[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro

  • 17 September 2021
  • 139 reacties
  • 41206 x bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

139 reacties

Vandaag precies op week 4 bericht gekregen van AMP!!!! Precies zoals ik al jaren gewend ben van tele2 worden de afspraken netjes na gekomen. Door de drukte bij hun moet ik helaas nog even wachten tot volgende week zaterdag. Maar he dat mag de pret niet drukken!!

Wat bijzonder. Welk model heb je besteld? 

Mail ook echt net binnen gekregen hoor. zwart 128 gb 13 pro

op 10 oktober de Goude iPhone 13 Pro 128GB besteld en precies een maand later nogsteeds geen mail ontvangen van de AMP. dit duurt me toch gvd lang… Ik kan de volgende generatie van me familie al bijna ontmoeten.. HELE SLECHTE SERVICE en van wat ik gelezen heb, zijn de mensen bij Tele2 alleen maar bezig met het verzinnen van excuusjes en het afschuiven van de schuld naar Apple toe.

Ik net mail ontvangen van AMP ook 13 pro 128 gb maar dan zwart. precies 4 weken vandaag.

Ik heb mijn iphone 13 pro max 128 gb grey op 29 september besteld en ik heb nogsteeds niks binnen. Ik wacht nu al bijna 6 weken. Ik vind het echt schandalig, wil bijna mijn bestelling annuleren. Wanneer krijg ik uberhaupt nog een update over mijn telefoon??? 

Gisteravond het bericht van AMP gekregen om een bezorgafspraak te maken. 9 oktober de 128gb versie in het grafiet besteld. Kan iemand hier bevestigen dat AMP ook met enorme vertraging kampt? Mijn eerste bezorgmogelijkheid is pas over 8 dagen. Ik zag dat als ik de afspraak wilde verzetten, de eerste mogelijkheid zelfs nóg een week op zou schuiven naar 22 november. 

Moderators be like: if we ignore this post long enough it will disappear… Fijn! Weer een update die niks inzichtelijker maakt rondom de levertijden 🤷🏽‍♂️. 

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen,

Zojuist zijn de levertijden in de levertijdentabel aangepast. Voor de meest actuele levertijden van de verschillende varianten iPhone kun je dus weer terecht in het eerste bericht van dit topic. 

Wanneer er een nieuwe update voor handen is dan laten we dit weer direct weten!

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, zojuist zijn de levertijden weer geüpdatet. Zoals gewoonlijk staan de recente levertijden weer bovenaan!

Bedankt voor de informatie. Ik snap uiteraard dat jullie ons niet opzettelijk laten wachten 🙃. Alleen dan nog de vraag: Is het normaal dat ik geen bevestiging of iets dergelijks krijg per mail nadat ik mijn aanbetaling heb voltooid? Het enige bericht dat ik heb gehad was een bevestiging met de vraag of ik het openstaande bedrag wou betalen. Het voelt op deze manier als een open eind, alsof de bestelling niet goed doorgekomen is. 

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag allemaal, de levertijden in de levertijdentabel zijn zojuist weer bijgewerkt! 

Ik zie dat de levertijden veranderd zijn naar 10

oktober. Meerdere mensen hebben later besteld en kunnen al een afspraak maken. Hoe zit dat? En ga ik ooit nog een reactie krijgen? 

Afspraak met AMP is gemaakt maar zou als ik jullie was ook alternatieve leveranciers overwegen. 1 organisatie alle telefoons laten afleveren voor verschillende providers voor online en winkelbestellingen prima, maar deze organisatie lijkt niet echt klaar te zijn voor deze schaal.... Je zou voor de grap die reviews van AMP moeten bekijken…

Afspraak met AMP is gemaakt maar zou als ik jullie was ook alternatieve leveranciers overwegen. 1 organisatie alle telefoons laten afleveren voor verschillende providers voor online en winkelbestellingen prima, maar deze organisatie lijkt niet echt klaar te zijn voor deze schaal.... Je zou voor de grap die reviews van AMP moeten bekijken…

Wanneer had je de telefoon besteld, en welke heb je besteld?

