Info

Levertijden iPhone 12 Pro

  • 15 October 2020
  • 431 reacties
  • 36641 x bekeken
Levertijden iPhone 12 Pro

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

431 reacties

5november abbo verlengt iphone12 pro (blauw) 128gb besteld en na lang wachten…. vandaag mail gehad in spam krijg mijn toestel 28ste😝

Dat is echt mega snel zeg! 
mijn grafiet nog steeds niet binnen terwijl de blauwe vele male populairder is

Reputatie 1

@Hos93 Is het toch nog goed gekomen. Veel plezier ermee.

16 oktober had ik de iphone 12 pro besteld kreeg ik het 1 week later binnen! Helaas was die teruggenomen omdat ze zogenaamd niet de juiste gegevens hadden 😡(ik had het nog telefonisch besteld) 
nu heb 29 oktober een iphone 12 pro, zilver, 128GB besteld. Ik zit na 5 weken nog te wachten 😡😭

Reputatie 2

16 oktober had ik de iphone 12 pro besteld kreeg ik het 1 week later binnen! Helaas was die teruggenomen omdat ze zogenaamd niet de juiste gegevens hadden 😡(ik had het nog telefonisch besteld) 
nu heb 29 oktober een iphone 12 pro, zilver, 128GB besteld. Ik zit na 5 weken nog te wachten 😡😭

Dan gaat het vermoedelijk ook nog wel even duren.. ik heb hetzelfde toestel besteld op 23 oktober en ook nog niets gehoord..

Reputatie 7

5november abbo verlengt iphone12 pro (blauw) 128gb besteld en na lang wachten…. vandaag mail gehad in spam krijg mijn toestel 28ste😝

Wel grappig dat als ik precies dezelfde 2 dagen eerder bestel jij m eerder binnen krijgt, maarja veel plezier ermee

Zou te maken kunnen hebben met het optimaliseren van de routes door de transporteur, om zo efficiënt mogelijk het maximaal haalbare aantal bezorgingen te kunnen doen.

Reputatie 1

@pipodeclown Als dat zo zou zijn (wat wel aannemelijk kan zijn) dan klopt het niet wat Tele2 zegt. Ze zeggen dat ze uitleveren op basis van binnenkomst bestelling. Dan moet Tele2 eens aan hun transporteur gaan uitleggen wat dat inhoud. Is voor klanten toch frustrerend als ze zo te werk gaan? Ze lezen hier dat mensen later besteld hebben en eerder geleverd krijgen. Goed weekeinde allen. 

Reputatie 7

@pipodeclown Als dat zo zou zijn (wat wel aannemelijk kan zijn) dan klopt het niet wat Tele2 zegt. Ze zeggen dat ze uitleveren op basis van binnenkomst bestelling. Dan moet Tele2 eens aan hun transporteur gaan uitleggen wat dat inhoud. Is voor klanten toch frustrerend als ze zo te werk gaan? Ze lezen hier dat mensen later besteld hebben en eerder geleverd krijgen. Goed weekeinde allen. 

Als het de keuze is tussen 2-3 dagen verschil of een groep helemaal niet voor jaareinde kunnen bezorgen, dan zou ik er wel vrede mee hebben. Tele2 levert op volgorde uit, dus een latere bestelling krijgt niet de telefoon van een eerdere bestelling. Het kan wel zijn dat de aflevering eerder is dan de persoon die iets eerder heeft besteld.

*Bovenstaande is nog steeds een vermoeden, heb er geen enkele onderbouwing bij dat dit de oorzaak is.

Hoi iedereen. Afgelopen weken heb ik dit forum dagelijks in de gaten gehouden voor updates, en nu zal ik jullie even updaten. Zojuist bezorgafspraak gemaakt voor morgen. Op 23 oktober de pro gold 128 gb besteld.Had gedacht dat t nog wel 1 a 2 weken zou duren maar valt me toch nog mee! Hopelijk krijgt de rest hem ook spoedig! (:

Ik heb ook precies op 23 oktober hetzelfde toestel besteld, hoop dat ik binnenkort ook een berichtje krijg! 🥺🙏

Op 9-11 graphite besteld, maar nog steeds niks vernomen van tele2… iemand die toevallig op dezelfde datum heeft besteld en al meer weet? 

