[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro

  • 17 September 2021
  • 139 reacties
  • 41206 x bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

139 reacties

Ik heb iPhone 13 pro 512GB zwart op 23-09-2021 besteld maar ik heb nog geen mail van tele 2 ontvangen. Ik vind het ook heel raar dat  het via de belsimpel wel van tele 2 op voorraad is en dat je het binnen 2 dagen thuis ontvangt en ook nog de eenmalige bedrag is lager en de rest van de kosten is hetzelfde. 

De communicatie is ook zeer slecht en niemand geeft je een duidelijke antwoord 

En bij annulering kreeg ik pas na 2 weken mijn geld op de rekening ik vind het echt belachelijk.   

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag allen, vanaf vandaag zullen we geen updates meer in de specifieke iPhone-topics delen. Als je nog een vraag hebt over jouw bestelling dan kun je die natuurlijk altijd in een eigen topic aan ons stellen of onder de iPhone 13 F.A.Q.

Ik wens jullie nog een fijne dag!

Dit topic gaat op slot.

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen, de levertijden in de levertijdentabel zijn zojuist aangepast.

Zodra er een nieuwe update is, dan laat ik het uiteraard direct weten!

 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @ehsanblack nice to hear that you ordered the iPhone 13 Pro! If you ordered it on the 25th, you can expect the same delivery time as the 24th. However, please keep an eye on the updates in this topic. Feel free to let me know when you receive your mail from AMP! :smile:

Hey @ramin je ontvangt een mail van AMP, zodra jouw toestel op voorraad is en zij een bezorgafspraak met je in kunnen plannen. Gezien de levertijden voor jouw toestel, snap ik dat deze nog niet had ontvangen. Belsimpel heeft zijn eigen voorraad, dus de levertijden kunnen inderdaad verschillen. Daarnaast is 14 dagen gebruikelijk voor de terugstorting na annulering. 

Hey @ehsanblack nice to hear that you ordered the iPhone 13 Pro! If you ordered it on the 25th, you can expect the same delivery time as the 24th. However, please keep an eye on the updates in this topic. Feel free to let me know when you receive your mail from AMP! :smile:

Hey @ramin je ontvangt een mail van AMP, zodra jouw toestel op voorraad is en zij een bezorgafspraak met je in kunnen plannen. Gezien de levertijden voor jouw toestel, snap ik dat deze nog niet had ontvangen. Belsimpel heeft zijn eigen voorraad, dus de levertijden kunnen inderdaad verschillen. Daarnaast is 14 dagen gebruikelijk voor de terugstorting na annulering. 

Ja dat wist ik allemaal zelfs en iets nieuws….?

Fijn wel die updates, met name voor mensen die nog willen bestellen. Maar zie liever een update dat jullie weer een x aantal iphones (ruw aantal) hebben ontvangen en uitgeleverd in die week. Nu onduidelijk of er uberhaupt iets is van voorraad is binnengekomen afgelopen weken 🤷🏽‍♂️.

Ik heb 21 september de blauwe Pro Max 256 besteld.

Enig idee wanneer deze geleverd gaat worden. Ik hoop nog voor donderdag, past in de range 3-4 weken. Ik moet vrijdag geopereerd worden en kan dan voorlopig het toestel niet persoonlijk aannemen. En dat is wel een voorwaarde. 

Te bizar voor woorden dit, ik voel me echt in de maling genomen. Op 6 november de iPhone 13 Pro besteld, met een levertijd van 2-3 weken. Inmiddels zijn we een maand verder en zojuist een mail van AMP gekregen om een bezorgafspraak te maken. De eerst mogelijke datum is 3 JANUARI. Heel veel spijt dat ik bij Tele2 besteld heb en dat ze zo met hun bestaande klanten omgaan.

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, 

 

Op dit moment worden er de nodige wijzigingen doorgevoerd in alle bestellingen die geplaatst zijn en het kan zo zijn dat de verwachte levertijden niet gehaald worden.

