[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro

  • 17 September 2021
  • 139 reacties
  • 41206 x bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

139 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hi! Zojuist heb ik de levertijden weer aangepast, check snel of dit ook voor jouw toestel geldt! Fijne kerstdagen gewenst. 🎄

Jammer dat AMP het momenteel (ook) niet kan bijbenen. Iemand een idee of dit een landelijk beeld is, of verschilt het per regio? Ik ga nu met getemperde voorpret week 5 in... 

Duidelijk verhaal, @Marciano van Tele2

Ik had zelf nog niet bedacht dat de situatie in de winkels een zware wissel trekt op de capaciteit van AMP. Met de chiptekorten, veiligheidsmaatregelen in de winkels en personeelstekorten is het een klein wonder dat er überhaupt nog een telefoon geleverd kan worden dit jaar 😉

Reputatie 1

Goedemorgen, de levertijden in de levertijdentabel zijn zojuist aangepast. 

Zodra er een nieuwe update is, dan laat ik het uiteraard direct weten!

Reputatie 7
Badge +12

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Vorige week vrijdag een mail gekregen van AMP om een bezorgafspraak te maken. Ik dacht sów dat is mooi op tijd, echter is het eerste bezorgmoment 24 november pas… Hiermee valt de levering precies op de laatste dag van de 3-4 weken levertijd (de 28e dag). Ondanks het gebrek aan transparantie vanuit Tele2 hebben ze voldaan aan de verwachte levertijd. Hierover valt dus niks te klagen. Dus mensen, ik weet niet of het bij iedereen ook zo verloopt, maar jullie iPhone komt eraan… In the end…

Nog even aftellen dus…

 

Ik heb trouwens het model Grafiet - 256gb, besteld op 20 oktober.

 

Dit is eerder een uitzondering.
 

Ik heb op 4 oktober een zilveren pro 256 gb besteld met een levertijd van 2-3 weken. Deze krijg ik eindelijk 21 november geleverd. 7 weken later! In de tussentijd geen enkele proactieve communicatie van Tele2 ontvangen. Naar mijn mening niet acceptabel. Daar staan Apple en de levertijden helemaal buiten ook al wordt dit door Tele2 graag gebruikt als excuus.   Dit gaf ik op 3 november aan en vervolgens deelde ‘Robert van de klantenservice’ mij doodleuk mede: “het geen zin heeft om een klacht in te dienen”. Om vervolgens geen enkele oplossing of info aan te bieden.
 

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, zojuist zijn de levertijden weer aangepast! Kijk snel of dit ook invloed heeft op jouw bestelling. 

Zodra er weer een update is, komt die natuurlijk jullie kant op! 😊

Reputatie 3

Vorige week vrijdag een mail gekregen van AMP om een bezorgafspraak te maken. Ik dacht sów dat is mooi op tijd, echter is het eerste bezorgmoment 24 november pas… Hiermee valt de levering precies op de laatste dag van de 3-4 weken levertijd (de 28e dag). Ondanks het gebrek aan transparantie vanuit Tele2 hebben ze voldaan aan de verwachte levertijd. Hierover valt dus niks te klagen. Dus mensen, ik weet niet of het bij iedereen ook zo verloopt, maar jullie iPhone komt eraan… In the end…

Nog even aftellen dus…

 

Ik heb trouwens het model Grafiet - 256gb, besteld op 20 oktober.

 

Dit is eerder een uitzondering.
 

Ik heb op 4 oktober een zilveren pro 256 gb besteld met een levertijd van 2-3 weken. Deze krijg ik eindelijk 21 november geleverd. 7 weken later! In de tussentijd geen enkele proactieve communicatie van Tele2 ontvangen. Naar mijn mening niet acceptabel. Daar staan Apple en de levertijden helemaal buiten ook al wordt dit door Tele2 graag gebruikt als excuus.   Dit gaf ik op 3 november aan en vervolgens deelde ‘Robert van de klantenservice’ mij doodleuk mede: “het geen zin heeft om een klacht in te dienen”. Om vervolgens geen enkele oplossing of info aan te bieden.
 

Klopt, een klacht indienen heeft geen enkele zin, want Tele2 trekt zich daar toch niks van aan. En aan proactief klanten informeren heeft Tele2 nog nooit gedaan...

Op 19 okt de Pro 128gb zwart besteld, vandaag (17 nov) mail van AMP, eerst beschikbare afleverdag 1 dec. In totaal dus 6 weken en een dag. Ik vind de communicatie van Tele2 best ok: ik kreeg een smsje toen de levertijd naar 4-6 weken ging met een link naar dit forum. Bij m'n vorige telefoon, ook met een onzekere  levertijd (p30 pro), kreeg ik geen updates. 