Heb jij ondertussen al bericht? 
 

bedankt alvast.

Helaas nog steeds geen bericht ontvangen… wel heb ik contact gehad met Tele2. De medewerker vertelde mij, dat ik hem deze week of volgende week kan verwachten. Helaas heb ik hier weinig vertrouwen in.

Jij ook nog steeds geen bericht?

Hoi iedereen. Afgelopen weken heb ik dit forum dagelijks in de gaten gehouden voor updates, en nu zal ik jullie even updaten. Zojuist bezorgafspraak gemaakt voor morgen. Op 23 oktober de pro gold 128 gb besteld.Had gedacht dat t nog wel 1 a 2 weken zou duren maar valt me toch nog mee! Hopelijk krijgt de rest hem ook spoedig! (:

Ik heb ook precies op 23 oktober hetzelfde toestel besteld, hoop dat ik binnenkort ook een berichtje krijg! 🥺🙏

Ik hoop het ook! Zie trouwens nu dat ik me heb vergist, 22 oktober heb ik besteld. Dus dan klopt het dat ik iets eerder de bezorgmail kreeg! Hopelijk jij morgen of maandag 😁

Op 9-11 graphite besteld, maar nog steeds niks vernomen van tele2… iemand die toevallig op dezelfde datum heeft besteld en al meer weet? 

Heb jij ondertussen al bericht? 
 

bedankt alvast.

Helaas nog steeds geen bericht ontvangen… wel heb ik contact gehad met Tele2. De medewerker vertelde mij, dat ik hem deze week of volgende week kan verwachten. Helaas heb ik hier weinig vertrouwen in.

Jij ook nog steeds geen bericht?

Nee, nog steeds geen bericht ontvangen. Hopen dat er aankomende week iets binnen komt. 

Hi allemaal, 

 

Ik heb op 13/11 de iPhone 12 pro gold 128 GB besteld. Helaas ook nog niets gehoord over eventuele levering. Is er iemand die ook rond deze periode heeft besteld en wel iets weet?

 

Ik hoor graag van jullie! :)

Beste mensen, zelf heb ik mijn bestelling geannuleerd voor mijn 12 Pro Graphite 128GB. 
(12NOV besteld)

Aan de telefoon werd verteld (na 4x doorverbonden te worden)  dat mijn bestelling sowieso in de komende 4weken niet werd geleverd. Dit heeft mij er van overtuigd om hier  niet langer op te wachten. Zelf heb ik besteld bij belsimpel en hoop hier meer geluk te hebben. Succes allen!

Hi allen,

De afgelopen weken heb ik dit forum regelmatig in de gaten gehouden in de hoop positieve updates over mijn bestelling te kunnen vinden. Ik heb op 2 November een Iphone 12 Pro 128GB in Pacific Blue besteld, en had hier geen updates vanuit tele2 over ontvangen.

Vandaag heb ik de stoute schoenen aangetrokken en met Tele2 gebeld. De vriendelijke heer aan de telefoon kon mij geen updates geven, maar was het eens dat het volstrekt belachelijk is dat we zolang wachten. Het resultaat van dit gesprek is als volgend:

De Iphone 12 Pro 128 GB pacific Blue bestelling is geannuleerd. Ik heb een nieuwe bestelling geplaatst voor de Iphone 12 Pro Max Pacific Blue (wel op voorraad) en een tegemoetkoming van 70 Euro afgesproken (het verschil in eenmalige kosten met mijn abonnement tussen de Pro en Pro max is 120 euro, ik betaalde nu dus 50 euro eenmalig extra). Twee uur later kreeg ik een mail om de aflevering af te spreken, het lijkt er dus op dat ik deze week dus toch ineens mijn nieuwe telefoon krijg. Het is dan wel niet de 12 Pro, maar voor 50 euro extra krijg ik deze week de Pro Max in de zelfde kleur als ik oorspronkelijk wilde.

