Info

Levertijden iPhone 12 Pro

  • 15 October 2020
  • 431 reacties
  • 36641 x bekeken
Levertijden iPhone 12 Pro

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

431 reacties

Stond net in de wacht om mn bestelling te annuleren en de pro max te bestellen tot ik sms van AMP kreeg. 24 okt besteld iphone 12 pro blue 128 gb volgende week komt ie. 

Bij mij ook! na 8 weken wachten. 23 okt. besteld. mocht wel een keer eindelijk.

Reputatie 2

Ik heb 20.10.2020 iPhone 12 pro 128gb besteld. Ik zal waarschijnlijk nog 4-5 maanden afwachten totdat toestel binnen komt. 😂

6 november besteld, iphone 12 pro 128gb blauw. Vandaag bezorgafspraak binnen voor volgende week :)

Reputatie 2

Eindelijk heb ik een afspraak gemaakt met AMP voor volgende week.  🥳🎉

Nice😍 wanneer heb je besteld? En welk toestel?

Voor iedereen die nog wacht:

22-10 iphone 12 pro 128 gb blauw besteld.
Gisteren mail ontvangen AMP
Levering 29-12 bij mij thuis. 

 

Was gezellig op dit forum, bedankt allemaal. ;) 

5november abbo verlengt iphone12 pro (blauw) 128gb besteld en na lang wachten…. vandaag mail gehad in spam krijg mijn toestel 28ste😝

Eindelijk heb ik een afspraak gemaakt met AMP voor volgende week.  🥳🎉

Zou ik mogen vragen wanneer je een bestelling hebt geplaatst? Super nice trouwens!! 

 

Reputatie 2

Eindelijk heb ik een afspraak gemaakt met AMP voor volgende week.  🥳🎉

Nice😍 wanneer heb je besteld? En welk toestel?

Ik heb hem op 20oktober om 14:00 besteld. iPhone 12 pro 128gb oceanblauw. 

Mooi! Zucht dwz dat ik de mijne minstens 2 weken moet wachten. Ik merk dat er alleen op donderdagen dat mensen zeggen dat ze afspraak hebben gehad

Reputatie 1

@Rutger001 ja gelukkig wel! Jij ook veel plezier met je telefoon!

Ik heb op 30 oktober de iPhone 12 pro bestelt in het grijs en nog steeds niks gehoord, zijn er al mensen die hem op de zelfde dag hebben bestelt en meer weten?

Reputatie 4

 

Laatste keer dat ik iig bij Tele2 bestel als ik dit allemaal zo lees.

Ja nouja het is de schuld van Apple eigenlijk he, maar Tele2 had beter moeten informeren en inschatten. Ik vind dat ze degene die langer dan 4 weken wachten wel tegemoet mogen komen

28-10 een 12 pro 128 gb besteld in de kleur oceaanblauw. Kan iemand al een update geven over de uitlevering?!!

Inderdaad, ik wil geld zien. 

Ik heb de iPhone 12 pro Zilver op 22 oktober 2020 besteld en ik heb ook nog geen bericht gehad.. Ik hou jullie op de hoogte;)

Reputatie 1

Nou ik ben benieuwd, ik heb op 24 oktober besteld. Hoop op deze week toch. Pro Silver 128Gb.

Reputatie 7

Kijk even in de AMP omgeving of jouw afspraak nog staat?

Ja die staat namelijk nog, dus een beetje apart dat ik zo een SMS krijg. Misschien is het gewoon een SMS dat automatisch wordt verzonden?

Dan was de selectie voor de sms net gemaakt voordat de bezorgdienst contact opnam en heeft het elkaar net gekruist.

Reputatie 3

Oke ?????

 

huh dat is echt een hele andere soort status dan wat ik heb haha

 

Dan zal die denk ik toch komen vrijdag ?

ik denk het, ik heb ook een verlenging aangevraagd maar bij mij staat er iets heel anders

 

Wat staat er dan bij jou als ik vragen mag ?

Niks over verlenging. Ik heb wel de 12 pro besteld niet de max

Mooi vaag en klote😐wel een mail gehad met je nieuwe contract ?? ...ik heb net de bezorgafspraak gemaakt met AMP 

Ja alles is wel goed gegaan, maar ja ik kan nog 2 weken wachten helaas

Ik hoop echt dat ie eerder komt voor je 🙏

Ik heb ook gebeld gisteren. Ik heb een Iphone 12 pro Graphite 128 GB besteld op 3/11 met een levertijd van 4 weken. Dat was dus gisteren. Zij garandeerde dat de iphone binnen nu en 2 weken geleverd zou worden, dus nog even afwachten maar. Ik krijg ook geen mailtjes meer die ik in het begin wel kreeg en de status van mijn bestelling is niet beschikbaar, maar ik zag dat dat bij meerdere stond.

Zojuist een afspraak gemaakt! 🥳 Gaat om the iPhone 12 Pro Gold 128GB besteld op 23 oktober! :) 

Reputatie 2

Zojuist een afspraak gemaakt! 🥳 Gaat om the iPhone 12 Pro Gold 128GB besteld op 23 oktober! :) 

Nice! Veel plezier alvast met je nieuwe iPhone! Ik heb dezelfde besteldatum, maar dan de zilveren. Hopen dat hij snel komt 😍

Reputatie 2

Weet iemand hoe het trouwens zit met een verzekering als Apple Care +?
Die extra verzekering moet binnen 60 dagen na aankoop van het toestel afgesloten worden. Maar als de levertijd inderdaad uitloopt, is het toestel niet eens op tijd binnen.

Die 60 dagen gaan pas in zodra je iPhone wordt geactiveerd, oftewel bij levering. Ik koop Apple Care altijd via de Apple Support app op de iPhone..

Reputatie 4

@evaharbers

je vindt dit als je bij google ‘bestelstatus tele2’ intikt.

Dan kom ik daar niet ahahah ;)

https://www.tele2.nl/klanten-service/mobiel/bestelling/bestelstatus

postcode, huisnummer en email invullen

Reputatie 1

Net een mail van Cool blauw, dat de iPhone 12 pro Silver 128 GB weer is binnengekomen. Nou lekker. Zij wel...🤯

Net een mail van Cool blauw, dat de iPhone 12 pro Silver 128 GB weer is binnengekomen. Nou lekker. Zij wel...🤯

Hopelijk krijgt tele2 ook hun levering van Apple vandaag en kunnen ze ons ook blij maken. 

Een aantal minuten geleden kreeg ik deze SMS binnen:

Beste klant, helaas is de eerder aan jou doorgegeven levertijd voor je iPhone toch niet haalbaar. Voor de actuele levertijd (onder voorbehoud) ga naar www.tele2.nl/iph We houden contact, Tele2

 

Ik heb de iPhone 12 Pro (zilver) besteld op 20 oktober en dit is de 6de wachtweek.. Nog langer wachten dus?