Info

Levertijden iPhone 12 Pro

  • 15 October 2020
  • 431 reacties
  • 36641 x bekeken
Levertijden iPhone 12 Pro

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

431 reacties

Heb 8 januari de iPhone 12 Pro Goud besteld, hopelijk duurt het niet te lang met de levering..

Ben heel benieuwd.

Reputatie 1

@evaharbers

je vindt dit als je bij google ‘bestelstatus tele2’ intikt.

Dan kom ik daar niet ahahah ;)

https://www.tele2.nl/klanten-service/mobiel/bestelling/bestelstatus

postcode, huisnummer en email invullen

Hahah hij geeft aan ‘geen bestelling gevonden’

ik heb precies hetzelfde probleem van een bestelling die ik al 23 oktober had geplaatst. :( 

Datzelfde probleem had ik ook, heb je toevallig via de website besteld? 

Ik wil je niet laten schrikken maar toen ik na een aantal dagen na het plaatsen en zelfs betalen van mijn order niets had gehoord van Tele2 heb ik gebeld met de klantenservice.

Hier konden ze mij vertellen dat mijn order niet goed was "doorgekomen"…...
Ik heb toen met hun mijn 'oude’ order gecanceld en toen hebben hun hem opnieuw voor mij ingevoerd.

Sindsdien ontvang ik allerlei e-mailtjes over mijn bestelling en dergelijke. 

Ik hoop voor je dat dit niet het geval is, maar ik denk dat je beter even contact kunt opnemen met Tele2 over dit voorval.

Ik wens je daarentegen wel een fijne avond!

Reputatie 2

Zooo teleurgesteld  met tele2 en met hun communicatie… tsk tsk tsk. Jammer voor mensen die al volledig hebben betaald, bedenk maar wat je allemaal kunt kopen in deze tijd met dat geld. Maar hopen dat ze hun iphone voor kerst krijgen anders konden ze zo goed dat geld gebruiken voor andere zaken tijdens kerst ipv deze in tele2 bankrekening te storten… mss toch goed idee van bovenstaande leden dat we compensatie krijgen een soort van rente? 😁 iemand vriendjes met iem van de consumentenbond?

ik ga er morgen voor bellen, of een compensatie, of ik cancel de hele bende en beëindig mijn hele abonnement bij hen. 

Hopelijk kunnen ze je vertellen wanneer je de jouwe krijgt zoiets van een week of twee of drie, ik vind het jammer dat je nu zolang heb gewacht en nu gaat opzeggen. 

Reputatie 3

Zooo teleurgesteld  met tele2 en met hun communicatie… tsk tsk tsk. Jammer voor mensen die al volledig hebben betaald, bedenk maar wat je allemaal kunt kopen in deze tijd met dat geld. Maar hopen dat ze hun iphone voor kerst krijgen anders konden ze zo goed dat geld gebruiken voor andere zaken tijdens kerst ipv deze in tele2 bankrekening te storten… mss toch goed idee van bovenstaande leden dat we compensatie krijgen een soort van rente? 😁 iemand vriendjes met iem van de consumentenbond?

ik ga er morgen voor bellen, of een compensatie, of ik cancel de hele bende en beëindig mijn hele abonnement bij hen. 

Hopelijk kunnen ze je vertellen wanneer je de jouwe krijgt zoiets van een week of twee of drie, ik vind het jammer dat je nu zolang heb gewacht en nu gaat opzeggen. 

ik heb al vaak gebeld, ze kunnen ons niks vertellen. Het is ‘afwachten’, dit zeggen ze tegen iedereen.

Communicatie is ronduit schandalig dat is wel gebleken. Ik geef je groot gelijk in de boel te cancellen...dat had ik ook gedaan wanneer ik hem volgende week niet gehad zou hebben.

ja het vervelende is dat ik dan bij een ander ook lang moet wachten, al dan niet langer. Nu moet ik nog 2 weken wachten. Ik wil alleen echt een compensatie en die gaan ze me geven ook!

Haha goed bezig pitbull 👌

@evaharbers

je vindt dit als je bij google ‘bestelstatus tele2’ intikt.

Dan kom ik daar niet ahahah ;)

https://www.tele2.nl/klanten-service/mobiel/bestelling/bestelstatus

postcode, huisnummer en email invullen

Hahah hij geeft aan ‘geen bestelling gevonden’

ik heb precies hetzelfde probleem van een bestelling die ik al 23 oktober had geplaatst. :( 

Datzelfde probleem had ik ook, heb je toevallig via de website besteld? 