Als je dus open staat om de Pro Max te bestellen is deze in enkele modellen wel direct leverbaar, en kan tele2 een vergoeding regelen waardoor je in kosten niet veel meer betaald maar wel direct je telefoon krijgt.

Succes allemaal!

Hi Jorin, 

 

Ik wacht inmiddels 5 weken op mijn nieuwe telefoon (op moment van bestelling stond levertijd 3-4 weken, inmiddels dus alweer 5 weken verder). Ik las jouw bericht en ik sta wel open voor wijzigen naar een Pro Max. Op aanraden dus de klantenservice gebeld en ben inmiddels 3,5 uur bezig iemand aan de lijn te krijgen. Lang in de wacht, continue verbinding verbroken en net heel onaardig geholpen door een medewerkster die totaal niet openstond voor een tegemoetkoming in prijs omdat volgens haar jouw situatie er waarschijnlijk naar was dat je een tegemoetkoming kon krijgen maar in mijn geval was dat niet zo (overigens heeft ze nieteens in het systeem gekeken, het antwoord was gelijk nee). Daarom mijn vraag: was er in jouw geval een extra reden waarom ze de tegemoetkoming aanboden? Deze medewerkster was erg onaardig en respectloos. Ik moet zeggen dat mijn geduld na 3,5 uur wachten en uitleggen ook aardig op was maar dit meisje spande de kroon. Graag hoor ik jouw reactie en hoop ik er ook met Tele 2 uit te komen. Ik ben zowel telefonie als internet en tv klant maar op deze manier behandeld worden vind ik erg slecht….

Reputatie 1

Hoi hoi, zojuist bericht om afspraak te maken voor levering van de iPhone 12 pro Silver 128 GB. Yes. Eindelijk. Besteld op 24 oktober. Dus 8 weken. 
Zijn er meer die dit ontvangen hebben? 😃

jaaa! Ook ik heb net bericht gekregen, wordt als het goed is maandag geleverd. Ik had besteld op 21 oktober. Eindelijk!! 

En, heb je 'm? :grinning:

Ik had ook mn afspraak deze week gemaakt, maar heb niks van bevestiging van AMP gekregen, dus nu twijfel ik daar weer over :joy:

Reputatie 3

 

Laatste keer dat ik iig bij Tele2 bestel als ik dit allemaal zo lees.

Ja nouja het is de schuld van Apple eigenlijk he, maar Tele2 had beter moeten informeren en inschatten. Ik vind dat ze degene die langer dan 4 weken wachten wel tegemoet mogen komen

Nee niet van Apple puur Tele2. Alles valt en staat met informatie. Er wordt gezegd dat ze geen inzicht hebben in de hoeveelheid die er binnen komen. Klantenservice weet niks, maar ze kunnen wel een mail versturen dat het niet op voorraad is. Ondanks dat ze geen inzicht hebben op de voorraad. Hoe dan 😆. En dan de voorraad pagina ( en dan heb ik het over de iPhone max ) staat nog steeds niets bij dat er een levertijd aan vast zit. Terwijl ze weten dat er geen voorraad meer is ! Dus daarom is dit puur Tele2 en heeft het niets met Apple te maken.

Hi allemaal, 

 

Ik heb op 13/11 de iPhone 12 pro gold 128 GB besteld. Helaas ook nog niets gehoord over eventuele levering. Is er iemand die ook rond deze periode heeft besteld en wel iets weet?

 

Ik hoor graag van jullie! :)

Ik heb dezelfde op 10/11 besteld en afgelopen donderdag (17/12) een bericht gehad in mn spambox. Ik krijg m maandag 28/12 bezorgd! 