Wachten is nooit leuk, maar wat ik me altijd afvraag van mensen die dan een klacht willen indienen: wat verwacht je daar zelf van? Een financiële tegemoetkoming? Of excuses? Niet bedoeld als belediging, maar een oprechte vraag. 

Als ik het zo lees wordt het allemaal heel heel krapjes. Ik heb de bestelling vorige maand gedaan maar wacht nog steeds op een eerste bericht van AMP. Als dit niet gebeurt binnen nu en een week kan ik deze maar beter annuleren denk ik. Als ik het zo lees zit er dan ook nog extra tijd in het maken van een afspraak. Mocht het allemaal niet uit komen, hoe lang duurt het in dat geval voor ik m’n geld terug krijg? Ik hoop toch eigenlijk echt dat dat niet nodig is.

Reputatie 7
Badge +12

Hey allemaal, de beste wensen!

De levertijden voor de iPhone 13 Pro zijn zojuist bijgewerkt. Check de tabel om te zien of er voor jouw toestel iets is veranderd.

Op 19 okt de Pro 128gb zwart besteld, vandaag (17 nov) mail van AMP, eerst beschikbare afleverdag 1 dec. In totaal dus 6 weken en een dag. Ik vind de communicatie van Tele2 best ok: ik kreeg een smsje toen de levertijd naar 4-6 weken ging met een link naar dit forum. Bij m'n vorige telefoon, ook met een onzekere  levertijd (p30 pro), kreeg ik geen updates. 

Wachten is nooit leuk, maar wat ik me altijd afvraag van mensen die dan een klacht willen indienen: wat verwacht je daar zelf van? Een financiële tegemoetkoming? Of excuses? Niet bedoeld als belediging, maar een oprechte vraag. 


De vraag stellen is hem beantwoorden. 

Nou ik heb hem eindelijk na 9 weken wachten! Gelukkig zoals gepland.

Overigens wel weer knap dat jullie mijn aanvraag voor nummerbehoud nu pas kunnen doorvoeren over 5 weken…. Kon natuurlijk weer niet geregeld worden in de 10 weken daarvoor. 

Goedemiddag allemaal,

De levertijden in de tabel zijn zojuist aangepast, dus de meest actuele informatie is weer voor handen. 

Voor nu alvast een goed weekend!

Reputatie 7
Badge +12

Hey allemaal, de levertijden voor de iPhone 13 Pro zijn zojuist bijgewerkt. Check de tabel om te zien of er voor jouw toestel iets is veranderd.

Reputatie 5
Badge +6

Hi, Zojuist heb ik de levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 Pro vinden. Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten! 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi, voor de iPhone 13 Pro zijn de levertijden bijgewerkt. Check de tabel om te zien of er voor jouw toestel iets is veranderd.

Reputatie 7
Badge +12

Hoi allemaal, de levertijden van de iPhone 13 Pro zijn zojuist bijgewerkt. 

Als er een nieuwe update is, passen we de tabel weer aan! 

Reputatie 7
Badge +12

Hi allemaal,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het natuurlijk direct weten in dit topic!

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt en zijn weer up to date. Wanneer er een nieuwe update voor handen is dan laten we dit natuurlijk weer direct weten! :smile: 

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, zojuist heb ik de levertijden weer bijgewerkt. Check snel of dit ook invloed heeft op jouw bestelde toestel! 

Reputatie 5
Badge +6

Hi allemaal, zojuist heb ik de levertijden weer een update gegeven! Check snel of dit ook invloed heeft op jouw bestelling. Zodra er een nieuwe update is laat ik dat natuurlijk weten. 😊

Reputatie 1

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 Pro vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Goeiendag, wat zorgt er voor dat we bij Tele 2 , 2 a 4 weken moeten wachten voor levering terwijl we ten eerste preorder hebben gedaan ( pre order is meestal dat je hem gelijk in huis krijgt wanneer ze uitkomen) en ten tweede dat je hem bij andere providers etc hem nu al binnen krijgt?

Vind het zelf eerlijk gezegd beetje apart als het wordt beloofd dat het de 24e vrij komt maar niemand inclusief ik hem ontvangen heeft... 

ik hoor graag van jullie

mvg


Hi! Balen, maar er zijn wel mensen die hem optijd krijgen. Ik krijg mijn iphone 13 pro morgen geleverd. Dus ze doen wel hun best!