Info

Levertijden iPhone 12 Pro

  • 15 October 2020
  • 431 reacties
  • 36641 x bekeken
Levertijden iPhone 12 Pro

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

431 reacties

Reputatie 1

@Kirsten01 Dat hoop ik ook, maar het is tot nu toe bar stil...

Oke ?????

 

Welke kleur heb je besteld? :)

Reputatie 1

En al weer weg bij Cool blauw…

Reputatie 3

Oke ?????

 

Welke kleur heb je besteld? :)

De blauwe, dan wel de pro max 🙂

Reputatie 1

@tnecniv Pfff, balen zeg. Dan ben ik nog lang niet aan de beurt.

@evaharbers

je vindt dit als je bij google ‘bestelstatus tele2’ intikt.

Dan kom ik daar niet ahahah ;)

https://www.tele2.nl/klanten-service/mobiel/bestelling/bestelstatus

postcode, huisnummer en email invullen

Hahah hij geeft aan ‘geen bestelling gevonden’

ik heb precies hetzelfde probleem van een bestelling die ik al 23 oktober had geplaatst. :( 

Hoi,

Op 19 november heb ik de iphone 12 pro gold 128gb besteld. Ik zal jullie op de hoogte houden! Iemand die ook toen heeft besteld?

Reputatie 1

@evaharbers

je vindt dit als je bij google ‘bestelstatus tele2’ intikt.

Dan kom ik daar niet ahahah ;)

https://www.tele2.nl/klanten-service/mobiel/bestelling/bestelstatus

postcode, huisnummer en email invullen

Bedankt voor het plaatsen van dat linkje, k wist niet van het bestaan van dat linkje af, maar dat hielp me erg. 

Want via de mail werkt die niet echt bij me. 

Ook zonde trouwens dat Tele2 dat linkje niet meestuurt in hun e-mails.
(In ieder geval stond die niet in de e-mails die ik van hun ontvangen heb.)

Reputatie 2

Zooo teleurgesteld  met tele2 en met hun communicatie… tsk tsk tsk. Jammer voor mensen die al volledig hebben betaald, bedenk maar wat je allemaal kunt kopen in deze tijd met dat geld. Maar hopen dat ze hun iphone voor kerst krijgen anders konden ze zo goed dat geld gebruiken voor andere zaken tijdens kerst ipv deze in tele2 bankrekening te storten… mss toch goed idee van bovenstaande leden dat we compensatie krijgen een soort van rente? 😁 iemand vriendjes met iem van de consumentenbond?

Een aantal minuten geleden kreeg ik deze SMS binnen:

Beste klant, helaas is de eerder aan jou doorgegeven levertijd voor je iPhone toch niet haalbaar. Voor de actuele levertijd (onder voorbehoud) ga naar www.tele2.nl/iph We houden contact, Tele2

 

Ik heb de iPhone 12 Pro (zilver) besteld op 20 oktober en dit is de 6de wachtweek.. Nog langer wachten dus?

Zo actueel zijn de tijden in dit topic blijkbaar niet 😢

Reputatie 2

Een aantal minuten geleden kreeg ik deze SMS binnen:

Beste klant, helaas is de eerder aan jou doorgegeven levertijd voor je iPhone toch niet haalbaar. Voor de actuele levertijd (onder voorbehoud) ga naar www.tele2.nl/iph We houden contact, Tele2

 

Ik heb de iPhone 12 Pro (zilver) besteld op 20 oktober en dit is de 6de wachtweek.. Nog langer wachten dus?

Dat is wel heel vreemd.. toen ik vanavond met Tele2 belde, gaven ze aan dat alle toestellen van 21 en 22 oktober al waren uitgeleverd 🤔. Hoeveel GB heb je?

Een aantal minuten geleden kreeg ik deze SMS binnen:

Beste klant, helaas is de eerder aan jou doorgegeven levertijd voor je iPhone toch niet haalbaar. Voor de actuele levertijd (onder voorbehoud) ga naar www.tele2.nl/iph We houden contact, Tele2

 

Ik heb de iPhone 12 Pro (zilver) besteld op 20 oktober en dit is de 6de wachtweek.. Nog langer wachten dus?

Dat is wel heel vreemd.. toen ik vanavond met Tele2 belde, gaven ze aan dat alle toestellen van 21 en 22 oktober al waren uitgeleverd 🤔. Hoeveel GB heb je?

Ik heb de 128GB versie besteld. 

Reputatie 4

Zooo teleurgesteld  met tele2 en met hun communicatie… tsk tsk tsk. Jammer voor mensen die al volledig hebben betaald, bedenk maar wat je allemaal kunt kopen in deze tijd met dat geld. Maar hopen dat ze hun iphone voor kerst krijgen anders konden ze zo goed dat geld gebruiken voor andere zaken tijdens kerst ipv deze in tele2 bankrekening te storten… mss toch goed idee van bovenstaande leden dat we compensatie krijgen een soort van rente? 😁 iemand vriendjes met iem van de consumentenbond?

ik ga er morgen voor bellen, of een compensatie, of ik cancel de hele bende en beëindig mijn hele abonnement bij hen. 

Hopelijk kunnen ze je vertellen wanneer je de jouwe krijgt zoiets van een week of twee of drie, ik vind het jammer dat je nu zolang heb gewacht en nu gaat opzeggen. 

ik heb al vaak gebeld, ze kunnen ons niks vertellen. Het is ‘afwachten’, dit zeggen ze tegen iedereen.

Reputatie 1

@selin-1 Man, dat is mooi voor jou. Proficiat. Mijn pro silver 128 gb van 24 oktober is er nog steeds niet...:disappointed:

Reputatie 3

Zooo teleurgesteld  met tele2 en met hun communicatie… tsk tsk tsk. Jammer voor mensen die al volledig hebben betaald, bedenk maar wat je allemaal kunt kopen in deze tijd met dat geld. Maar hopen dat ze hun iphone voor kerst krijgen anders konden ze zo goed dat geld gebruiken voor andere zaken tijdens kerst ipv deze in tele2 bankrekening te storten… mss toch goed idee van bovenstaande leden dat we compensatie krijgen een soort van rente? 😁 iemand vriendjes met iem van de consumentenbond?

ik ga er morgen voor bellen, of een compensatie, of ik cancel de hele bende en beëindig mijn hele abonnement bij hen. 

Hopelijk kunnen ze je vertellen wanneer je de jouwe krijgt zoiets van een week of twee of drie, ik vind het jammer dat je nu zolang heb gewacht en nu gaat opzeggen. 

ik heb al vaak gebeld, ze kunnen ons niks vertellen. Het is ‘afwachten’, dit zeggen ze tegen iedereen.

Communicatie is ronduit schandalig dat is wel gebleken. Ik geef je groot gelijk in de boel te cancellen...dat had ik ook gedaan wanneer ik hem volgende week niet gehad zou hebben.

Reputatie 1

Als ik hem nu bij Apple zou bestellen, is hij 16-22 december in huis. Voor kerst nog. Ben benieuwd of Tele2 dat gaat lukken...:stuck_out_tongue_winking_eye:

Reputatie 1

 

Reputatie 2

Zooo teleurgesteld  met tele2 en met hun communicatie… tsk tsk tsk. Jammer voor mensen die al volledig hebben betaald, bedenk maar wat je allemaal kunt kopen in deze tijd met dat geld. Maar hopen dat ze hun iphone voor kerst krijgen anders konden ze zo goed dat geld gebruiken voor andere zaken tijdens kerst ipv deze in tele2 bankrekening te storten… mss toch goed idee van bovenstaande leden dat we compensatie krijgen een soort van rente? 😁 iemand vriendjes met iem van de consumentenbond?

ik ga er morgen voor bellen, of een compensatie, of ik cancel de hele bende en beëindig mijn hele abonnement bij hen. 

