Info

Levertijden iPhone 12 Pro

  • 15 October 2020
  • 431 reacties
  • 36641 x bekeken
Levertijden iPhone 12 Pro

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

431 reacties

Reputatie 2

Hoi iedereen. Afgelopen weken heb ik dit forum dagelijks in de gaten gehouden voor updates, en nu zal ik jullie even updaten. Zojuist bezorgafspraak gemaakt voor morgen. Op 23 oktober de pro gold 128 gb besteld.Had gedacht dat t nog wel 1 a 2 weken zou duren maar valt me toch nog mee! Hopelijk krijgt de rest hem ook spoedig! (:

Ah dat is super nieuws! Ik heb hem op dezelfde datum besteld maar dan de zilveren. Hopen dat ik ook snel bericht krijg 😍

Reputatie 4

Ik heb de iPhone 12 pro Gold 128GB op vrijdag 16 oktober om 16:24 besteld. Ik heb ook nog steeds geen mailtje voor een bezorgafspraak ontvangen 😢

Je kan nog wel even 2 weken wachten...

Reputatie 2

Zo te zien hebben meeste van jullie ook berichtje ontvangen dat levertijd weer is verlengt. Juist wanneer ik dacht dat ik aan beurt bent krijg ik zo’n bericht. Jammer hoor tele2.

Reputatie 4

 

Laatste keer dat ik iig bij Tele2 bestel als ik dit allemaal zo lees.

Ja nouja het is de schuld van Apple eigenlijk he, maar Tele2 had beter moeten informeren en inschatten. Ik vind dat ze degene die langer dan 4 weken wachten wel tegemoet mogen komen

Nee niet van Apple puur Tele2. Alles valt en staat met informatie. Er wordt gezegd dat ze geen inzicht hebben in de hoeveelheid die er binnen komen. Klantenservice weet niks, maar ze kunnen wel een mail versturen dat het niet op voorraad is. Ondanks dat ze geen inzicht hebben op de voorraad. Hoe dan 😆. En dan de voorraad pagina ( en dan heb ik het over de iPhone max ) staat nog steeds niets bij dat er een levertijd aan vast zit. Terwijl ze weten dat er geen voorraad meer is ! Dus daarom is dit puur Tele2 en heeft het niets met Apple te maken.

De klantenservice weet het niet, maar de afdeling van de voorraad misschien wel. Zij krijgen de telefoons niet binnen omdat Apple te weinig verstuurd. Tele2 kan inderdaad beter informeren, maar als zij niks binnenkrijgen dan kunnen ze niks naar klanten sturen. 
nogmaals de service is niet goed, maar aan voorraad kunnen ze niks veranderen… Ze kunnen nu wel mensen die langer dan 4 weken moeten wachten tegemoet komen met een korting of een actie

Reputatie 4

Heel begrijpelijk dat je de nieuwe iPhone zo snel mogelijk thuis wilt hebben en het is super jammer is dat de levertijden zijn vertraagd. Wij zijn zijn echt afhankelijk van de voorraad van Apple. 

Als het mogelijk was om dat proces te versnellen dan hadden we dat zeker gedaan. Uiteraard doen we keihard ons best om je nieuwe iPhone zo snel mogelijk jouw kant op te laten komen! Het is goed om te weten dat we de orders leveren op volgorde van binnenkomst. Op dit moment willen we je graag om geduld vragen en hopelijk kunnen jullie zo snel mogelijk van je nieuwe toestel genieten! 

Verzin iets nieuws om te sturen, dit is een standaard mail. Hier hebben we niks aan 

Reputatie 4

Heel begrijpelijk dat je de nieuwe iPhone zo snel mogelijk thuis wilt hebben en het is super jammer is dat de levertijden zijn vertraagd. Wij zijn zijn echt afhankelijk van de voorraad van Apple. 

Als het mogelijk was om dat proces te versnellen dan hadden we dat zeker gedaan. Uiteraard doen we keihard ons best om je nieuwe iPhone zo snel mogelijk jouw kant op te laten komen! Het is goed om te weten dat we de orders leveren op volgorde van binnenkomst. Op dit moment willen we je graag om geduld vragen en hopelijk kunnen jullie zo snel mogelijk van je nieuwe toestel genieten! 