Ik wil je niet laten schrikken maar toen ik na een aantal dagen na het plaatsen en zelfs betalen van mijn order niets had gehoord van Tele2 heb ik gebeld met de klantenservice.

Hier konden ze mij vertellen dat mijn order niet goed was "doorgekomen"…...
Ik heb toen met hun mijn 'oude’ order gecanceld en toen hebben hun hem opnieuw voor mij ingevoerd.

Sindsdien ontvang ik allerlei e-mailtjes over mijn bestelling en dergelijke. 

Ik hoop voor je dat dit niet het geval is, maar ik denk dat je beter even contact kunt opnemen met Tele2 over dit voorval.

Ik wens je daarentegen wel een fijne avond!

Super bedankt voor deze reactie!!! Ik denk dat ik waarschijnlijk in hetzelfde situatie terecht ga komen dus ik neem morgen contact met ze op!. Nogmaals bedankt en ik wens jou ook een fijne avond! :) 

Reputatie 2

Heb net een mail ontvangen over de levering van mijn iPhone 12 pro Gold (128 GB), komt volgende week binnen en besteld op 21 oktober. Wellicht een indicatie voor degenen die vlak hierna hebben besteld! :relieved:

Ah geniet ervan en dank voor het laten weten. Ik heb ook op 21 okt besteld maar dan een blauwe en niks gehoord. volgens geruchten is er tekort tekort aan die blauwe vanwege ‘grote’ vraag....

@evaharbers

je vindt dit als je bij google ‘bestelstatus tele2’ intikt.

Dan kom ik daar niet ahahah ;)

https://www.tele2.nl/klanten-service/mobiel/bestelling/bestelstatus

postcode, huisnummer en email invullen

Hahah hij geeft aan ‘geen bestelling gevonden’

ik heb precies hetzelfde probleem van een bestelling die ik al 23 oktober had geplaatst. :( 

Datzelfde probleem had ik ook, heb je toevallig via de website besteld? 

Ik wil je niet laten schrikken maar toen ik na een aantal dagen na het plaatsen en zelfs betalen van mijn order niets had gehoord van Tele2 heb ik gebeld met de klantenservice.

Hier konden ze mij vertellen dat mijn order niet goed was "doorgekomen"…...
Ik heb toen met hun mijn 'oude’ order gecanceld en toen hebben hun hem opnieuw voor mij ingevoerd.

Sindsdien ontvang ik allerlei e-mailtjes over mijn bestelling en dergelijke. 

Ik hoop voor je dat dit niet het geval is, maar ik denk dat je beter even contact kunt opnemen met Tele2 over dit voorval.

Ik wens je daarentegen wel een fijne avond!

Ja, ik heb inderdaad via de site besteld!

Ik heb al wel contact opgenomen via de chat met Tele2, ze zeiden dat het goed in het systeem stond maar dat het afwachten is op levering.…

Verder krijg ik wel idd elke week mailtjes en/of sms-jes over mijn bestelling, dus dat is als het goed is wel goed doorgekomen!

Bedankt :)

Reputatie 1

@selin-1 Man, dat is mooi voor jou. Proficiat. Mijn pro silver 128 gb van 24 oktober is er nog steeds niet...:disappointed:

Ik hetzelfde toestel op dezelfde dag besteld. Zie net dat de levertijd veranderd is naar 6-8 weken, dus dat kan nog wel even duren.. 😓

Ik heb op 30 oktober de iPhone 12 pro bestelt in het grijs en nog steeds niks gehoord, zijn er al mensen die hem op de zelfde dag hebben bestelt en meer weten?

Heb de mijne 29 oktober besteld dus dat wordt helaas nog even wachten voor ons 🥺

Nog niks gehoord zeker? Ik zag een paar reacties terug dat ze toen 28 oktober aan het uitleveren waren. Hopelijk zijn wij ook snel aan de beurt.