Hopelijk kunnen ze je vertellen wanneer je de jouwe krijgt zoiets van een week of twee of drie, ik vind het jammer dat je nu zolang heb gewacht en nu gaat opzeggen. 

ik heb al vaak gebeld, ze kunnen ons niks vertellen. Het is ‘afwachten’, dit zeggen ze tegen iedereen.

Communicatie is ronduit schandalig dat is wel gebleken. Ik geef je groot gelijk in de boel te cancellen...dat had ik ook gedaan wanneer ik hem volgende week niet gehad zou hebben.

ja het vervelende is dat ik dan bij een ander ook lang moet wachten, al dan niet langer. Nu moet ik nog 2 weken wachten. Ik wil alleen echt een compensatie en die gaan ze me geven ook!

Mss weer wachten maar iig 10 keer beter communicatie dan tele2. Laten we hopen dat er compensatie is… mss een leuk hoesje voor nieuwe iphone12 🤗 (in ya dreams) 🤣😇

Net een mail van Cool blauw, dat de iPhone 12 pro Silver 128 GB weer is binnengekomen. Nou lekker. Zij wel...🤯

Hopelijk krijgt tele2 ook hun levering van Apple vandaag en kunnen ze ons ook blij maken. 

Ik begrijp niet waarom het zo lang duurt 😭😭 vandaad is mijn 5e wacht week 

Ik heb op 30 oktober de iPhone 12 pro bestelt in het grijs en nog steeds niks gehoord, zijn er al mensen die hem op de zelfde dag hebben bestelt en meer weten?

Heb de mijne 29 oktober besteld dus dat wordt helaas nog even wachten voor ons 🥺

Is er al iets bekend over wanneer er weer een nieuwe levering van de telefoons komt?

Reputatie 1

@evaharbers

je vindt dit als je bij google ‘bestelstatus tele2’ intikt.

Dan kom ik daar niet ahahah ;)

https://www.tele2.nl/klanten-service/mobiel/bestelling/bestelstatus

postcode, huisnummer en email invullen

Hahah hij geeft aan ‘geen bestelling gevonden’

ik heb precies hetzelfde probleem van een bestelling die ik al 23 oktober had geplaatst. :( 

Datzelfde probleem had ik ook, heb je toevallig via de website besteld? 

Ik wil je niet laten schrikken maar toen ik na een aantal dagen na het plaatsen en zelfs betalen van mijn order niets had gehoord van Tele2 heb ik gebeld met de klantenservice.

Hier konden ze mij vertellen dat mijn order niet goed was "doorgekomen"…...
Ik heb toen met hun mijn 'oude’ order gecanceld en toen hebben hun hem opnieuw voor mij ingevoerd.

Sindsdien ontvang ik allerlei e-mailtjes over mijn bestelling en dergelijke. 

Ik hoop voor je dat dit niet het geval is, maar ik denk dat je beter even contact kunt opnemen met Tele2 over dit voorval.

Ik wens je daarentegen wel een fijne avond!

Super bedankt voor deze reactie!!! Ik denk dat ik waarschijnlijk in hetzelfde situatie terecht ga komen dus ik neem morgen contact met ze op!. Nogmaals bedankt en ik wens jou ook een fijne avond! :) 

Geen probleem hoor, het zou namelijk zonde en hartstikke vervelend zijn als je voor niets zit te wachten. 

Nogmaals hoop ik niet voor je dat het zo is, want waarschijnlijk duurt het wachten dan alleen maar langer…

Bedankt, succes morgen bij het contacteren! ;) 

Reputatie 7

Is er al iets bekend over wanneer er weer een nieuwe levering van de telefoons komt?

In de openingspost staat 6-8 weken.

Reputatie 7
Badge +12

Apple heeft serieuze productie problemen. Maar ze werken eraan! 

Reputatie 1

@DeyCee Ja echt balen dit. Alleen een paar mailtjes gehad met sorry het duurt langer. Maar ook die krijg ik niet meer. 🤯