancier(bezorg service)kan hem niet annuleren omdat hij nog steeds niet binnen is.

advies: wachten tot dat mijn oude bestelling binnen is bij bezorg service(ongeveer rond half januari) dan pas kan ik de bestelling annuleren. Dan een nieuwe verlenging plaatsen( waar dan ook weer levertijd op zit.) 

 

dus…. conclusie.. half februari krijg ik mijn nieuwe telefoon dan misschien eindelijk binnen.????

 

alstublief Tele2 dit moet toch ook echt op een andere manier op te lossen zijn!!!!!

Hi allen,

De afgelopen weken heb ik dit forum regelmatig in de gaten gehouden in de hoop positieve updates over mijn bestelling te kunnen vinden. Ik heb op 2 November een Iphone 12 Pro 128GB in Pacific Blue besteld, en had hier geen updates vanuit tele2 over ontvangen.

Vandaag heb ik de stoute schoenen aangetrokken en met Tele2 gebeld. De vriendelijke heer aan de telefoon kon mij geen updates geven, maar was het eens dat het volstrekt belachelijk is dat we zolang wachten. Het resultaat van dit gesprek is als volgend:

De Iphone 12 Pro 128 GB pacific Blue bestelling is geannuleerd. Ik heb een nieuwe bestelling geplaatst voor de Iphone 12 Pro Max Pacific Blue (wel op voorraad) en een tegemoetkoming van 70 Euro afgesproken (het verschil in eenmalige kosten met mijn abonnement tussen de Pro en Pro max is 120 euro, ik betaalde nu dus 50 euro eenmalig extra). Twee uur later kreeg ik een mail om de aflevering af te spreken, het lijkt er dus op dat ik deze week dus toch ineens mijn nieuwe telefoon krijg. Het is dan wel niet de 12 Pro, maar voor 50 euro extra krijg ik deze week de Pro Max in de zelfde kleur als ik oorspronkelijk wilde.

Als je dus open staat om de Pro Max te bestellen is deze in enkele modellen wel direct leverbaar, en kan tele2 een vergoeding regelen waardoor je in kosten niet veel meer betaald maar wel direct je telefoon krijgt.

Succes allemaal!

lees dan mijn onderstaand verhaal maar eens.. annuleren niet mogelijk

Ok.. iPhone 12 Pro ocean blue besteld op 8 nov (levertijd 3 weken).

levertijd wordt uitgesteld tot wel 8 weken. Opgegeven legitimatie document is nu helaas verlopen en als mijn telefoon dus ooit geleverd wordt, kan ik hem niet in ontvangst nemen om dat het bijbehorende legitimatie document er niet meer is.(geldig is)

klantenservice gebeld en deze annuleren mijn bestelling(zeggen ze). Hiervan ontvang ik geen bevestiging maar kan ondertussen wel online een nieuwe bestelling plaatsen om mijn abbo te verlengen. Ook hier geen bevestiging van… toch maar weer de klantenservice bellen. Wat blijkt…. tele 2 kan mijn vorige bestelling niet annuleren aangezien ik over mijn bedenktijd heen ben… leverancier(bezorg service)kan hem niet annuleren omdat hij nog steeds niet binnen is.

advies: wachten tot dat mijn oude bestelling binnen is bij bezorg service(ongeveer rond half januari) dan pas kan ik de bestelling annuleren. Dan een nieuwe verlenging plaatsen( waar dan ook weer levertijd op zit.) 

 

dus…. conclusie.. half februari krijg ik mijn nieuwe telefoon dan misschien eindelijk binnen.????

 

alstublief Tele2 dit moet toch ook echt op een andere manier op te lossen zijn!!!!!

 

 

Op 9-11 graphite besteld, maar nog steeds niks vernomen van tele2… iemand die toevallig op dezelfde datum heeft besteld en al meer weet? 

Heb jij ondertussen al bericht? 
 

bedankt alvast.

Iemand al een bezorgingsafspraak gekregen tussen de 19 en 25 oktober? Dus week 43? 

Op 9-11 graphite besteld, maar nog steeds niks vernomen van tele2… iemand die toevallig op dezelfde datum heeft besteld en al meer weet? 

Heb jij ondertussen al bericht? 
 

bedankt alvast.

Helaas nog steeds geen bericht ontvangen… wel heb ik contact gehad met Tele2. De medewerker vertelde mij, dat ik hem deze week of volgende week kan verwachten. Helaas heb ik hier weinig vertrouwen in.

Op 9-11 graphite besteld, maar nog steeds niks vernomen van tele2… iemand die toevallig op dezelfde datum heeft besteld en al meer weet? 

Heb jij ondertussen al bericht? 
 

bedankt alvast.

Helaas nog steeds geen bericht ontvangen… wel heb ik contact gehad met Tele2. De medewerker vertelde mij, dat ik hem deze week of volgende week kan verwachten. Helaas heb ik hier weinig vertrouwen in.

Aiii dat is niet zo mooi.. had vandaag wel bericht verwacht. Zelf besteld op 12-11

Nu precies 8 weken geleden besteld op 22 okt de iphone 12 pro blue 128 GB. Nog niks gehoord hierover. Ik denk dat ik hem ga annuleren en voor MAX ga.

Nu precies 8 weken geleden besteld op 22 okt de iphone 12 pro blue 128 GB. Nog niks gehoord hierover. Ik denk dat ik hem ga annuleren en voor MAX ga.

Succes met annuleren! Was ik ook van plan maar gaat niet meer… heel verhaal staat iets eerder in dit topic

Nu precies 8 weken geleden besteld op 22 okt de iphone 12 pro blue 128 GB. Nog niks gehoord hierover. Ik denk dat ik hem ga annuleren en voor MAX ga.

Succes met annuleren! Was ik ook van plan maar gaat niet meer… heel verhaal staat iets eerder in dit topic

Ik heb hem geannuleerd en de iPhone 12 pro Max blue besteld en raad eens volgende week woensdag afspraak gemaakt met AMP. Ik heb het geannuleerd via de annuleringsdesk (Wel gebeld). En opnieuw besteld via internet voor de Max. Succes Lummes!

Reputatie 4

Eindelijk een mail voor een afspraak gekregen. Morgen wordt hij geleverd als goed is.

wanneer en welke heb jij besteld?

 

Reputatie 2

Even een vraag over die levertijdentabel.. Ik heb op 23 oktober de 12 Pro Silver, 128 GB besteld. De levertijd in de tabel geeft aan, vanaf 16 oktober besteld, is 5-6 levertijden. Ik neem aan dat klanten op 16-10 dan 5-6 weken levertijd heeft, en die van mij dan een week opschuift? Dus dat zou betekenen dat mijn iPhone, volgens de huidige tabel uiterlijk in week 49 wordt geleverd?

Hoe, wat, huh??? Wat is het nummer van de annuleringsdesk?

Hoe, wat, huh??? Wat is het nummer van de annuleringsdesk?

Ik heb nummer 020 754 44 44 gebeld en aangegeven of zij mij willen doorverbinden en sterk met een duidelijk stem aangegeven dat ik het wil annuleren en dit werd netjes gedaan !

Reputatie 4

14:16 op 16 oktober.
Iphone 12 pro blue 128gb.

Oh God als jij zo snel besteld hebt maar m alsnog 3,5 week later pas hebt, kan ik met m’n bestelling om 17:00 nog wel 3 weken wachten..

Reputatie 7

Even een vraag over die levertijdentabel.. Ik heb op 23 oktober de 12 Pro Silver, 128 GB besteld. De levertijd in de tabel geeft aan, vanaf 16 oktober besteld, is 5-6 levertijden. Ik neem aan dat klanten op 16-10 dan 5-6 weken levertijd heeft, en die van mij dan een week opschuift? Dus dat zou betekenen dat mijn iPhone, volgens de huidige tabel uiterlijk in week 49 wordt geleverd?

Klopt, levertijd telt vanaf moment dat je zelf hebt besteld.

Hoi!

Gelden deze levertijden ook voor als ik een abonnement bij Tele2 met iPhone 12 pro Gold 128GB heb besteld op mobiel.nl? Dit heb ik gedaan op 18 oktober om 0:31. Op mijn orderpage van mobiel.nl staat 3-4 weken levertijd na eerste levering maar we zitten onderhand in de 5e week.

Reputatie 2

Hoi!

Gelden deze levertijden ook voor als ik een abonnement bij Tele2 met iPhone 12 pro Gold 128GB heb besteld op mobiel.nl? Dit heb ik gedaan op 18 oktober om 0:31. Op mijn orderpage van mobiel.nl staat 3-4 weken levertijd na eerste levering maar we zitten onderhand in de 5e week.

Naar mijn weten niet, die leveren net als bijvoorbeeld Belsimpel vanuit hun eigen badge, en is Tele2 de leverancier van het contract.. 

Reputatie 1

Nou, begint er dan toch op te lijken, dat er wat uitgeleverd wordt! Eindelijk. Succes allen die nog moeten wachten. En veel plezier iedereen met zijn nieuwe iPhone 12 Pro etc.

Reputatie 1

Hoop dat ik binnenkort dan ook een mail krijg heb nog steeds niks gehoord 22 oktober iPhone 12 pro 128 gb besteld. Dat is 1-2 dagen eerder dan jullie….😅

veel plezier met jullie telefoons