Info

Levertijden iPhone 12 Pro

  • 15 October 2020
  • 431 reacties
  • 36641 x bekeken
Levertijden iPhone 12 Pro

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

431 reacties

Reputatie 1

Vandaag de iPhone 12 Pro binnen gekregen. 2 maanden na bestellen. Erg blij mee. Ziet er nu uit dat Apple aan het uitleveren is. Iedereen fijne feestdagen. 

Reputatie 1

Ik heb de iPhone 12 pro oceaanblauw 128gb besteld op 22 oktober. Heb ook nog niks gehoord

Reputatie 1

@Hos93 Oké. Bedankt. Afwachten dus maar weer. 

Reputatie 3

Oke ?????

 

Reputatie 4

Oke ?????

 

huh dat is echt een hele andere soort status dan wat ik heb haha

 

Reputatie 3

Oke ?????

 

huh dat is echt een hele andere soort status dan wat ik heb haha

 

Dan zal die denk ik toch komen vrijdag ?

Ik heb elke dag gekeken op mijnafspraak.nl of mijn iPhone 12 Pro Pacific Blue 256GB afspraak op 31 december er nog staat.

Vanaf vandaag staat er:

De order wordt op dit moment ingepland

Kijk op een later moment nogmaals voor een tijdsindicatie.

Dat wil toch niet zeggen dat ze mijn order hebben geannuleerd zonder mij op de hoogte te stellen?

 

Reputatie 4

Oke ?????

 

huh dat is echt een hele andere soort status dan wat ik heb haha

 

Dan zal die denk ik toch komen vrijdag ?

ik denk het, ik heb ook een verlenging aangevraagd maar bij mij staat er iets heel anders

 

Reputatie 7

Ik heb elke dag gekeken op mijnafspraak.nl of mijn iPhone 12 Pro Pacific Blue 256GB afspraak op 31 december er nog staat.

Vanaf vandaag staat er:

De order wordt op dit moment ingepland

Kijk op een later moment nogmaals voor een tijdsindicatie.

Dat wil toch niet zeggen dat ze mijn order hebben geannuleerd zonder mij op de hoogte te stellen?

 

Lijkt mij dat de afspraak nog staat, maar er nog geen specifieke tijd bekend is.

Reputatie 3

Oke ?????

 

huh dat is echt een hele andere soort status dan wat ik heb haha

 

Dan zal die denk ik toch komen vrijdag ?

ik denk het, ik heb ook een verlenging aangevraagd maar bij mij staat er iets heel anders

 

Wat staat er dan bij jou als ik vragen mag ?

Ik heb elke dag gekeken op mijnafspraak.nl of mijn iPhone 12 Pro Pacific Blue 256GB afspraak op 31 december er nog staat.

Vanaf vandaag staat er:

De order wordt op dit moment ingepland

Kijk op een later moment nogmaals voor een tijdsindicatie.

Dat wil toch niet zeggen dat ze mijn order hebben geannuleerd zonder mij op de hoogte te stellen?

 

Lijkt mij dat de afspraak nog staat, maar er nog geen specifieke tijd bekend is.


Wel gek dat ze dan de datum niet meer op mijnafspraak.nl hebben staan…

Ik zal het morgen gaan ondervinden!

27-11 besteld, 24-12 AMP afspraak ontvangen, 7-01 wordt de iPhone 12 Pro Pacific Blue 128 GB geleverd.

Reputatie 4

Oke ?????

 

huh dat is echt een hele andere soort status dan wat ik heb haha

 

Dan zal die denk ik toch komen vrijdag ?

ik denk het, ik heb ook een verlenging aangevraagd maar bij mij staat er iets heel anders

 

Wat staat er dan bij jou als ik vragen mag ?

Niks over verlenging. Ik heb wel de 12 pro besteld niet de max

Reputatie 1

@dreguleryuz Super. Veel plezier ermee. Vandaag binnen?

Reputatie 3

Oke ?????

