Info

Levertijden iPhone 12 Pro

  • 15 October 2020
  • 431 reacties
  • 36641 x bekeken
Levertijden iPhone 12 Pro

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

431 reacties

Reputatie 3

Dan zet erbij "wegens beperkte voorraad is de kans groot dat u uw toestel niet op die datum binnen krijgt". Maar niet het zo verkopen, dat je hem ook daadwerkelijk een week later ontvangt. Maar goed dat is mijn mening.  

Heb 12pro blue 128gb op 28 oktober besteld. Nadat ik 2 weken geleden gebeld heb, vandaag nogmaals gebeld. Medewerker gaf aan dat het naar alle waarschijnlijkheid nog wel 4 weken (of meer) kon duren. Heb hem geannuleerd en omgezet naar 12 pro max 128gb blue. Zojuist gelijk mail ontvangen en deze komt vrijdag binnen:)

Reputatie 3

Ben ik de enigen die deze week niet dit mailtje heeft ontvangen 

 

Dan hadden ze er denk ik 1 op voorraad 😄

Zojuist een bezorgafspraak gemaakt met AMP! Ook bij mij wordt hij aanstaande maandag geleverd. 

Ik heb m'n iphone 12 pro gold 128GB besteld op 19 oktober om 14:07 uur. 

Reputatie 1

Iemand misschien vandaag een berichtje gehad van Tele2 over een levering????

Nee ik ook nog steeds niet… 22-10 besteld. Aankomende donderdag is het 8 weken geleden dus hoop wel morgen of overmorgen iets te horen.

op 20 oktober besteld nog steeds niks gehoord.. ik begin nu wel lichtelijk geïrriteerd te raken door de slechte communicatie, ik heb sterk het gevoel dat ik aan het lijntje gehouden wordt.  

Iphone 12 pro gold 128gb besteld nog niets… 17 oktober besteld

Wow dan hoe hebben sommigen die op 18 besteld al een afspraak gehad met levering?

Enige wat ik zou denken is dat het een andere kleur is? Anders is het zeker een nieuwe klant wantja vaste klanten heb je al en hoef je geen moeite voor te doen? (Ik zit hier al meer dan 3 jaar)

@Fenice heb je al bezorg afspraak gehad? Zie dat bepaalde mensen die later dan je hebt besteld al afspraak hebben.

Net bericht gehad ja! Alleen kon pas dinsdag geleverd worden… maarja beter laat dan nooit.

Reputatie 1

De kans dat we dit jaar nog wat gaan krijgen, is inderdaad vrij klein. Er zijn andere klanten in dit forum die te horen hebben gekregen dat er, als de 8 weken er op zitten, nog minstens 4 weken bij komen.

Ik heb een aantal keer gebeld met Tele2 en ik kreeg iedere keer weer een ander antwoord.

Het feit dat de levering lang op zich laat wachten, maakt me helemaal niet uit. Dat is te verwachten in een jaar als dit. Wat ik wel kwalijk vind, is het gebrek aan communicatie. De eerste 2 weken na mijn bestelling kreeg ik een mail, daarna niks meer! Ik moest van anderen op dit forum horen, waar mijn toestel bleef.

Vandaag heb ik mijn abonnement bij Mediamarkt verlengd. Zodra ik iets gekregen heb, annuleer ik mijn bestelling bij Tele2. Ik houd jullie op de hoogte.

Reputatie 3

Ben ik de enigen die deze week niet dit mailtje heeft ontvangen 

 

Dan hadden ze er denk ik 1 op voorraad 😄

Laten we er op hopen 

Ik hoop t ook voor je 👌

Reputatie 1

Hoi hoi, zojuist bericht om afspraak te maken voor levering van de iPhone 12 pro Silver 128 GB. Yes. Eindelijk. Besteld op 24 oktober. Dus 8 weken. 
Zijn er meer die dit ontvangen hebben? 😃

Yes, ik ook. Haha meteen nadat ik besteld heb bij Mediamarkt 😅

Ik heb hetzelfde toestel op dezelfde dag besteld.