Reputatie 1

Ik heb net bericht gekregen dat er een toestel voor mij klaar licht en hij word mandag bezorgd. Ik hat de iPhone  12 pro 128gb gold  

Wanneer heb je het besteld? :)

Reputatie 2

@Karen92 Volgens mij is de Silver pro 128 gb mega veel besteld. Misschien is dat de oorzaak van de levering problemen. Ik heb 24 oktober besteld en krijg alleen berichten dat hij steeds later komt. 
Ik wil alleen weten wanneer hij wel komt. Hopelijk nog voor de kerst…  Dit jaar

Ik hoop van harte met je mee.. ik weet wel dat ik mijn volgende IPhone niet meer ga bestellen vlak na de levering haha, dit wachten wil ik niet nog een keer 😂

Reputatie 2

Heb net een mail ontvangen over de levering van mijn iPhone 12 pro Gold (128 GB), komt volgende week binnen en besteld op 21 oktober. Wellicht een indicatie voor degenen die vlak hierna hebben besteld! :relieved:

Ah geniet ervan en dank voor het laten weten. Ik heb ook op 21 okt besteld maar dan een blauwe en niks gehoord. volgens geruchten is er tekort tekort aan die blauwe vanwege ‘grote’ vraag....


Ah ja, dank je wel! Hopelijk komt de jouwe ook snel, we hebben onderhand wel lang genoeg gewacht. Ik duim voor je mee! :grinning:

T-Mobile loopt met de meeste toestellen iets voor dus hopelijk komen die van ons ook snel. Zou anders wel raar zijn als er een groot leveringsverschil tussen zou zitten

Reputatie 1

Adios Tele2! Ik annuleer morgen de boel. Gisteren de Pro besteld bij Belsimpel, en ik kan hem morgen ophalen :D

Is dit echt het geval Karen? 

Wat ontzettend raar dat Tele2 en andere providers er zo lang op moeten wachten.

Zelf ga ik hem niet meer annuleren, ik wacht al 7 weken dus ik denk dat ik zelf volgende week aan de beurt ben en mijn eigen toestel werkt nog naar behoren.

Bedankt voor jullie bericht! Wij doen er alles aan om jullie iPhone zo snel mogelijk te leveren. Ik snap dat jullie je mooie nieuwe iPhone het liefst zo snel mogelijk in handen hebben!

De iPhones zijn altijd onwijs populair en we zijn bij het leveren volledig afhankelijk van Apple en hoeveel toestellen we van hen krijgen. Ik moet je daarom om geduld vragen! Verder is het goed om te weten dat we de orders leveren op volgorde van binnenkomst. 

Hoi!

ik begrijp dat het op volgorde van binnenkomst gaat. Kunnen jullie mij dan misschien vertellen op welke plek ik sta in die volgorde. Ik vind het namelijk een beetje vaag wanneer ik de telefoon kan verwachten. Mijn bestel nummer is: 50774478

 

Yes, voor mij geldt exact dezelfde vraag. Ordernummer 51298159.

Hallo, logisch dat je wilt weten wanneer je dat glimmende, nieuwe model eindelijk in je eigen handen mag hebben!

Doordat we slechts een beperkte voorraad ontvangen en de toestellen zo gewild zijn, kunnen we niet garanderen dat jouw toestel bij de eerste levering zit. We zijn bij het leveren volledig afhankelijk van Apple en hoeveel toestellen we van hen krijgen. Hou dit topic in de gaten voor de laatste info omtrent jouw levering! :muscle:

Hoi! Dat is erg duidelijk, maar volgens mij begrijp je onze vraag niet helemaal. We willen graag weten op welke plek we in de lijst staan. Het maakt denk ik nogal een verschil uit of je op plek 300 staat of plek 4000. Dus nogmaals mijn vraag: Op welke plek sta ik op de lijst? Bestel nummer: 50774478

Reputatie 3

De mijne wordt ook maandag bezorgd! Zo blij! Dus geen 5-6 weken, gelukkig maar 4,5 week😌

Aaaaah Nice !!! Ik ben blij voor je ..evengoed veel te lang geduurd 🎉🎉🎉

jaa wilde vandaag al bellen om compensatie te regelen, maar accepteer het nu wel

 

T maakt alles weer goed hè 😄

Reputatie 2

@Karen92 Blijft vreemd toch dat Belsimpel het zo snel voor elkaar heeft. Laat je ff weten of het gelukt is? En dat je hem ook echt  binnen 2-4 dagen binnen hebt? Succes in ieder geval. En alvast veel plezier met je nieuwe 12 pro :grinning: .

Het is gelukt hoor! Kon hem zaterdag ophalen in de winkel in Groningen. En wat een toptoestel is het 😍

@evaharbers

je vindt dit als je bij google ‘bestelstatus tele2’ intikt.