28-10 een 12 pro 128 gb besteld in de kleur oceaanblauw. Kan iemand al een update geven over de uitlevering?!!

Zojuist een afspraak gemaakt, oudejaarsdag krijg ik hem binnen 👍🏻

Ik lees hier vooral over de iPhone pro ocean blue 126gb. 
 

Ik heb de pro ocean blue 256 gb besteld op 7 November. Heeft iemand dezelfde iPhone besteld en een update?

Ik heb op 3nov dezelfde telefoon besteld, vandaag bericht gehad en komt in de eerste week van januari. 
 

Reputatie 6
Badge +2

Heel begrijpelijk dat je de nieuwe iPhone zo snel mogelijk thuis wilt hebben en het is super jammer is dat de levertijden zijn vertraagd. Wij zijn zijn echt afhankelijk van de voorraad van Apple. 

Als het mogelijk was om dat proces te versnellen dan hadden we dat zeker gedaan. Uiteraard doen we keihard ons best om je nieuwe iPhone zo snel mogelijk jouw kant op te laten komen! Het is goed om te weten dat we de orders leveren op volgorde van binnenkomst. Op dit moment willen we je graag om geduld vragen en hopelijk kunnen jullie zo snel mogelijk van je nieuwe toestel genieten! 

Ik heb na de bestelling op 8 november (iPhone 12 Pro Blue 256GB) alleen een SMS ontvangen van Tele2 op 19 november. Daarin stond dat de levertijden die toen op de website stonden (4-6 weken) toch niet haalbaar zijn. Nu zou dat dus 6-8 weken zijn.

Voor de rest geen enkele tussentijdse melding of iets dergelijke gehad van Tele2. Best jammer… Ik wacht nu dus bijna 6 weken (8-11-2020 > 16-12-2020). Hopelijk komen wij dit jaar ook nog aan de beurt!

Ik twijfel om het gewoon te annuleren en om eentje ergens anders te zoeken…

Ik lees ook dat mensen een aanbod kregen van een Pro Max in plaats van een Pro voor een aanbetaling van 50 euro? Hoe gaat dat in zijn werking?

Terugkomend hierop:

Ik heb op 22-12-2020 een mail gehad voor een afspraak met AMP Groep over de levering van de iPhone 12 Pro 256 GB Pacific Blue en heb een afspraak gemaakt op 31-12-2020 tussen 8.00 en 18.00.

Een dag later (23-12-2020) kreeg ik een SMS om 8.37 waarin staat:
Beste klant, we zijn je bestelling niet vergeten! Doordat de iPhones enorm populair zijn, wacht je langer op je toestel dan je verwachtte. Zodra je toestel op voorraad is, laten we het je weten. Bedankt voor je geduld! We houden contact, Tele2

Heeft iemand anders ook dat SMSje gehad nadat ze een afspraak met AMP Groep hebben gemaakt?

Erg verwarrend namelijk!

Reputatie 7
Badge +12

Kijk even in de AMP omgeving of jouw afspraak nog staat?

Kijk even in de AMP omgeving of jouw afspraak nog staat?

Ja die staat namelijk nog, dus een beetje apart dat ik zo een SMS krijg. Misschien is het gewoon een SMS dat automatisch wordt verzonden?

Ik heb de iPhone 12 pro Zilver op 22 oktober 2020 besteld en ik heb ook nog geen bericht gehad.. Ik hou jullie op de hoogte;)

Ik heb de zilveren iphone 12 op 20 oktober besteld en ook nog steeds geen bericht gehad. Deze week is de 6de wacht week dus ik verwacht deze week een bericht

Reputatie 1

Tot nu toe ook nog maar weinig info gekregen. Alleen: Aanvraag is ontvangen. En verder: Status is momenteel niet beschikbaar. Duurt wel erg lang zo...:thinking: