Info

Levertijden iPhone 12 Pro

  • 15 October 2020
  • 431 reacties
  • 36641 x bekeken
Levertijden iPhone 12 Pro

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

431 reacties

Hoe kan het dat de levertijden bij Apple korter zijn? Als ik de iPhone 12 pro silver via Apple.nl besteld had, dan had ik hem al in huis gehad.. 

Reputatie 1

@DeyCee Ja echt balen dit. Alleen een paar mailtjes gehad met sorry het duurt langer. Maar ook die krijg ik niet meer. 🤯

Ik kwam er achter toen ik hier op de site keek… 😳

Reputatie 3

Hoe kan het dat de levertijden bij Apple korter zijn? Als ik de iPhone 12 pro silver via Apple.nl besteld had, dan had ik hem al in huis gehad.. 

Die krijgen sowieso als eerste voorraad .... 

Ik heb de iPhone 12 pro met 128Gb in het blauw op de 17e besteld betekent dit dat ik hem tussen 7 en 14 november kan verwachten?

Reputatie 1

Net een sms van Tele 2. Levertijd 6-8 weken. Besteld tussen 20-31 oktober. Lekker hoor. 😩

Reputatie 3

Ik heb net bericht gekregen dat er een toestel voor mij klaar licht en hij word mandag bezorgd. Ik hat de iPhone  12 pro 128gb gold  

Lekker ! 🎉🎉🎉

 

Reputatie 2

Ik heb op 30 oktober de iPhone 12 pro bestelt in het grijs en nog steeds niks gehoord, zijn er al mensen die hem op de zelfde dag hebben bestelt en meer weten?

Heb de mijne 29 oktober besteld dus dat wordt helaas nog even wachten voor ons 🥺

Nog niks gehoord zeker? Ik zag een paar reacties terug dat ze toen 28 oktober aan het uitleveren waren. Hopelijk zijn wij ook snel aan de beurt.

Bedoel je de zilveren of zwarte? Ik heb namelijk de zilveren besteld op 23-10 en ook nog niks gehoord 

Reputatie 1

@Karen92 Volgens mij is de Silver pro 128 gb mega veel besteld. Misschien is dat de oorzaak van de levering problemen. Ik heb 24 oktober besteld en krijg alleen berichten dat hij steeds later komt. 
Ik wil alleen weten wanneer hij wel komt. Hopelijk nog voor de kerst…  Dit jaar

Ik heb de iPhone 12 pro met 128Gb in het blauw op de 17e besteld betekent dit dat ik hem tussen 7 en 14 november kan verwachten?

Er stond bij mij net als bij Huub levering vanaf 23 oktober. Mijn bestel nummer is 50774478 mocht dat handig zijn.

Hoe kan het dat de levertijden bij Apple korter zijn? Als ik de iPhone 12 pro silver via Apple.nl besteld had, dan had ik hem al in huis gehad.. 

Die krijgen sowieso als eerste voorraad .... 

of slechte inkoop door Tele2… 

Ik heb op 30 oktober de iPhone 12 pro bestelt in het grijs en nog steeds niks gehoord, zijn er al mensen die hem op de zelfde dag hebben bestelt en meer weten?

Heb de mijne 29 oktober besteld dus dat wordt helaas nog even wachten voor ons 🥺

Nog niks gehoord zeker? Ik zag een paar reacties terug dat ze toen 28 oktober aan het uitleveren waren. Hopelijk zijn wij ook snel aan de beurt.

Bedoel je de zilveren of zwarte? Ik heb namelijk de zilveren besteld op 23-10 en ook nog niks gehoord 

De zwarte. Dat zag ik bij Selin-1

Reputatie 2

Ik heb net bericht gekregen dat er een toestel voor mij klaar licht en hij word mandag bezorgd. Ik hat de iPhone  12 pro 128gb gold  

Wanneer heb je het besteld? :)

16 oktober om 18:00 ongeveer mis eerder is later 

Reputatie 6
Badge +2

Bedankt voor jullie bericht! Wij doen er alles aan om jullie iPhone zo snel mogelijk te leveren. Ik snap dat jullie je mooie nieuwe iPhone het liefst zo snel mogelijk in handen hebben!

De iPhones zijn altijd onwijs populair en we zijn bij het leveren volledig afhankelijk van Apple en hoeveel toestellen we van hen krijgen. Ik moet je daarom om geduld vragen! Verder is het goed om te weten dat we de orders leveren op volgorde van binnenkomst. 

Reputatie 3

Hoe kan het dat de levertijden bij Apple korter zijn? Als ik de iPhone 12 pro silver via Apple.nl besteld had, dan had ik hem al in huis gehad.. 

Die krijgen sowieso als eerste voorraad .... 

of slechte inkoop door Tele2… 

Kan alleen wordt het ingekocht door T-Mobile ... Want van T-Mobile kreeg ik namelijk een sms dat mijn tel klaar was om te verzenden.🙂

Ik heb op 30 oktober de iPhone 12 pro bestelt in het grijs en nog steeds niks gehoord, zijn er al mensen die hem op de zelfde dag hebben bestelt en meer weten?

Heb de mijne 29 oktober besteld dus dat wordt helaas nog even wachten voor ons 🥺

Nog niks gehoord zeker? Ik zag een paar reacties terug dat ze toen 28 oktober aan het uitleveren waren. Hopelijk zijn wij ook snel aan de beurt.

Helaas nog steeds niks gehoord nee.. ik las ook mensen die 23 oktober besteld hadden ook niks te horen hebben gekregen! Echt jammer dit ik hoop dat deze maand onze maand wordt!!

Reputatie 1

Adios Tele2! Ik annuleer morgen de boel. Gisteren de Pro besteld bij Belsimpel, en ik kan hem morgen ophalen :D

Is dit echt het geval Karen? 

Wat ontzettend raar dat Tele2 en andere providers er zo lang op moeten wachten.

Zelf ga ik hem niet meer annuleren, ik wacht al 7 weken dus ik denk dat ik zelf volgende week aan de beurt ben en mijn eigen toestel werkt nog naar behoren.

Yes het is echt zo. Ik had hem bij Tele2 op 23 oktober besteld, en wacht dus ook al ruim 6 week. Helaas worden er bij Tele2 toezeggingen gedaan aan de telefoon die later worden weg gewuift omdat de beste medewerker geen notitie achter heeft gelaten.

ik stap dus ook over naar een andere provider die wel 5G kan bieden, tegen dezelfde maandprijs. Scheelt voor de wachtenden hier in ieder geval weer een plekje in de rij.

ik vermoed dat Belsimpel gewoon beter besteld of inkoopt, want ze zijn daar vaak in de ochtend bij nieuwe levering wel beschikbaar..

Het is echt ontzettend vaag, maar het zou best kunnen. 
Tevens wel jammer dat Tele2 op deze manier klanten verliest. 

Over het 5G gebeuren, hoop ik toch echt dat Tele2, zoals Vodafone en andere providers 5G gewoon in de bundels schuift en niet aan het eind van het jaar een ‘nieuw’ abonnement uitbrengt waarbij je extra moet betalen of dergelijke voor 5G. Dat zou ontzettend krom zijn aangezien andere providers het wel doen. 

Maar ze hoeven het natuurlijk niet te doen…

In ieder geval wil ik je alvast veel plezier toewensen met je nieuwe toestel, ik ben jaloers op je ;) 
Ik kan niet haast niet wachten op me eigen toestel… maar dat moet ik nog maar even voor lief nemen.

Reputatie 6
Badge +2

Hallo, logisch dat je wilt weten wanneer je dat glimmende, nieuwe model eindelijk in je eigen handen mag hebben!

Doordat we slechts een beperkte voorraad ontvangen en de toestellen zo gewild zijn, kunnen we niet garanderen dat jouw toestel bij de eerste levering zit. We zijn bij het leveren volledig afhankelijk van Apple en hoeveel toestellen we van hen krijgen. Hou dit topic in de gaten voor de laatste info omtrent jouw levering! :muscle:

Reputatie 3

De mijne wordt ook maandag bezorgd! Zo blij! Dus geen 5-6 weken, gelukkig maar 4,5 week😌

Aaaaah Nice !!! Ik ben blij voor je ..evengoed veel te lang geduurd 🎉🎉🎉

Weet iemand in welke week Tele2 met de levering van de Pro ocean blue 256 gb is?

Hoe kan het dat ik mijn telefoon 22 okt besteld heb met levertijd 2-3 werkdagen ik na 6,5 weken nog niks heb. En dat bijv Belsimpel met Tele2 netwerk hem binnen 2-4 dagen geleverd hebt? Wat een slechte service. En ook totaal geen tegemoetkoming o.i.d. Adios Tele2

 

Reputatie 1

@Karen92 Blijft vreemd toch dat Belsimpel het zo snel voor elkaar heeft. Laat je ff weten of het gelukt is? En dat je hem ook echt  binnen 2-4 dagen binnen hebt? Succes in ieder geval. En alvast veel plezier met je nieuwe 12 pro :grinning: .

Reputatie 6
Badge +2

Hallo, het maakt eigenlijk niet uit op welke plek je staat. We zijn afhankelijk van de levering van Apple. Als de batch heel groot is dan kunnen we iedereen blij maken en de nieuwe iPhone leveren!
Ik heb geen inzicht in de lijst en op welke plek je staat. Nog even geduld! :innocent:

Reputatie 2

De mijne wordt ook maandag bezorgd! Zo blij! Dus geen 5-6 weken, gelukkig maar 4,5 week😌

Wehehe blij voor je, laat weten als je die echt in handen hebt 😇😅

Hallo, het maakt eigenlijk niet uit op welke plek je staat. We zijn afhankelijk van de levering van Apple. Als de batch heel groot is dan kunnen we iedereen blij maken en de nieuwe iPhone leveren!
Ik heb geen inzicht in de lijst en op welke plek je staat. Nog even geduld! :innocent:

Oke Dan maar even af wachten… al wel iets bekend over wanneer die batch komt?

Reputatie 1

Ongelofelijk...:fearful: . Nou Tele2, waar blijven jullie???

@Karen92 Proficiat!