Dan kom ik daar niet ahahah ;)

https://www.tele2.nl/klanten-service/mobiel/bestelling/bestelstatus

postcode, huisnummer en email invullen

Hahah hij geeft aan ‘geen bestelling gevonden’

ik heb precies hetzelfde probleem van een bestelling die ik al 23 oktober had geplaatst. :( 

Datzelfde probleem had ik ook, heb je toevallig via de website besteld? 

Ik wil je niet laten schrikken maar toen ik na een aantal dagen na het plaatsen en zelfs betalen van mijn order niets had gehoord van Tele2 heb ik gebeld met de klantenservice.

Hier konden ze mij vertellen dat mijn order niet goed was "doorgekomen"…...
Ik heb toen met hun mijn 'oude’ order gecanceld en toen hebben hun hem opnieuw voor mij ingevoerd.

Sindsdien ontvang ik allerlei e-mailtjes over mijn bestelling en dergelijke. 

Ik hoop voor je dat dit niet het geval is, maar ik denk dat je beter even contact kunt opnemen met Tele2 over dit voorval.

Ik wens je daarentegen wel een fijne avond!

Ja, ik heb inderdaad via de site besteld!

Ik heb al wel contact opgenomen via de chat met Tele2, ze zeiden dat het goed in het systeem stond maar dat het afwachten is op levering.…

Verder krijg ik wel idd elke week mailtjes en/of sms-jes over mijn bestelling, dus dat is als het goed is wel goed doorgekomen!

Bedankt :)

Ah, nou dat is fijn nieuws, dan weet je in ieder geval dat je (niet) voor niets zit te wachten momenteel. 

Jaa, als je wel gewoon mailtjes en dergelijke krijgt kun je ervan uit gaan dat het wel goed is/komt.

Ik hoop voor je dat het wachten niet al te lang is.
Fijne dag!

Dank je wel, ik hoop het ook!

Lees alleen ook in dit forum dat mensen die hem later dan ik besteld hebben, al een mailtje hebben gehad voor bezorging.

Dat is wel vreemd, hahaha

Ik heb op 28/10 een iphone 12 pro 128 gb besteld. Het is ongelofelijk dat ik na 6 weken nog niets heb ontvangen. Is er nu eindelijk wat meer duidelijkheid?!

Reputatie 4

We worden een beetje van het kastje naar de muur gestuurd, maandag zei AMP groep dat vandaag de nieuwe uitlevering is en vandaag weet een medewerker ineens niks van een uitlevering… Tele2 krijgt eerst alles binnen, maar krijgen die niet een soort track and trace dan? We zouden op zn minst moeten weten hoe vaak er een batch binnenkomt…

 

Ik heb deze avond een berichtje gekregen dat mijn telefoon(zondag) geleverd word. Ik heb een iphone 12 pro oceaan blauw 128GB besteld. Hopelijk krijg jij ook snel zo’n berichtje.

Ik heb nog geen mailtje gehad, ik heb namelijk dezelfde in het goud besteld en die schijnt gewild te zijn. Ik wacht het af maar ik vrees dat ik gewoon nog een week met m’n oude telefoon moet doen

Reputatie 2

Ik heb op 28/10 een iphone 12 pro 128 gb besteld. Het is ongelofelijk dat ik na 6 weken nog niets heb ontvangen. Is er nu eindelijk wat meer duidelijkheid?!

Het vervelendste is dan nog.. dat een kameraad van me die hem later heeft besteld bij Tele2 dan jou. Hem al in huis heeft. Die had hem op de 29e besteld van oktober. 

Precies hetzelfde model, zelf heb ik dit model ook besteld op de 4e van november.
Ook ik heb verder nog niets gehoord.

Het is erg raar dat ik dan hier mensen op het forum zie die data’s hebben die nog voor die van mijn kameraad zijn, met hetzelfde toestel en nog niets hebben ontvangen.

@Cas van Tele2  heb je uitleg hiervoor? Ik heb mijne besteld op 21 okt en nog steeds niks gehoord en zie dat andere al hun toestel hebben ontvangen?