 

Tuurlijk is het logisch dat Apple een beperkte voorraad beschikbaar stelt maar wat je hierboven zegt is echt veel te makkelijk. Tijdens de pre-release werd er gezegd “leverbaar vanaf 23 oktober”, dit is al misleidend want je doet dan niet aan verwachtingsmanagement.

Als je bestelt ga je er als klant vanuit dat het in ieder geval max 1 a 2 weken duurt voordat je de iPhone hebt. Dat was nu niet zo want al enkele dagen later werd gezegd “3 - 4 weken” als levertijd. Dit is al niet netjes want je gaat als klant ergens anders vanuit maar goed... dan reken je op die 3 tot 4 weken. Nu blijkt dat Tele2 eigenlijk maar wat zei en zelf geen flauw idee heeft hoe lang het gaat duren en het dan maar verlengt met 2 weken, zonder compensatie of überhaupt excuses voor het gebrek aan communicatie.
Ik zou het fijn vinden als Tele2 ook even aan zelfreflectie gaat doen en, in plaats van alles maar op Apple afschuiven, kijkt hoe het de eigen communicatie kan verbeteren en daarnaast met excuses en compensatie komt voor ons als klanten die nu alleen maar continu aan het lijntje worden gehouden  met random data...

Compleet mee eens. Echt barslechte communicatie, en ze worden nog wel “snelste klantenservice” genoemd. Maar kwalitatief is het gewoon een grote grap. @Tele2 wel zo netjes om nu te compenseren he?

 

Reputatie 2

@dreguleryuz Super. Veel plezier ermee. Vandaag binnen?

Dank u wel. Klopt. Ik heb hem vandaag ontvangen. 

Reputatie 1

Wanneer worden die levertijden bijgewerkt? De zilveren pro 128 GB staat vanaf 16-10 op 5-6 weken levertijd, maar we zitten nu in week 49, dus 6 week zijn al verstreken. Ik heb hem op 23-10 besteld dus mijn 6 week zitten er a.s. vrijdag op 🤔

Ik heb vorige week maandag gebeld, omdat ik de eerste 2 weken na mn bestelling mooi een mailtje had gekregen, maar daarna niet meer. (Ze zou het aanpassen, maar alsnog niks meer gekregen). Ze zei me toen: “Oh ja, ik kan zien dat de levertijd voor de iPhone 12 pro zilver 7 tot 8 weken is.” Ik vroeg wanneer dan de site aangepast ging worden, want daar staat nog 5-6 weken en toen gaf ze aan dat ze dat niet wist..

Dus lang antwoord op je vraag kort gemaakt: ze weten het zelf ook niet..

Reputatie 4

Zooo teleurgesteld  met tele2 en met hun communicatie… tsk tsk tsk. Jammer voor mensen die al volledig hebben betaald, bedenk maar wat je allemaal kunt kopen in deze tijd met dat geld. Maar hopen dat ze hun iphone voor kerst krijgen anders konden ze zo goed dat geld gebruiken voor andere zaken tijdens kerst ipv deze in tele2 bankrekening te storten… mss toch goed idee van bovenstaande leden dat we compensatie krijgen een soort van rente? 😁 iemand vriendjes met iem van de consumentenbond?

ik ga er morgen voor bellen, of een compensatie, of ik cancel de hele bende en beëindig mijn hele abonnement bij hen. 

Hopelijk kunnen ze je vertellen wanneer je de jouwe krijgt zoiets van een week of twee of drie, ik vind het jammer dat je nu zolang heb gewacht en nu gaat opzeggen. 

ik heb al vaak gebeld, ze kunnen ons niks vertellen. Het is ‘afwachten’, dit zeggen ze tegen iedereen.

Communicatie is ronduit schandalig dat is wel gebleken. Ik geef je groot gelijk in de boel te cancellen...dat had ik ook gedaan wanneer ik hem volgende week niet gehad zou hebben.

ja het vervelende is dat ik dan bij een ander ook lang moet wachten, al dan niet langer. Nu moet ik nog 2 weken wachten. Ik wil alleen echt een compensatie en die gaan ze me geven ook!

Goedemorgen, hier ook de iPhone 12 Pro blauw 128gb besteld in de presale. Ordernummer 51298159. Levering stond toen op 23 oktober. Waar kan ik de actuele levertijden terugvinden als je in de presale hebt besteld zoals in mijn geval?