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @sheriff graag gedaan! Ik zie dat er op 30 november een bevestigingsmail is gestuurd. Stond hier niet in dat je bestelling goed is doorgekomen? Dan zou ik hier even naar moeten laten kijken. Normaal gesproken ontvang je deze uiteraard. Wellicht dat de mail met het betalingsverzoek minder duidelijk is. Dit zal ik doorgeven aan de juiste collega's. Bedankt hiervoor.

Je feedback over AMP snap ik helemaal. Ook dit zal ik intern aangeven bij de juiste collega's. Ik kan uiteraard niets beloven, maar wellicht dat met dit soort drukke periodes er iets geregeld kan worden. :smile:

Reputatie 5
Badge +6

Hi @Yass, ik kijk graag met je mee! Wil je mij een DM sturen? Dan praten we daat verder! 

 

Reputatie 7
Badge +12

Hi, de levertijden voor de iPhone 13 Pro Max zijn bijgewerkt. Check de tabel om te zien of er iets voor jouw toestel is veranderd! 

Afspraak met AMP is gemaakt maar zou als ik jullie was ook alternatieve leveranciers overwegen. 1 organisatie alle telefoons laten afleveren voor verschillende providers voor online en winkelbestellingen prima, maar deze organisatie lijkt niet echt klaar te zijn voor deze schaal.... Je zou voor de grap die reviews van AMP moeten bekijken…

Wanneer had je de telefoon besteld, en welke heb je besteld?

128gb goud, besteld bijna 4 weken geleden. Levering wordt nieuwjaar.

 

-- @Marciano van Tele2 

Ik heb de 22e bij het bestellen een mail gehad, daarna betaald en niks meer vernomen. Klantenservice gecontact hierover dat ik dit raar vond en die zouden de mail opnieuw sturen, echter heb ik toen (3 december) dezelfde mail nogmaals ontvangen (of ik wou aanbetalen, niet dat het betalen gelukt is o.i.d.). 

De 30e heb ik ieder geval geen mail gehad, alles komt netjes binnen in m,n inbox verder.

Groet,

Sharif

Reputatie 7
Badge +12

Hey @sheriff thanks voor de terugkoppeling! Ik heb direct de vraag uitgezet of hier nog eens naar gekeken kan worden. Ik hoop dat verder alles in één keer goed gaat met je bezorging. Laat je het me weten als je hem hebt? Alvast een fijn weekend!

Reputatie 7
Badge +12

Hey guys, de levertijden voor de iPhone 13 Pro Max zijn nogmaals bijgewerkt. Check de tabel om te zien of er iets voor jouw toestel is veranderd! 

Reputatie 7
Badge +12

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal,

 

Zojuist zijn de levertijden weer geüpdatet. Zoals gewoonlijk staan de recente levertijden weer bovenaan!

 

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend toe! :grinning:

Reputatie 7
Badge +12

Hey guys,

In de levertijdentabel zijn er zojuist levertijden aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, zojuist zijn de levertijden weer aangepast! Check snel of dit ook invloed heeft op jouw bestelling. 

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, 
 

Zojuist heb ik de levertijden weer geüpdatet, zoals gewoonlijk staan ze weer bovenaan! 

 

Als er nieuwe updates zijn, laat ik dat natuurlijk direct weten.

Reputatie 5
Badge +6

Hi! Ik heb zojuist de levertijden weer aangepast, bekijk snel of dit ook invloed heeft op jouw toestel! 

Kpn is wel slim, Die laten het nu gewoon door PostNL bezorgen omdat die ook beseffen dat 5 weken levertijd onnaceptabel is. Als ik die reviews lees van AMP, zie ik wel weer voor me dat ze nooit komen opdagen.