 

Dit heeft geen enkele invloed op jouw plek in de wachtrij en wij doen ons best om op zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen en zodra we weer nieuws hebben laten wij dit uiteraard weten! Excuses voor de eventuele verwarring en alvast bedankt voor je begrip!

Te bizar voor woorden dit, ik voel me echt in de maling genomen. Op 6 november de iPhone 13 Pro besteld, met een levertijd van 2-3 weken. Inmiddels zijn we een maand verder en zojuist een mail van AMP gekregen om een bezorgafspraak te maken. De eerst mogelijke datum is 3 JANUARI. Heel veel spijt dat ik bij Tele2 besteld heb en dat ze zo met hun bestaande klanten omgaan.

Daarom vraag ik ook nadrukkelijk om meer informatie van tele2 over waar we nu staan i.p.v. cryptische levertijden te benoemen. Welke bestellingen worden er nu uitgeleverd?! Zijn jullie nu pas bij bestellingen van week 40? We vragen jullie geen bergen te verzetten, alleen wat transparantie.

 

 

 

Te bizar voor woorden dit, ik voel me echt in de maling genomen. Op 6 november de iPhone 13 Pro besteld, met een levertijd van 2-3 weken. Inmiddels zijn we een maand verder en zojuist een mail van AMP gekregen om een bezorgafspraak te maken. De eerst mogelijke datum is 3 JANUARI. Heel veel spijt dat ik bij Tele2 besteld heb en dat ze zo met hun bestaande klanten omgaan.

Daarom vraag ik ook nadrukkelijk om meer informatie van tele2 over waar we nu staan i.p.v. cryptische levertijden te benoemen. Welke bestellingen worden er wel uitgeleverd?!

 

 

Echt hè. Zodra ze je binnen hebben kijken ze bij wijze van niet meer naar je om. Ga er maar vanuit dat je je telefoon sowieso later dan beloofd zult ontvangen. Iets met Tele2 en valse voorwendselen...

Jullie doen vast wel je best hoor 😅. Alleen nadat je 100 eu aanbetaald verwacht je op z,n minst wel een mailtje dat je geld is aangekomen en dat je bestelling doorgaat. In die mail die niet verzonden wordt zou dan ook tekst en uitleg over de aflevering kunnen staan. Zodat men niet zelf hoef te zoeken hoe of wat. Ik heb nu geen idee met wat ik rekening kan houden, en helemaal niet als ik bovenstaande lees 👀.

 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi, voor de iPhone 13 Pro zijn de levertijden nogmaals bijgewerkt. Check de tabel om te zien of er voor jouw toestel iets is veranderd.

Reputatie 3

 

 

@SjoerdVg ik sluit me hierbij volledig aan. Het is absoluut schandalig hoe Tele2 dit aanpakt. Ik mag hopen dat het op managementniveau doordringt dat het in de longrun niet rendabel is om te adverteren met lokkertjes én dat deze standaard antwoorden niet acceptabel zijn anno 2021. Van mijn kant komt iig nooit meer een positieve NPS of aanbeveling onder bekenden. 

Ik ben een tijd lang klant geweest sinds een jaar of 6 terug, maar dit was toen ook al zo, en is in de tussentijd nooit anders geweest. Voor full service moet je naar een échte provider. Kost een beetje meer, maar de service is duidelijk een step up. Het voorkomen van dit soort frustraties is me die paar euro meer dan waard geweest...

 

 

 

 

Hallo Beste Dames en Heren van Tele2,

 

ik heb mijn Iphone 13Pro Graphite 256GB op 29.09.2021 bij jullie besteld.

Hoe moet ik jullie tabel lezen? Er staat bij het door mij bestelde model ‘besteldatum 23.09.2021’?