Reputatie 2

Adios Tele2! Ik annuleer morgen de boel. Gisteren de Pro besteld bij Belsimpel, en ik kan hem morgen ophalen :D

Bedankt voor jullie bericht! Wij doen er alles aan om jullie iPhone zo snel mogelijk te leveren. Ik snap dat jullie je mooie nieuwe iPhone het liefst zo snel mogelijk in handen hebben!

De iPhones zijn altijd onwijs populair en we zijn bij het leveren volledig afhankelijk van Apple en hoeveel toestellen we van hen krijgen. Ik moet je daarom om geduld vragen! Verder is het goed om te weten dat we de orders leveren op volgorde van binnenkomst. 

Hoi!

ik begrijp dat het op volgorde van binnenkomst gaat. Kunnen jullie mij dan misschien vertellen op welke plek ik sta in die volgorde. Ik vind het namelijk een beetje vaag wanneer ik de telefoon kan verwachten. Mijn bestel nummer is: 50774478

Reputatie 2

Adios Tele2! Ik annuleer morgen de boel. Gisteren de Pro besteld bij Belsimpel, en ik kan hem morgen ophalen :D

Is dit echt het geval Karen? 

Wat ontzettend raar dat Tele2 en andere providers er zo lang op moeten wachten.

Zelf ga ik hem niet meer annuleren, ik wacht al 7 weken dus ik denk dat ik zelf volgende week aan de beurt ben en mijn eigen toestel werkt nog naar behoren.

Yes het is echt zo. Ik had hem bij Tele2 op 23 oktober besteld, en wacht dus ook al ruim 6 week. Helaas worden er bij Tele2 toezeggingen gedaan aan de telefoon die later worden weg gewuift omdat de beste medewerker geen notitie achter heeft gelaten.

ik stap dus ook over naar een andere provider die wel 5G kan bieden, tegen dezelfde maandprijs. Scheelt voor de wachtenden hier in ieder geval weer een plekje in de rij.

ik vermoed dat Belsimpel gewoon beter besteld of inkoopt, want ze zijn daar vaak in de ochtend bij nieuwe levering wel beschikbaar..

Reputatie 4

De mijne wordt ook maandag bezorgd! Zo blij! Dus geen 5-6 weken, gelukkig maar 4,5 week😌

Aaaaah Nice !!! Ik ben blij voor je ..evengoed veel te lang geduurd 🎉🎉🎉

jaa wilde vandaag al bellen om compensatie te regelen, maar accepteer het nu wel

 

Reputatie 4

De mijne wordt ook maandag bezorgd! Zo blij! Dus geen 5-6 weken, gelukkig maar 4,5 week😌

Wehehe blij voor je, laat weten als je die echt in handen hebt 😇😅

Ja ik stuur wel een foto haha, stond letterlijk een beetje te dansen toen ik het mailtje kreeg

Reputatie 4

Bedankt voor jullie bericht! Wij doen er alles aan om jullie iPhone zo snel mogelijk te leveren. Ik snap dat jullie je mooie nieuwe iPhone het liefst zo snel mogelijk in handen hebben!

De iPhones zijn altijd onwijs populair en we zijn bij het leveren volledig afhankelijk van Apple en hoeveel toestellen we van hen krijgen. Ik moet je daarom om geduld vragen! Verder is het goed om te weten dat we de orders leveren op volgorde van binnenkomst. 

Hoi Cas, 

Graag wil ik weten wanneer er een nieuwe batch binnenkomt, ik heb namelijk op de eerste dag gelijk besteld en ik baal dat ik al bijna 2 weken aan het wachten ben. Ik wil weten waar ik aantoe ben ..

 

Reputatie 4

Hey @maartje.bakker en @Nathaliexml,
Van harte welkom op de Community! Ik snap zeker dat jij je mooie nieuwe iPhone het liefst zo snel mogelijk in handen hebt! Doordat we slechts een beperkte voorraad ontvangen en dit zo’n gewild toestel is, kunnen we niet garanderen dat elk toestel er vandaag is. Uiteraard doen we keihard ons best om je nieuwe iPhone zo snel mogelijk jouw kant op te laten komen! De iPhones zijn altijd onwijs populair en we zijn bij het leveren volledig afhankelijk van Apple en hoeveel toestellen we van hen krijgen. Ik moet je daarom om geduld vragen! :thumbsup:

Cas, fijn dat je reageert maar dit is gewoon een standaard reactie. Hier hebben we niks aan. Geduld raakt op als je met een pre order zo in het duister tast.
Jullie zouden op zn minst moeten weten wanneer er voorraden binnenkomen elke week. Het voelt nu een beetje alsof we lekker moeten afwachten en niks te horen krijgen...