 

huh dat is echt een hele andere soort status dan wat ik heb haha

 

Dan zal die denk ik toch komen vrijdag ?

ik denk het, ik heb ook een verlenging aangevraagd maar bij mij staat er iets heel anders

 

Wat staat er dan bij jou als ik vragen mag ?

Niks over verlenging. Ik heb wel de 12 pro besteld niet de max

Mooi vaag en klote😐wel een mail gehad met je nieuwe contract ?? ...ik heb net de bezorgafspraak gemaakt met AMP 

Reputatie 4

Oke ?????

 

huh dat is echt een hele andere soort status dan wat ik heb haha

 

Dan zal die denk ik toch komen vrijdag ?

ik denk het, ik heb ook een verlenging aangevraagd maar bij mij staat er iets heel anders

 

Wat staat er dan bij jou als ik vragen mag ?

Niks over verlenging. Ik heb wel de 12 pro besteld niet de max

Mooi vaag en klote😐wel een mail gehad met je nieuwe contract ?? ...ik heb net de bezorgafspraak gemaakt met AMP 

Ja alles is wel goed gegaan, maar ja ik kan nog 2 weken wachten helaas

Reputatie 1

Kameraad van me die de 20e (20-10) had besteld heeft hem vorige week woensdag binnen gekregen (25-11). Het ging bij hem om een iPhone 12 pro Oceanblue (128Gb).

Ikzelf heb hem besteld op de 4 van november.. dus ik hoop dat ik met 1 a 2 weken nu ook echt aan de beurt ben..

Goeiemorgen,

 

Heeft iemand een idee wat de huidige levertijden zijn (iphone 12 Pro Ocean blue)?

Op de site van Tele2 staat namelijk 6-8 weken levertijd, maar ik kreeg gelijk een mail van AMP om een afspraak te maken. Die staat nu op de 20e, maar toch betwijfel ik of ze dan al leveren...

Oke ?????

 

huh dat is echt een hele andere soort status dan wat ik heb haha

 

Dan zal die denk ik toch komen vrijdag ?

ik denk het, ik heb ook een verlenging aangevraagd maar bij mij staat er iets heel anders

 

Wat staat er dan bij jou als ik vragen mag ?

Niks over verlenging. Ik heb wel de 12 pro besteld niet de max

Onder welk kopje vind je dit? 

Reputatie 1

Weet iemand hoe het trouwens zit met een verzekering als Apple Care +?
Die extra verzekering moet binnen 60 dagen na aankoop van het toestel afgesloten worden. Maar als de levertijd inderdaad uitloopt, is het toestel niet eens op tijd binnen.

Reputatie 4

@evaharbers 

je vindt dit als je bij google ‘bestelstatus tele2’ intikt.

@evaharbers

je vindt dit als je bij google ‘bestelstatus tele2’ intikt.

Dan kom ik daar niet ahahah ;)

Zojuist een afspraak gemaakt! 🥳 Gaat om the iPhone 12 Pro Gold 128GB besteld op 23 oktober! :) 

Nice! Veel plezier alvast met je nieuwe iPhone! Ik heb dezelfde besteldatum, maar dan de zilveren. Hopen dat hij snel komt 😍

Dankjewel!! 😃 Ik hoop dat je snel een berichtje krijgt! 

@evaharbers

je vindt dit als je bij google ‘bestelstatus tele2’ intikt.

Dan kom ik daar niet ahahah ;)

https://www.tele2.nl/klanten-service/mobiel/bestelling/bestelstatus

postcode, huisnummer en email invullen

Hahah hij geeft aan ‘geen bestelling gevonden’

Reputatie 4

@evaharbers

je vindt dit als je bij google ‘bestelstatus tele2’ intikt.

Dan kom ik daar niet ahahah ;)

https://www.tele2.nl/klanten-service/mobiel/bestelling/bestelstatus

postcode, huisnummer en email invullen

Hahah hij geeft aan ‘geen bestelling gevonden’

ik zou ff bellen, ze zijn nog bereikbaar