Info

Levertijden iPhone 12 Pro

  • 15 October 2020
  • 431 reacties
  • 36641 x bekeken
Levertijden iPhone 12 Pro

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

431 reacties

@eric morgen is het 4 weken geleden. Verwachting is dus week 51-52. Correct?

Reputatie 7
Badge +12

Ik ben niet van Tele2. Moderators herken je aan hun naam plus 'van Tele2'.

Reputatie 7

Providers kunnen niet aangeven op welke plek een bestelling staat, dat is concurrentie gevoelige informatie over het aantal bestellingen. Het is ook weinig relevant want plaats 4000 op de lijst klinkt veel, maar misschien hebben slechts 30 klanten exact dezelfde kleur en geheugen gekozen. Mijn persoonlijke ervaring uit voorgaande jaren is dat er (minimaal) wekelijks door Apple wordt geleverd, maar het altijd een verrassing is welke modellen en kleuren er in de zending zitten. Als Tele2 elke week na de levering een mail stuurt dat jouw toestel nog niet uitgeleverd wordt, dan voegt dat weinig toe. Als ik rondkijk in verschillende shops dan zie ik overal voorraad tekorten, elk jaar zijn de nieuwe toestellen razend populair. De genoemde levering termijnen zijn de best mogelijke schattingen, ze krijgen geen lijstje van Apple dat de blauwe over 3 weken wordt geleverd.

🎉 Op 3/11 iphone 12 pro graphite 128 GB besteld. Vandaag precies 5 weken gewacht en ik heb net een afspraak gemaakt met het AMP voor zaterdag.

 

Hopelijk krijgen jullie hem ook snel

Reputatie 2

Ik ben ook in afwachting van een bericht over de volgende levering. Wij hebben daar geen inzicht in, dit is overal zo. We moeten echt geduld hebben tot Apple ons weer een levering geeft zodat wij die zo snel mogelijk bij jou thuis kunnen brengen! Vandaar dat wij aangeven dat wij afhankelijk zijn Apple. We houden je hier op de hoogte en hopelijk krijg jij zo snel mogelijk een bericht om een afspraak te maken met onze koeriersdienst! :muscle:

hi cas 

weten jullie niet wanner der weer toestelen binnen komen 

Reputatie 1

En sorry @eric 4-6 weken zijn al voorbij. :wink:

Reputatie 7

Ik ben ook in afwachting van een bericht over de volgende levering. Wij hebben daar geen inzicht in, dit is overal zo. We moeten echt geduld hebben tot Apple ons weer een levering geeft zodat wij die zo snel mogelijk bij jou thuis kunnen brengen! Vandaar dat wij aangeven dat wij afhankelijk zijn Apple. We houden je hier op de hoogte en hopelijk krijg jij zo snel mogelijk een bericht om een afspraak te maken met onze koeriersdienst! :muscle:

hi cas 

weten jullie niet wanner der weer toestelen binnen komen 

Als je niet weet of er 2 of 500 toestellen geleverd worden, dan heb je naar mijn idee niet zoveel aan die informatie.

Reputatie 7
Badge +12

Zo heeft elk model weer zijn eigen levertijd. De graphite versie van @kristen01 is nu beschikbaar!

Reputatie 1

Ik ben ook in afwachting van een bericht over de volgende levering. Wij hebben daar geen inzicht in, dit is overal zo. We moeten echt geduld hebben tot Apple ons weer een levering geeft zodat wij die zo snel mogelijk bij jou thuis kunnen brengen! Vandaar dat wij aangeven dat wij afhankelijk zijn Apple. We houden je hier op de hoogte en hopelijk krijg jij zo snel mogelijk een bericht om een afspraak te maken met onze koeriersdienst! :muscle:

Hi,

 

Heb je onderhand al wel inzicht in de volgende levering? En mag ik vragen waarom het nog steeds niet mogelijk is om klanten duidelijkheid te geven in hun positie in de wachtrij.

 

Uitetaard snap ik dat niet perse heel veel zegt, aangezien het aantal toestellen wat daadwerkelijk gaat worden geleverd niet bekend is. Maar het is wel fijn om te weten, waar wij als klanten aan toe zijn. En het gaat hier niet om een simpele goedkope sleutelhanger, maar om serieus geld.

 

Ik hoor graag van je!

Ik volg al een tijdje dit forum.. op 21 oktober heb ik een iPhone 12 pro 128 gb blue besteld.

afgelopen maandag bericht gehad dat hij morgen (donderdag) binnenkomt

Reputatie 7

Lijkt me concurrentie gevoelige informatie over het aantal bestellingen.