Reputatie 2

Hey @maartje.bakker en @Nathaliexml,
Van harte welkom op de Community! Ik snap zeker dat jij je mooie nieuwe iPhone het liefst zo snel mogelijk in handen hebt! Doordat we slechts een beperkte voorraad ontvangen en dit zo’n gewild toestel is, kunnen we niet garanderen dat elk toestel er vandaag is. Uiteraard doen we keihard ons best om je nieuwe iPhone zo snel mogelijk jouw kant op te laten komen! De iPhones zijn altijd onwijs populair en we zijn bij het leveren volledig afhankelijk van Apple en hoeveel toestellen we van hen krijgen. Ik moet je daarom om geduld vragen! :thumbsup:

hey cas 

 

bedankt dat je reageert maar nu heb je nogsteets geen vragen beantwoord dit is iets wat we volgens mij allemaal al 6 keer gehoord hebben. en ik snap dat jullie hellemaal van apple afhankelijk zijn. maar het enige wat wij vragen is info over waneer der een nieuw levering  geleverd word zodat wij wat meer duidelijkhijd krijgen.

Reputatie 7

Het enige dat ik kan bedenken is dat de vervoerder specifieke routes plant, waardoor ze zo efficiënt mogelijk kunnen zijn en per saldo (op maand basis) de meeste toestellen kunnen bezorgen. Wellicht dat zij dan sommige adressen een paar dagen laten wachten om niet (heel inefficiënt) ver te rijden voor 1 toestel. Individueel is dat natuurlijk vervelend, maar in totaal kan er dan voor de feestdagen nog het hoogste aantal worden bezorgd.

Bovenstaande is een vermoeden, ik heb geen enkele informatie om dit te onderbouwen.

Reputatie 1

Ik heb op 28/10 een iphone 12 pro 128 gb besteld. Het is ongelofelijk dat ik na 6 weken nog niets heb ontvangen. Is er nu eindelijk wat meer duidelijkheid?!

Welke kleur heb je besteld?

Oceaanblauw.

Die blauwe is heel populair en overal waar ik kijk uitverkocht, mobiel.nl, Belsimpel, CoolBlue...en helaas ook bij Tele2. Apple levert er dus te weinig ten opzichte van de gigantische vraag naar dit toestel.

Kijk, ik begrijp je volledig Pipo en zelf heb ik het geduld ook wel.

Ik weet dat ik een toestel heb besteld waar ontzettend veel mensen naar uit kijken en dat het hoogstwaarschijnlijk een ramp is met het leveren ect. 

Dat vind ik persoonlijk niet erg, ik heb tenslotte zelf een toestel besteld met alle gevolgen van dien, om het zo maar te zeggen.

Maar wat ik dan wel vreemd en vervelend vindt om te zien, is dat mensen die eerder besteld hebben toestellen later krijgen dan mensen die later een bestelling hebben geplaatst.

Dit onderwerp komt meerdere malen voor in deze thread dat dit gebeurt, klanten die al bij Tele2 zaten en bij klanten die net nieuw waren. Daarentegen heeft een vriend van me ook een iPhone besteld bij Tele2 op de 29e van oktober, hij was in dit geval al een klant van Tele2 en heeft hem al binnen. (Ruim anderhalve week geleden geleverd.)

Nu is er door Tele2 meerdere malen aangegeven dat ze op volgorde werken, dus mag je er dan vanuit gaan dat mensen die bijvoorbeeld de 20e van oktober hebben besteld, bekende klant of niet, hun toestel eerder ontvangen dan iemand die de 29e heeft besteld. (In deze casus gaat het over hetzelfde toestel de iPhone 12 pro Oceanblue 128Gb, zoals hierboven staat vermeld met mijn eerdere reactie.)

Door dit soort praktijken en een medium zoals dit waar dat dus wordt beschreven en vertelt door klanten, geeft dit een heel raar beeld en voor veel mensen een vieze smaak in de mond.

Dus ik kan mij ontzettend goed voorstellen hoe de mensen zich voelen en hierdoor een erg vervelende smaak in de mond krijgen over en rondom Tele2.

Momenteel heb ik zelf geen spoed voor een nieuw toestel omdat mijn oude het bijvoorbeeld niet meer doet, daarnaast heb ik er nooit zoveel moeite mee gehad om lang op dingen te moeten wachten (Niet zeggende dat mensen hier ongeduldig zijn, absoluut niet.) Maar het gaat hier om een fors bedrag, dus ik snap dat mensen zich zorgen gaan maken of geïrriteerd raken. 

Ja want ik heb op 22 oktober hetzelfde toestel besteld en nog niks gehoord en ik ben al jaren klant van Tele2.