Vandaag dan toch eindelijk bericht gehad! iPhone 12 pro 128gb zilver, besteld op 20 oktober, wordt volgende week woensdag bezorgd na 8 weken wachten. 

14:16 op 16 oktober.
Iphone 12 pro blue 128gb.

Reputatie 2

14:16 op 16 oktober.
Iphone 12 pro blue 128gb.

Blij voor je 😁 Je geeft me moed dat ik mijne binnenkort krijg, besteld op 20 oktb. Owee als het twee weken later wordt tele2🤨😒

Reputatie 7
Badge +12

Klopt, retailers leveren toestellen die zij zelf inkopen met abonnementen van alle providers.

Daarom moet je voor vragen over het toestel en voor garantie bij hen zijn.

Hallo allemaal! Ik ben een stille volger geweest maar ik heb 17 november een iPhone 12 Pro Silver 256 GB besteld en vandaag, precies 4 weken later, een e-mail gekregen van AMP (deze stond in mijn spam box, dus check deze!) en hij wordt 28 december bezorgd. Wellicht een handige update voor de mensen die hetzelfde toestel rond dezelfde tijd hebben besteld. 

Zondag 18 oktober om 18:00 de 12 Pro Blauw 128GB besteld, vandaag bericht ontvangen om een bezorgafspraak te maken. Het lijkt erop dat Tele2 dagelijks aantallen geleverd krijgt. Elke dag gaan er nieuwe mails de deur uit.

Reputatie 2

Zondag 18 oktober om 18:00 de 12 Pro Blauw 128GB besteld, vandaag bericht ontvangen om een bezorgafspraak te maken. Het lijkt erop dat Tele2 dagelijks aantallen geleverd krijgt. Elke dag gaan er nieuwe mails de deur uit.

Dank voor het laten weten. Zodoende kan ik (wij) schatten wanneer ik aan de beurt bent 🤗

Vandaag bericht gekregen vanuit AMP! 3 november heb ik de 12 pro silver 128gb besteld. In totaal dus 6 weken en 2 dagen moeten wachten. Bezorgafspraak staat nu voor 28 december.

 

Ik heb het forum altijd in de gaten gehouden voor updates, hopelijk heeft iemand iets aan de mijne :grin:

Reputatie 1

@Aliikiii Nou, mooi man, das lekker snel dan. 😉. Begint nou echt een beetje op gang te komen, zo lijkt het. 

Ik lees hier vooral over de iPhone pro ocean blue 126gb. 
 

Ik heb de pro ocean blue 256 gb besteld op 7 November. Heeft iemand dezelfde iPhone besteld en een update?

6 november besteld, iphone 12 pro 128gb blauw. Vandaag bezorgafspraak binnen voor volgende week :)

Ik 28 oktober besteld en nog niets gehoord 🙄

6 november besteld, iphone 12 pro 128gb blauw. Vandaag bezorgafspraak binnen voor volgende week :)

Ik 28 oktober besteld en nog niets gehoord 🙄

Wat raar. Precies dezelfde iPhone?

Reputatie 2

Eindelijk heb ik een afspraak gemaakt met AMP voor volgende week.  🥳🎉

6 november besteld, iphone 12 pro 128gb blauw. Vandaag bezorgafspraak binnen voor volgende week :)

Ik 28 oktober besteld en nog niets gehoord 🙄

Wat raar. Precies dezelfde iPhone?

Ja!!!🥺 

5november abbo verlengt iphone12 pro (blauw) 128gb besteld en na lang wachten…. vandaag mail gehad in spam krijg mijn toestel 28ste😝

Wel grappig dat als ik precies dezelfde 2 dagen eerder bestel jij m eerder binnen krijgt, maarja veel plezier ermee