🎉 Op 3/11 iphone 12 pro graphite 128 GB besteld. Vandaag precies 5 weken gewacht en ik heb net een afspraak gemaakt met het AMP voor zaterdag.

 

Hopelijk krijgen jullie hem ook snel

Dank dat geeft mij in ieder geval een indicatie! 
veel plezier ermee! 

ik zojuist ook een afspraak gemaakt 21-10 besteld pro blauw 128GB precies 7 weken gewacht dus.

Reputatie 2

Iphone 12 pro gold 128gb besteld nog niets… 17 oktober besteld

Wow dan hoe hebben sommigen die op 18 besteld al een afspraak gehad met levering?

Ik heb op 5/11 de IPhone 12 pro grafite 128GB besteld en zojuist een mail gehad voor bezorging!

Iphone 12 pro gold 128gb besteld nog niets… 17 oktober besteld

Wow dan hoe hebben sommigen die op 18 besteld al een afspraak gehad met levering?

Enige wat ik zou denken is dat het een andere kleur is? Anders is het zeker een nieuwe klant wantja vaste klanten heb je al en hoef je geen moeite voor te doen? (Ik zit hier al meer dan 3 jaar)

Reputatie 7
Badge +12

AH….   De appeltjes komen nu los !

Reputatie 2

Iphone 12 pro gold 128gb besteld nog niets… 17 oktober besteld

Wow dan hoe hebben sommigen die op 18 besteld al een afspraak gehad met levering?

Enige wat ik zou denken is dat het een andere kleur is? Anders is het zeker een nieuwe klant wantja vaste klanten heb je al en hoef je geen moeite voor te doen? (Ik zit hier al meer dan 3 jaar)

Ja dat is mogelijk. Ik hoop dat je hem volgend week krijg. Ik de mijne ook anders ga ik lelijke dingens hier zeggen.

Bij belsimpel is de iPhone 12 pro silver 128 gb wel meteen leverbaar.. Als ik mijn toestel nu annuleer en opnieuw bestel heb ik hem waarschijnlijk sneller.. 

Reputatie 6
Badge +2

Wij doen er alles aan om jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden. Op het moment dat wij informatie binnenkrijgen dan zullen wij die direct delen! Logisch natuurlijk dat je niet kan wachten op jouw nieuwe iPhone, dat gevoel had ik ook vorig jaar met mijn iPhone 11. Het liefst bezorgen wij iedereen vandaag hun bestelde iPhone maar omdat wij afhankelijk zijn van de leveringen van Apple lukt dat niet. We moeten geduld hebben tot Apple ons een lading nieuwe iPhones geeft zodat wij die zo snel mogelijk bij jou thuis kunnen brengen!  

Roos, kijk even op mijn bestelstatus op tele2 en anders in je spam map. Mijn amp mail kwam vanmorgen namelijk in mijn spam map terecht.

Roos, kijk even op mijn bestelstatus op tele2 en anders in je spam map. Mijn amp mail kwam vanmorgen namelijk in mijn spam map terecht.

Thanks voor de tip, maar helaas nog steeds geen nieuws.. 

 

Vandaag in mijn spambox een e-mail gekregen om een afspraak te maken. Iphone 12pro 128gb Goud besteld op 30 oktober. Als het goed is komt de bezorger maandag langs. Dus 7 weken na de bestelling krijg ik hem binnen. Hopelijk hebben de anderen hem ook snel en lost Tele2 dit probleem voor de volgende keer wel op.

Reputatie 2

Iphone 12 pro blue op 21-10 besteld zojuist pas email gehad voor bezorg afspraak. Kon het niet langer Tele2? 🤭

Hi,

Mijn oude abonnement liep af per 4 januari, nu heb ik dit op 14 januari verlengd inclusief bestelling voor een iPhone 12 Pro. Mijn nieuwe abonnement is beperkter en goedkoper dan mijn oude abonnement.

Nu zie ik echter dat vandaag  mijn oude abonnement weer lijkt door te lopen en ik weer met een te grote en dus dure bel/databundel heb.

Hoe zit dat? Het nieuwe abonnement kan toch gewoon per 1e van de maand (of einde contract) in gaan, onafhankelijk wanneer de iPhone wordt geleverd?

Ik wil liever niet de 2 maanden dat ik moet wachten op mijn iPhone mijn oude dure abonnement blijven betalen.