Wat moet ik daaruit aflezen? Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

 

Ik hoop op een reactie,

Beste Groet

Hey @ehsanblack nice to hear that you ordered the iPhone 13 Pro! If you ordered it on the 25th, you can expect the same delivery time as the 24th. However, please keep an eye on the updates in this topic. Feel free to let me know when you receive your mail from AMP! :smile:

Hey @ramin je ontvangt een mail van AMP, zodra jouw toestel op voorraad is en zij een bezorgafspraak met je in kunnen plannen. Gezien de levertijden voor jouw toestel, snap ik dat deze nog niet had ontvangen. Belsimpel heeft zijn eigen voorraad, dus de levertijden kunnen inderdaad verschillen. Daarnaast is 14 dagen gebruikelijk voor de terugstorting na annulering. 

Hey @Marciano van Tele2 I received the email from AMP 😍. Thanks!

Hi allemaal, 

 

Op dit moment worden er de nodige wijzigingen doorgevoerd in alle bestellingen die geplaatst zijn en het kan zo zijn dat de verwachte levertijden niet gehaald worden.

 

Dit heeft geen enkele invloed op jouw plek in de wachtrij en wij doen ons best om op zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen en zodra we weer nieuws hebben laten wij dit uiteraard weten! Excuses voor de eventuele verwarring en alvast bedankt voor je begrip!

Inmiddels bijna een week geleden dat we een update hebben gehad van de levertijden. Toen dit bericht met een zure maag mogen ontvangen... Nu al weer 3 dagen verder en we weten nog stééds niet waar het op staat. Met een aanbetaling van meer dan 1000,- vind ik het schandalig dat dit zo gaat. Ik heb deze telefoon gekocht met de voorwaarde dat de levertijd 3-4 weken is, ik hoop dat deze zo blijft en dat ik mijn telefoon mag ontvangen binnen deze periode...

 

Eigenlijk zo ik Tele2 rente moeten gaan vragen over het geld dat ik ze geleend heb... 

Beste Tele2,

 

Vandaag is het dan 4 weken geleden dat ik de Iphone 13 pro zwart 128gb heb besteld. Kan er nu vanuit gaan dat ik de telefoon binnen 2 weken geleverd krijg? Zoals ik hieronder lees ben ik blij dat ik geen aanbetaling heb gedaan. In alle jaren dat ik bij jullie klant ben heb ik nog nooit wat te klagen gehad. Telefoons altijd netjes en snel geleverd gehad. Helaas dat we nog moeten wachten maar heb er vertrouwen in dat binnen 2 weken nu de telefoon geleverd wordt. 

Ongelooflijk. Ik wacht nu al 6 weken (!!) op de zilveren 256 gb met een levertijd van 2-3 weken. In de tussentijd heb ik geen enkel proactief bericht van Tele2 gehad. 
BESTEL HIER NIET! 

Beste,

Ik heb een iPhone 13 pro 128gb grafiet besteld op de 24e en ik heb tot heden niks gehoord van AMP. Enig idee wanneer ik iets kan horen van AMP?

Met vriendelijke groet,

Thorsten Glaudemans

Goedemiddag,

Zojuist zijn de levertijden weer aangepast. In de tabel vind je de meest actuele levertijden.

Wanneer weer een update is dan laten we het weer direct weten!

Vandaag precies op week 4 bericht gekregen van AMP!!!! Precies zoals ik al jaren gewend ben van tele2 worden de afspraken netjes na gekomen. Door de drukte bij hun moet ik helaas nog even wachten tot volgende week zaterdag. Maar he dat mag de pret niet drukken!!

Vandaag precies op week 4 bericht gekregen van AMP!!!! Precies zoals ik al jaren gewend ben van tele2 worden de afspraken netjes na gekomen. Door de drukte bij hun moet ik helaas nog even wachten tot volgende week zaterdag. Maar he dat mag de pret niet drukken!!

Wat bijzonder. Welk model heb je besteld?