Het is ondertussen 3 weken geleden dat ik mijn iPhone 12 Pro 128GB OceanBlue heb besteld. Ik begrijp dat deze populair is, maar als ik de huidige levertijden zie, dan zou ik deze dus volgende week kunnen verwachten? 

Ik begrijp dat jullie afhankelijk zijn van Apple, en dat jullie ook niet alle informatie hebben. Daarentegen hebben jullie wel gewoon inzicht in jullie eerste voorraad gehad. Lijkt mij stug als dit niet zo is. Mocht die voorraad al tijdens de pre-orderperiode verkocht zijn, dan hadden jullie dit dus beter kunnen communiceren en niet de levertijd “vanaf 23 oktober” aangeven tot aan 23 oktober. Sowieso vind ik de communicatie summier, aangezien het hier gaat om een product van honderden euro's.

Ik ben bang dat  de indicatie van geen kanten gaat kloppen en dat de telefoon  later binnen gaat komen. Wel neem ik het kwalijk dat er heel duidelijk werd aangegeven dat als je de 16e bestelde kreeg je hem vanaf de 23e. En wanneer je na 20 bestelde was er een wachttijd. Ik heb het idee dat nog bijna niemand hier een telefoon geleverd heeft gekregen? Een excuus vanuit tele2 zou ik dan wel netjes vinden!

Ik vraag me af of tele2 nog een vergoeding geeft of iets er tegenover heeft staan aangezien iedereen zo lang moet wachten op zijn nieuwe iphone…... Ik heb hem in één keer betaald en maar paar 10tjes korting. Nu zit ik al  5 weken te wachten op mijn 1200 euro :(

Als ik hem bij apple zelf had besteld, had ik mijn nieuwe iphone al in oktober binnen gehad. Heel frustrerend om zo lang te moeten wachten! en dat vanaf 17 okt… geen fijne communicatie. 

Reputatie 4

Tele2 gaat net als andere providers niet iedereen bellen om te vertellen dat het toestel afgelopen week niet is binnengekomen, dat weet je dan inmiddels zelf ook wel. Het voorbeeld van 9 minuten zou voor sommige modellen well eens waarheid kunnen zijn, nogmaals de website van Apple vloog er uit tijdens de presale dus er is meer besteld dan ooit. En nee, Tele2 heeft niet al dagen de voorraad liggen tijdens de presale. Uitlevering gaat heel gecontroleerd en geregisseerd door Apple. Net als nu is het tijdens de presale afwachten wat er wordt geleverd. Tele2 wil echt die contractverlengingen wel doorvoeren.

Nou een mailtje is niet zo moeilijk, zeker als het om honderden euro’s gaat. En de manier waarop je dit zegt, komt nogal raar over. Wij gaan uit van wat ons verteld wordt. Nogmaals, ik begrijp dat het komt door Apple en Tele2 zal niet veel binnenkrijgen. Maar een mailtje van tevoren met daarin dat het niet een week gaat duren maar tot 4 weken zou wel zo netjes zijn

Reputatie 2

Ben ik de enigen die deze week niet dit mailtje heeft ontvangen 

 

Reputatie 1

https://www.macrumors.com/2020/11/05/iphone-12-facing-power-management-chip-shortage/

https://www.zdnet.com/article/iphone-12-pro-component-shortages-has-apple-filling-shelves-with-older-iphones/

https://9to5mac.com/2020/11/05/iphone-12-pro-orders-slip-into-december-due-to-component-shortages/

Ik heb net een mail en sms van AMP ontvangen om een bezorgafspraak te maken! Aanstaande maandag komen ze hem bezorgen.

Het gaat om de iPhone 12 pro Gold 128 gb. Ik heb deze op 16 oktober om 16:24 besteld.

Hoi hoi, zojuist bericht om afspraak te maken voor levering van de iPhone 12 pro Silver 128 GB. Yes. Eindelijk. Besteld op 24 oktober. Dus 8 weken. 
Zijn er meer die dit ontvangen hebben? 😃

jaaa! Ook ik heb net bericht gekregen, wordt als het goed is maandag geleverd. Ik had besteld op 21 oktober. Eindelijk!!